بنیابنیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

بنیا دختر بی همتای من

بالاخره دندون سومی در اومممممد 5 مهر 91

1391/7/12 15:41
نویسنده : مامان الناز
860 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره دندون شما دراومد ولی کلی لاغرشدیگریه

از لنکاوی که رسیدم خونه ساعت شده بود 6 صبح 24 ساعت نخوابیده بودم

قرار شد برم خونه بخوابم بعد بیام اما نشد تا رسیدم اومدم پیشت وایییییییی بیدار بود ی حس کردی دارم میام بغلت کردم منو نمیخواستی بغض کردی زذی زیر گریه شیر م نخوردی رفتی بغل بابا محمد 

توی این 5 روز به یه بدبختی به عشق تو شیر دوشیدم همش گفتم نکنه دیگه نخوریییییییی منم اینقد  ر نگران بودم اما تو خواب خوردی انگار بهم زندگی دادی 

از روزی اومدم از بغلم پایین نمیای 4  روز دیگه میریم دکتر برای چگ اپ خساسیت راستی 

قد ت اول 12 ماهگی وزن 9700 از تو پول شدن خبری نیسسسستسوال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان اریا و پریا
12 مهر 91 16:02
lماشالا دختر نازی دارین چند روز دیگه هم که یک ساله میشی خانم خانما پیشاپیش تولدت مبارک گل دختر ناز
نیر
15 مهر 91 0:21
دندونت مبارک عزیزممممممم
رسیدن به خیر النازی خسته نباشی با خودم میگفتم کاش من جای الناز بودم و سفر کاری میرفتم یه 5 روزو راحت میشدم ولی میبینم خیلی سخت بوده برات پس منم نمیخوام
این بوسسسس برا دختر خوشگلت که عاشقشم


قربونت نیر خیلی سخته بخدا
همون قبلیه
15 مهر 91 0:25
بیا کلوپ دلم برات تنگ شده در حد افسردگی هاااااااااااااا
آذین مامان آوینا
15 مهر 91 9:44
رسیدن بخیر مامان خانوم .دندون سوم دختر گلی هم مبارک .خدا واسه هم نگهتون داره عزیزم.
زهرا
15 مهر 91 11:35
سلام مامان مهربون خسته نباشيد الهي قربونشششششششششش برم كه قهر هم ميكنه واي عزيز دلم دوندونهات مبارك باشه پيشاپيش تولدت مبارك عسل خانم
زهرا
15 مهر 91 11:37
الهيييييييييي قربونش برم ان شالله بعد از دندون هاش كه دراومدن حتماً تپلي ميشه قربونش برممممممممممممم