بنیابنیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

بنیا دختر بی همتای من

اولین جلسه مشاوره پایش افتاب

1392/5/2 20:15
نویسنده : مامان الناز
1,030 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ساعت 2 وقت داشتیم با بابا محمد 

روانشناس خانوم صمدی :

خیلی عالی بود به نکاتی تو جه کرد به ما یاداوری کرد که شاید عمرا خودمون فکر نمی کردیم نگران

به نظرم همه مادر پدراها باید بروند جون دریچه جدیدی به ذهن ادم باز میشه می فهمی برای سالم  تحویل دادن یه انسان به جامعه و برای خودش چقدر باید توجه کنیم و باور کردنی نیست ناراحت

پروزه اول ما در مورد شما شیطونک :

بعد خوابیدن و شیر مادر تعطیل و کلمه دعوا کردن یا همون روشی که باید جلوگیری کنیم از کارهای بد شما اینجوری بهتر ههه

معقتد بود یکی از دلایل بعد خوابیدن بنیا دیدن تلویزیون و نبود ما کنارش هستش 

اول تلویزیون و دیدن موبایل لب تاب تعطیل  بطور کامل توضیح چرا و واقعا راست می کفت 

بعد 4 روز رفتن بیرون و بازی و اینکه من هم بخاطر درست نخوابیدن خودم استراحت کنم وو کیفیت مادر بودن رو بالا ببرم و اینطوری خیلی عالی میشه و حس مامان خواستنش کنترل میشه 

شبها تلاش کنم بجای شیر اب بدم بهت و ...................

خیلی جالب بود خیلی راهنمایههی ها کرد و من و بابا خیلی راضی بود احساس می کنم خالی شدم و پرانرزی ...و 21 دوباره وقت داریم برای ادامه پروزه

اونجا از اینکه فکر می کنم مادر خوبی نیستم گریه هم کردم و خیلی خوب بود و بابات متعجب منو نگاه می کرد و.............. 

خندهگریه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

صبا خاله ی ایسا
2 مرداد 92 20:35

موفق باشین


مرسی
یاسی خاله هیلدا
3 مرداد 92 1:28
الهی الناز جون
شما همین که با این همه مشغله بازم برای دخمل نازت وقت گذاشتی و به فکرش بودی و رفتی مشاوره یعنی بهترین مامان دنیایی
ایشالا موفق بشی عزیزم


مرسی بوس
مامان درسا
3 مرداد 92 3:13
مامان خوب موفق باشید.
ماری
3 مرداد 92 3:25
کارت جرف نداشت دوستم ...ادامه بده ..بوس
مامان آرشين
3 مرداد 92 11:19
كاملا احساست رو درك ميكنم كه چرا گريه كردي ما مادريم و حس تربيت صحيح فرزند به شدت فكرمون رو مشغول كرده فكر وخيالات چطور بزرگ كردن و اينكه دلمون ميخواد انسان تحويل جامعه بديم مطمئنا وقتي ادم ميشنوه كه داره اشتباه پيش ميره ناراحت ميشه اما خوبه كه مشاور داره راه رو نشونت ميده از خدا ميخوام حالا كه اين مسئوليت سنگين به عهدمونه خودش مسير درست رو براي تربيتشون نشونمون بده براي تو و بنيا جون و همه ي مامانا و ني ني هاشون ارزوي موفقيت ميكنم...

نمی دونم انکار از خودم راضی نیست کیفیت مادری ندارم و کلی غمکینم اما کمکم کردددد مرسی اره واقعااااا

مامان آيسو وآيسا
3 مرداد 92 11:38
خيلي خوبه كمك حرفه اي گرفتن
موفق باشي دوستم.
بوس برا بنيا جوووووووون
راستي ميتونم شغلتونو بدونم


مرسی عزیزممممم اره وافعا
تو زمینه پزشکی کار می کنم تویه شرکت تچهیزات
مامان آيسو وآيسا
3 مرداد 92 12:31
ممنون كه جواب دادي گلم


مرسی خواهش
نیر
3 مرداد 92 16:15
موفق باشی دوستم الناز من 10 بار اول مطلبت رو خوندم ولی جمله بندیت با عجله بوده من نکرفتم بیا بهم قشنگ توضیح بده و از این مشاور بپرس تلفنی هم مشاوره میده و ساعتی چند؟
منم احساس میکنم مادر خوبی نیستم


چرا مادر بدی هست؟ نیر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اره تلفنی هم داره
مينا مامي سام
4 مرداد 92 1:40
افرين. خيلي شهامت داشتي كه پذيرفتي اين وسط يه مشكلي هست و سعي در رفع اون داري.
و خيلي همت داري كه رفتي پيش يك مشاور. متاسفانه ما ايراني ها ، خيلي كمتر اين چيزها رو ميپذيريم و دوست داريم كه به خودمون دروغ بگيم كه اين طبيعيه يا فلاني هم اينجوري بود و غيره.
بهت تبريك ميگم هم به خاطر شجاعتت و هم به خاطر واقع بينيت.
به وبلاگ پسر من هم سر بزن دوستم. خوشحال ميشم.  

با نظر ت موافقم جشم

سمانه
4 مرداد 92 12:55
سلام عزیز دلم چه دختر نازی داری

عزیزم می شه شماره و آدرس دکتر و به منم بدی رفتار همسرم با دخترمون وحشتناکه شاید دکتر برامون کاری کرد انگار شوهرم 100 سال پیش زندگی می کنه

عزیزم هزینه هر جلسه چنده و چند ساعته






45 دقیقه 26 تومان و عالیه فقط خانوم صمدی خیلی خوب هستش حتما برو
معصومه زن عموی بردیا
4 مرداد 92 13:24
عزیزم خیلی نازه دخملت هزار ماشالله به پسر جاری منم سر بزن دیشب تولدش بود


چشم
hodeys
4 مرداد 92 17:04
الهی قربونت بررررم اگه مامان خوبی نبودی که اینقدر از خودت مایه نمیزاشتی؟؟؟؟
تو بهترینی


مرسی از تعریفت عزیزمم همه نیاز داریم
نرگس مامان باران قلنبه
5 مرداد 92 16:18
الناز جون میشه در مورد کلاسها توضیح بدی اصلا برای چیه؟ و از چند وقت باید بریم
خاله نرگس
9 مرداد 92 15:14
آفرین به مامان نمونه. بهترین کار ممکن به نظر منم همینه که با مشاور در تماس باشیم. اینطوری حداقل مطمئن می شیم کارهایی رو که با زحمت براشون می کنیم نتیجه می ده در آینده.
مامان آوينا
15 مرداد 92 18:44
عزيزم مباركه چه آشپزخونه خوشگلي داري فداي تو شيطنتات
مامان افسانه
29 مرداد 92 0:56
مطمئنم که مادر نمونه ای هستی عزیزم موفق باشی گلم