بنیابنیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

بنیا دختر بی همتای من

شروع 10 ماهگی و اولین مروارید شما ساعت 9:00 24/4/1391 دیده شد

1391/4/24 22:40
نویسنده : مامان الناز
1,501 بازدید
اشتراک گذاری

امروز که رسیدم خونهمتفکر خاله ارغوان اومد گفت الناز بدو که بینا همه بدنش ریخته بیرون من و بابا محمد که تازه از سر کار اومد ه بودیم هراسون بردیمت پیش دکترنیک جو اول بگم قدشماا 72 وزن 9200 واینکه هنوز یک کم ملاجت پهنه سوال

این از تغییرات 10 ماهگی خنده گفت وزنت نرماله کم نیست ماچ

گفت که شما حساسیت شدید داری به هر چیزی نگرانگفت من دیگه گرمی نخورم تو هم همین طور تمام سینت و پشتت ریخته بود بیرون ماه گرفتگی پشت سرت  هم بدتر شده وقت تمام قرمز قرمز  خیلی صحنه بدی بود گفت که یکسری دارو ساختگی می ده و یه کرم برای بدنت  شیر خشکتم باز کردم بیومیو پلاس 2 گفت حموم هر روز بدون صابون شامپوگریه

خیلی  تو مطب بهمه می خندیدی فریاد قهقه خنده سر داده بودی همه باهات می خندیدن گریهدکتر نیک جو گفت که تا  2 هفته تخت درمان باشه دوباره بیاد 

بعد با با محمد رفت بیرون که داروهاتو بگیره من اومدم خونه که دیدم یه دندونت جونه زددددددددددده خدایا چفدر خوشحال شدم الهی که قربون دوندونت برم من 

قلب

بعد مامان فاطی زنگ زد خیلی ناراحت بود راستی یاد م رفت بگم این دنیا خیلی بی وفاست خیلی مادرجونم یعنی مامان مامان فاطی مشکلات عروقیش بیشتر شده دیگه تمام پاش کبود شده الان هم مشهد تو بیمارستان  اما رضا ست پیش مامان فاطی و خاله  های من  خیلی ناراحتم هیچ کاری از دستت ما بر نمیادناراحتد یشب یاد بچه گیهام افتاده بودم یاد روزهای که تو خونه بزرگش و پر از درختتشون همه با هم بازی می کردیم واون با چه عشقی از ما نگهداری می کرد جوون بود خوشکلبود  یه خونرو می چرخوند به نظرم که خوشمزه ترین غذاها مال خونه اون بود همیشه از تخم مرغ محلیو ماهیچه و................ اماده بود همه نوه ها  رو اون بزرگ کرد  همیشه بزرگ ترین قشنگ ترین خاطرهارو اونجا داشتیم  .........خدایا ازش محافظت کن خدایا........................ یا اگر قرار بیاد پیش خودت راحت بیاد مگه نمیگی بهشت زیر پای مادرانه اون که مادر خیلی ها بود گریه

خاله ارغوان هم از شما به نحوه احسنت نگهداری می کنهالان که مامان فاطی نیست  تو هم باید بعد ا که بزرگ شدی قدر مامان بزرگ و بابا بزرگ و خا له هاتو بدونی برات خیلی زحمت کشیدن اگر اونها نبودن من به هیج کاری نمی رسیدم واقعا دستشون درد نکنه قلب من که خیلی دوستتشون دارم 

 

 

این عکسها رو بابا محمد گرفته تو و اون تنها بودید تو عکس یه عالمه عشق  بابات هست

 

 

طرحی لاک پا دسست با خاله ارزو

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان ساینا
24 تیر 91 23:06
مروارید کوچولو مبارک بنیا جوووون. دیگه رفتی جزو کباب خورها. انشاله خدا مامان بزرگی رو زودتر خوب کنه. منم یاد بچه گی هام افتادم. اون موقعیکه همه بچه بودیم و جمع می شدیم خونه مادربزرگ انگاری همه دنیا اونجا بود. خیلللللی خوب بود. دست خاله ها و مامان بزرگ بنیا جونم در د نکنه که اینهمه زحمت می کشن. بوووس برا همشون. و اما عکس ها عالین. واقعا توشون عشق پدرانه وجود داره. مخصوصا عشق پدر به دختر.
مامان بهی
25 تیر 91 1:18
به به از ؟آشنایی با شما و دختر نازتون خیلی خوشحالممممم واقعا دخترتون خیلی نازه خوشحال می شم به مام سر بزنییییید
آی تک
25 تیر 91 13:04
مبارکه مرواریدت خانوم طلا چه خوشمل شدی ناز شدیماه شدی دست بابایی دردنکنه بااین عکسای قشنگایشالا حال مادر بزرگ هم بزودی خوب بشه خلاصه که بنیا خانوم خیلی طلا شده
مریم مهرزاد
25 تیر 91 13:59
مبارک باشه دندونت خوشگلم...به سلامتی انشالله چه لاکی زدی جیگر ....دست مامانی درد نکنه
مامان بهی
25 تیر 91 14:24
مرسی که سر زدی الناز جونم من با اجازتون لینکتون کردممم
hodeys
25 تیر 91 15:28
mobarake khoshgel khanum ishala baghie ro bi dard dar biari khalash!!! davat konam? chera daste dokhtari o lak zadi?khub nist barash vali khodaeesh kheyli khoshgel zadi
النا
26 تیر 91 16:18
مبارکههههههه الهی همیشه دندونات سالم باشه تا بتونی خوب باهاشون غذا نوش جون کنییییییی من تو کف اون دیزاین ناخناتم جوجو کوچولوووووووو
سارینا مامان آرمان
26 تیر 91 18:26
مبارکه گلممممممم...چه جالب دندون آرمانی هم 24 تیر درومد به پای هم پیر بشید عروس گلمممم
نهیر
27 تیر 91 13:59
10 ماهگیت و مرواریدات مبارک گل خوشگلم ماشالله به چشمهای خوشگلت
انشالله مادر بزرگ حالشون بهتر بشه
ناخوناتم که منو کشت اخه دختر جون شما هنوز پوشک میبندی


خوش تیپی دیکه خاله نهیر
مامان عرشیا
27 تیر 91 17:02
عزیز دلم 10 ماهگی ومرواریدهای خوشگلت مبارک .وایی چه لاک خوشگلی دل ما پسر دار ها را هیییییی اب کنید با این دخترهای قرتی .
النا (نی نی سایت)
28 تیر 91 17:00
چقدر دخترت خوشگله عزیزم
چهره ی خاصی داره
من عاشق این فیس ها هستم
خوا براتون حفظش کنه
از خندش معلومه خیلی شیرینه



مرسی النا جون به جیکری کریستی که نیسسسسسسست
سارینا مامان آرمان
28 تیر 91 21:12
آرمان غیرتی شده میگه بنیا اینجور لاک میزنی خوشگل میکنی برا کی؟
قربونت برم خاله جون


بهش بگو دوران غریت تموم شددددددددده
آذین مامان آوینا
29 تیر 91 11:28
مبارکههههههههههههههههههه.به به به سلامتی.خوشگل که بود حالا با دندونای نازش خوشگل تر هم میشه. خیلی برای مادر بزرگ ناراحت شدممممم.خدا کمکشون کنه.عجب دنیاییه ها. راستی از رمز موفقیتت در مورد وزن بنیا خوشحالم به ما هم یاد بده این رموزو دوستتون دارم یک عالمه به خدا
النا (نی نی سایت)
29 تیر 91 17:02
اتفاقا خیلی خوشگلتره به خدا تعارف نمی کنم من عاشق صورت اینطوریم دخترت مثل ماه می مونه اینم لینک اسمارتیس من http://smartis.persianblog.ir/ من لینکت کردم عزیزم
سارینا مامان آرمان
31 تیر 91 1:50
ماه رمضان امد و دلت جشن گرفت گلبرک خنده ها بر روی لبت نقش گرفت اشک شوق می رقصد و می لرزد بر گونه هات نغمه ی یارب یارب بر کلامت اهنگ گرفت التماس دعا خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید ...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|......*اينم وسيله * بيا ....|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@) منتظرمااااااااا بدو بيا
مامی مائده
1 مرداد 91 14:56
اون دونه ها شاید مال دندونشم بوده الناز جون. ایشالا زوده زود برطرف میشه. عکساشم که مثل همیشه عالیییییییییییییی اولین دندونتم مبارک باشه عزیزممممم
الهام مامان آوینا
4 مرداد 91 11:34
سلام. مرواریدت مبااااااااااااااااااااارک خاله.....
مامان بهی
4 مرداد 91 13:54
اناز جونم هنوز معلوم نیس آخه به خاطر شرایط کاری همسرس ما دور از هم زندگی می کنیم اتفاقا امروز انتقالیش درس شده و تا یکشنبه ایشالله که کارش درس می شه بعد ببینیم هر چی خدا بخواد البته تازه 8 ماه عروسی کردیممممممم فعلا زود آخه
زینب ( مامان امیر عباس)
5 مرداد 91 15:14
سلام گلی جان خوبی ؟ خدا ناز نازیتو واست نگهداره
مامان آزی
11 مرداد 91 13:31
اگر میشه به اون دو تا لینک بریدو به نی نی های ما رای بدید البته امروز رای گیری نی نی شلخته هست شنبه رای گیری کودک من سپاس خانم گلی
مامان نخودی
15 مرداد 91 15:33
وای خدای من چه خواب ناز و معصومانه ای دندونت مبارک خاله جون
سارینا مامان آرمان
17 مرداد 91 10:56
سلام گلممممممم خبری از عکسا و کارای جدیدت نیست فکر کنم سر مامان حسابی شلوغه مامانش خسته نباشیییی
آرزو
18 مرداد 91 14:07
مباركه عزيزم خوشمزه من