بنیابنیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

بنیا دختر بی همتای من

9ماهگی بنیا و اولین بازی بنیا و اوینا 25/3/91

1391/3/26 20:03
نویسنده : مامان الناز
1,895 بازدید
اشتراک گذاری

بابایی ودوستاش تو جاده چالوس 

 

 

 

بابارضا که همیشه تو رو اروم می کنه 

 

 

 

تولد اوینا 

 

دختر خوشکلم 9 ماه شد که بامایی من و بابابیی همه از اومدنت خیلی خوشحالیم 

بریدیمت دکتر اقای دکتر گفت که شما خوب وزن نگرفتی وزنت 8550قدت 73 ولی نمی دونم چیکار کنم توپولی تر بشی تو ................گریه

هیچ کار جدید ی نمی کنی ..............ای تنبل سوال

با دوستای بابا رفتیم جاده چالوس تو اوینا باهم بازی کردید اما تو اینقدر بهانه گرفتی که هیچ از اون شب نفهمیدم بعدش خوابت گرفت و من تو ماشین تنهایی شام خوردم ناراحت

تولد اوینا که هم از سر وصدا میترسیدی من همش تو اتاق بودمممممممممممممممم تو اوینا خیلی خوشکل شده بودید ولی بچم اوینا دیگه اخر شب کلافه شده بود ................ناراحت

کلا بخاطر اینکه داره دندونات در میاد همش بهانه میگیری گریه می کنی همش که خوابت هم میاد نمی خوابی 

خیلی دوستت دارممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

hodeys
26 خرداد 91 23:36
mashala be in khanoom

az avina ham naz tar shodi khale
ishala axaye tavalode khodet o bezari


مرسی حدیث جون
خاله مریم مامان هانا
27 خرداد 91 0:00
جانم...... عزیز خوشگل.. خدا نگهت داره

مرسی مریمی

مامی مائده
27 خرداد 91 0:11
قربون بنیای خوشگلم بشم که اینقدر جیگر شده ماشالا الناز جون مثل دخترت خوشگلیییی
نهیر
27 خرداد 91 13:26
هزار تا برا مادرو دختر خیلی خوشگل
مروارید مامان آوا
27 خرداد 91 13:39
به خدا من عااااااااااااااشق این دختر توام گیرش بیارم چنان میییییییچلونمش که نگوووووو
شيما
27 خرداد 91 14:17
الهي بگردم اين دختر بانمكو مامان خوشگل دخترت هم مثل خودت نازه
گلاره
29 خرداد 91 14:35
وای الناز خیلی بنیا با نمکه عاشق اون لب و دهنشمممممم از طرف من ببوس
آرزو
30 خرداد 91 13:12
الهي جيگر خاله هميشه به گردش خيلي ملوسي موش موشك
saba
30 خرداد 91 14:59
خیلی نازی خاله
تداعی
31 خرداد 91 16:43
سه بار تایپ کردم همش می پرهههههههه سلام الناز جون علی منم مهریه و منم کارمند ولی تو مادر بهتری هستی و کارهای دخملی یادته من اصلا یادم نیست علی کی بابا گفت
سارینا مامان آرمان
1 تیر 91 12:10
سلام خاله جونم 9 ماهگیت مبااک
عزیزم به مامانی بگو برا وزنت نگران نباشه
تا 6 ماه اول همه نی نی ها هر ماه باید 500 گرم رو اضافه کنن
اما از ماه 6 به بعد که غذا کمکی میخورن دیگه بر حسب تفکر غلط که اینکه بچه هامون باید تپلی تر بشن ممکنه لاغرتر هم بشن
این برای همه بچه ها شامل میشه
دکتر ارمان گفت تا یکسالگی ممکنه همش 2 کیلو اضافه کنه جای نگرانی نیست

مرسی اره هر چی بهش می دم کلا توپول نمیشه که نمیشه
انشالله که همیشه شادو سلاکت باشی
اینم بوس از طرف آرمان برا بنیا


مامان ساینا
1 تیر 91 12:57
سلام.
ماشاله ماشاله چه دخملی خوشگلی. من کی دیده بودمش آها از وبلاگ مریم جون یکباری اومدم پیشتون و بنیای عزیز رو دیدم. خدا حفظش کنه.

مرسی عزیزمممممممممممممم
زینب مامان محمد رضا
1 تیر 91 17:27
دوست جون همیشه به سفر بنیا روببوس





مرسی زینب جون
یاسمن مامان رادین
6 تیر 91 13:24
واااااااااااای چه دختر نازی.
قیافه بنیا تو عکس بغل بابا رضا و عکس تولد دیگه محشره.

قربوونت برم عزیزم.ایشالا تولد 100 سالگی خودت

مرسی عزیزم قربونت برم ایشاله تولد 100 سالگی رادین
مهدیس
7 تیر 91 18:40
دوست دارم وروجک ما

منم دوست دارم خاله مهدیس