بنیابنیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

بنیا دختر بی همتای من

ماه شهریور 93 و اولین استخر

1393/6/22 13:00
نویسنده : مامان الناز
2,426 بازدید
اشتراک گذاری

عجب واره عجیبی این کلمه لجبازی 

من و بابا موندیم با این لجبازی

.کلا لباس تمیز دوست نداری غمگین

جیش نمی کنی غمگین

همه چیه نه خسته

قدیمها چیکار می کردند 4 تا بچه.... چهارجور لجبازی من که بودمم می رفتم امین اباد یک راست سبز

یک جلسه تو مهدت داشتم برای تصمیم گیری که چجوری باهات رفتار کنیم کتاب سی دی  هم خریدیم و داریم می خونیم 

خیلی تلاش می کنیم اروم باشیم و با ارامش داستان ببریم جلو 

البته خیلی سخته 

ولی من و بابایی تصمیم گرفتیم به شککل گرفتن(  منه ) تو و اعتماد به نفست کمک کنیم 

هفته پیش رفتیم خونه فرناز و من تصمیم گرفتم ببرمت استخر 

چون پوستت خشکه و دکتر قدغن کرده بود ولی دیگه رفتیم همه رفتیم استخر و تو خیلی حال کرده بودی 

کلی با اتنا شنا کردی کلی هم اب خوردی البته محبت

دیروز دوباره رفتیم شهر موشها عمو رسول برامون  vip  میلاد  بلیط گرفته بودم با انیتا و عمه ها رفتیم کلی حال کردی شب هم تولد عمه مهتاب بود 

عمه ارزو برات قطار اورده بود هدیه دیگه عاشق شدی 

کلا دو هفته خوب بودی 

کلی تفریح کردی 

سعی می کنم 

شما و اتنادر حال اماده شدم

عشقهای عمه

من و بابا عاشقتیم 

 

ا

پسندها (6)

نظرات (6)

نونو
22 شهریور 93 18:26
ای جانم چقدر مایو بنیا با نمکه..عزیززززززززم
سولماز
24 شهریور 93 22:44
سلام به سلامتی اولین شنا را واستخر را هم تجربه کرد پوست دختر منم خیلی خشک ه مردم از بس کرمهای جور وا جور زدم با اجازه لینکتون می کنم من سه قلو دارم سر بزنید خوشحالم می کنیدعشقهای عمه هم خیلی بانمکند خدا خودش نگهدار این سه عزیز باشه
مامان پارمیدا
30 شهریور 93 8:49
وای که من غش کردم اون عکس با مایو رو دیدم . دلم خواست بغل کنم حسسابی فشارت بدم بنیا جونی
♥مرجان مامان آران و باران♥
20 آبان 93 1:39
دوستتون دارم زیاددد
مامان
1 آذر 93 13:23
سلام. وبلاگ زیبایی دارین. به ما هم سربزنین. اگه دوست داشتین ما رو لینک کنید و به ماهم خبر بدید که شما رو لینک کنیم.
مامان مهناز
27 آذر 93 19:58
سلام بنیای مامانی و ملوس خوشحال میشیم به وب ما آنا کوجولو هم سربزنین و تبادل نظر کنیم♥