بنیابنیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

بنیا دختر بی همتای من

اولین سینما عزیزم

1393/6/8 15:37
نویسنده : مامان الناز
1,575 بازدید
اشتراک گذاری

با عمو احسان و اوینا گلی عشقم برنامه گزاشیتم بلیط گرفتیم رفتیم سینما اریکه 

وای چه حسی بود دیدن شهر موشها دلم گرفته بود قلبم تاپ تاپ می کرد انگار جزی از وجود من بود

خودم نمی دونستم خیلی شب خاصی بود من روزی کودک بودم با پدر مادرم رفتم سینما و کیف کردم و حتی حس ترس از اسمشو نبر رو هم لمس می کردم حتی بوی خوراکی های که برام خریده بودند ..

الان دخترم اورده بود سینما و گاهی گاهی زیر چشمی به تو و بابا ت نگاه می کردم که الان زندگی من شمایید ...

 

اوینا بچم گریه می کرد واسه گربه تنها مونده بود 

عشقهای من الیسا الینا

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (6)

مامان حديث
8 شهریور 93 16:44
سلام بنيا جوووووووووووووون منم حديثم بهم سر بزنين دوست شيم
مامان حديث
9 شهریور 93 14:32
سلام مرسي بهمون سرزدين خوشحال شديم بنيا جون هم خيلي ناز و خانومه بازم منتظرتونيم
زهرا
9 شهریور 93 17:09
عزیز دلم بنیای ناز
مامان فریده
11 شهریور 93 13:17
حدیث ماما آرش
12 شهریور 93 21:48
موش کوچولوی خاله دست مامان گلت درد نکنه که سینما برد شمارو
مامان پارمیدا
19 شهریور 93 9:09
سلام . چه خوب که دوباره می نویسید . از برگشتتون به دنیای مجازی خوشحال شدم . ماشالله بنیا جون قد کشیده خانمی شده عزیز دلم . قدم دو قلو ها هم مبارک باشه خدا حفظشون کنه .