بنیابنیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

بنیا دختر بی همتای من

تعطیلات خرداد

1391/3/18 10:10
نویسنده : مامان الناز
850 بازدید
اشتراک گذاری

 

منو بابایی تصمیم گرفتیم که بریم شمال با دوستای بابا که نشد بعدش خودمون دوتای قصد رفتن کردیم یه هتل گرفتیم انزلی رفتیم تمام راه تقریبا می خوابیدی اگر  هم که بیدار بودی همش از من می خواستی که بغلت کنم منم سعی خودمو می کردم حسابی بغلت می کردم که مبادا ناراحت شی شماااااااااا قلب

بعدشم هم که هر روز صبح بابا تو رو می برد کنار دریا خیلی بازی می کردی خیلی ناز شدی هر جا می ریم همه می گن چه بچه بامزهای ای جانم خجالت البته اونجا که بودیم خاله ازین  و عمو احسان اوینای نازمون هم اومدن خونه دوستاشون ما هم یه 2 روزی با اونا بودیم قربونه تو و اوینا برم تو اوینا 4 ماه تفاوت دارید من وازین دوران حامگلیمون باهم بودیم خیلی روزهای خوبی بود امیدوارم تو اوینا دوستای خوبی باشید برای هم دوستتون دارم 

تو و اوینا تو 2 ماهت بود اوینا 6 ماه 

 

ع

عکسهای شمال بنیا و اوینا 

 

 

 

 

 بندر انزلی

 

 

 ساحل گیسوم 

 

ای

 

 

 

 

 اینجا اومدیم شام بخوریم تو یک لحظه اروم قرار نداشتی 

 

 

 تولد یک سالگی اوینا تو اینجا 8 ماهت تو شمال براش تولد گرفتیم 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

حدیث
17 خرداد 91 15:37
وووی این عکس با کلاهت خیلی ناز شده خاله بنیا رو نخوریم چی بخوریم ؟؟؟
نهیر
18 خرداد 91 11:07
قربونت برم که اینهمه نازی لوپ لوپ
زهرا مامان مه سما
20 خرداد 91 13:01
وایییییییییییی خاله چقدر شما نازییییییییییییییی همیشه به گردش و شادی عزیز دل خاله
مهدیس
20 خرداد 91 13:10
عزیز دلمی تو خاله جون چه قدر وبلاگت دوست داشتم عالی بود قربونت برم با اون قیافه با مزه ات تو عکسات بوس عاشقانه نازنینم
خاله مریم مامان هانا
20 خرداد 91 14:09
وای عزیزممممممممم چقدر خوشکله این دخترک


بخصوص با اون دستمال سر آبیه



مرسی مریمی
زینب مامان محمد رضا
20 خرداد 91 15:34
دست جون دیدمت بالا خره بزار کنم


ای جونم بنیا خانم جیگرتو خوشگلم

مرسی زینب جونمممممممممم

نفس
21 خرداد 91 15:31
خودتو دخترت جیگرید

مرسی

مامي سويل
23 خرداد 91 10:27
وااااااي خداي من مادرو دختر چه جيگرين من الان بايد هردوتونو بوس كنم

مرسی عزیزمممممممم
آرزو
30 خرداد 91 13:18
ميخورمت اونجوري وسط ساحل ذوق كردي پاها باز كردي بلا خوردنييييييييييييييي
مریم مامان پندار
17 مرداد 91 16:11
از دیدن عکسهای بنیا سیر نمی شم ماشالله براش اسفند دود کن
ندا
20 شهریور 91 13:23
وای بنیا جونم عاشق آن عکستم که با لباس آبی مثل یه فرشته کوچولو خوابیدی عاشقتتتتتتتتتتتتتتتم


مرسسسسسسسسسسسسسسسسسی خاللللللللللللللللله ندا