بنیابنیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

بنیا دختر بی همتای من

روز پدر

1391/3/21 16:09
نویسنده : مامان الناز
919 بازدید
اشتراک گذاری

من وبابایی از سال 83 زندگی مشترکمون شروع کردیم خیلی روزهای خوبی باهم داریم خیلی 

تو که اومدی دیگه خوشبختیمون کامل شد .

می خواهم من از بابات برات بگم :

یه مرد خوش تیب مهربون مصمم و هرکاری که بخواد می تونه انجام بده من قبولش دارم خیلی واسه منو و تو هم خیلی تلاش میکنه یه انسان کامله باجذبه ا ما خیلی مهربون

دختر م همیشه باید قدرشو بدونیم روزش مبارک

بابت همه تلاشهای که می کنی و می دونم خیلی خسته ای ممنون بااینکه8 ماه که نه درست غزاخوردی نه تفریح و همش خستگی بوده روزت مبارک 

روز بابای خودم هم مبارک بابا رضا هم بهترین بابای دنیاست 

 

تو وبابا (2 ماهگیت )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

حدیث
17 خرداد 91 15:35
نبینم شبیه بابات باشی خانم خوشگله هههه ههه
خاله مریم مامان هانا
17 خرداد 91 16:10
ای جانم چه نازی خاله جون
ازاده مامانه هانا
18 خرداد 91 12:31
سلام ارزو جون لینکیدمت خانوم دخی خیلیییییییییی نازه هزار ماشالله خودتم همین طور شبیته خیلی
مانی محیا
20 خرداد 91 8:24
خدا نگهش داره. مرسی که به ما سر زدین
زینب مامان محمد رضا
20 خرداد 91 15:32
به افتخار پدر و دختر بزن کف قشنگرو شله شله
باران اردیبهشت
20 خرداد 91 15:41
روزه همه بابا ها مبارک

دختر جونیتو ببوس خیلی نازهه

مرسی باران به نازی دخملی تو که نیست
آرزو
30 خرداد 91 13:13
الهي هميشه خوشبخت بمونيددددددددددددد عزييزمممممممممممممم

مرسی عزیرم همین طور شماااااااااااا