بنیابنیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

بنیا دختر بی همتای من

اولین مسواک و اولین سر ما خوردگی تووو عشقم

1391/7/16 13:19
نویسنده : مامان الناز
1,635 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر نازم اینقدر علاقه به مسواک منو بابا نشون می دی کلی هم خمیر دوندن می خوری که بالاخره رفتم برات مسواک خریدم اونم صورتی بامزه خنده

بابا رضا سرما خورده تو هم دیروز ازش گرفتی چقدر بده که ادم عشقش مریض بشه خدایا ناله می کردیییییی تب کردی دیشب تا صبح نخوابیدم بهت استامینوفن بروفن دادم ولی اینقدر از چشات اب می اومد که گریم گرفته بود بیچاره خاله شیما اومده بود برای بابایی خورشت کرفس اورده بود نشد ببینمش اونم رفت ماموریت من ندیدمش امروز اومدم سرکار همش دل نگران تووووووووو ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نیر
15 مهر 91 12:42
من قربون مسواکت برم جیراااااااااااااااااااااااااان سرماخوردگی بچه ادمو میشکه االناز خیلی بده بعد اون بینیش کیپ میگیره خیلییییییییییییییییییی بده تا یک ماه خوب نمیشه بینیش انشالله زود خوب شه گل من
آذین مامان آوینا
15 مهر 91 13:16
الهی من قربون اون مسواک زدن شما برم که .بامزه با دندون. نبینم مریض بشی دختر نازمممم.الی میدونم خیلی سخته که نی نی مریض باشه .امیدوارم زودی خوب بشه خانم گلی. من خورشت کرفس میخوام امروز ناهار ندارم.دلم لک زده برای خورشت کرفس خاله شیما اونم با رب اناررررر. دوستتون دارم.
سارا (مامان درسا)
15 مهر 91 13:23
الهی خاله قربونت بره ... خدا نکنه شما مریض بشی... وای الناز جون درکت میکنم خیلی سخته نی نی ها مریض بشن .... خیلی سخته ... ایشالا زودی خوب بشی خاله جونم
حدیث
15 مهر 91 14:04
الهییییی، سرما خوردی خاله؟ مشکاتم سرما داره ایشالاه زود خوب می شی فدا فدا، شمام مسواکت و می جویی؟ افرین گل پری بزن مسواک و که مرواریدات همیشه درخشان بمونه
مهدیس
15 مهر 91 15:13
وای عزیزم مسواک داری دیگه مامانا افریننا نازنین نی نی ما خاله جونم زودی خوب بشی ایشا اله ... نبینم دیگه مریضت کپلم بوسسسسسسسسسسس
آذین مامان آوینا
16 مهر 91 14:48
روزت مبارک فرشته کوچولووووو.بوس یکی رو این لپت یکی هم رو اون یکی لپت .


مرسی خااله ازین نازم