بنیابنیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

بنیا دختر بی همتای من

حالو هوای عید

1391/12/20 14:38
نویسنده : مامان الناز
1,245 بازدید
اشتراک گذاری

روزه سرسختانه فکر می کنم چه جوری یه مامان خوب باشم و استعداد تون پرورش بدم اما وقت کمهههناراحت سعی کردیم با بابایی ببریمت پارک سرزمین شادی و پنچ شبنه از ساعت 3.30 بردمت بیرون برات کفش خریدم و لباس خونه سوار ماشین شدی تو پاساز مهستان گردش کردی پاپ کورن خوردی و کلی تاب تاب عباسی کردیش فرداش خاله دایی به صرف شامو فیلم اومدن خونمون و قلبش ما تو رو بردم سرزمین شادی کلا روزهای خوبی حال هوای عید غیز از اینکه یه برف غیره منتظره اومد کل شکوفها مردن فکر کنم گریه وکلی گرونیه و روز به روز هم بدتر میشم و خدا رو شکر می کنم که من و بابای تلاش می کنیم زندگی خوبی داشته باشیم و تو  راحت باشی 

عید همه خاله ها از مشهد کرمان و عمهه سلمی میان خونه ما البته پسر خاله مامان ارش هم از استرالیا میاد حتما خیلی روزهای خوبیههههههههه 

تو خیلی شیرین شدی به من میگیه مامانیش به بابات بابودی هر صدایی میاد می گی چی شد ؟ 

یاداری با خودت می گی کوووووو دنبال خراب کردن چیزی هستی عاشق کفشی هر جی هم برات بیشتر می خرم عاشق تر می شییول

بابا محمد معتقد من شمارو لوس م کنم و خیلی لی به لالات می زارم دعوا نمیشی اصلا و کلا هر کار دوست داری می کنی اینجوورییا نیست هواتو دارم فقطفرشته خونه تکونی هم گردیک 28 کار گر دارم هوراااا

 بنیا و دوستش

 

 

بنیاو سرزمین شادی خوردن پاپ کورن پاساز گردی با خستگی مامان و بابا بعد از کار

 

 

اینجا کلی برات خرید کردیمم بابایی می خواست ماشین کنترلی برات بخر 800 هزار تومن من گفتم بزار وقتی بخره که تو بفهمی براش ذوق کنی

ب

بنیا و مادربزرک عزیزم که همه مارو بزرک کرده و الان دیکه زمین گیر شده دوستت دارم مادرجون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

خانمی
21 اسفند 91 9:31
بنیا کوچولو دوســــــــتت دارم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
21 اسفند 91 13:55
امیدوارم همیشه شادودرکنارهم باشید بنیاجونم معلومه حسابی خوش گذرونده
شیما مامان درینا
21 اسفند 91 16:13
امیدوارم همیشه روزای خوب داشته باشی عروسک خانوم
مرجان مامان آران
21 اسفند 91 23:42
خوب حسابیییی خوش گذروندیدااااااااا به سلامتی عزیزم همیشه خوش باشید الناز جون کم پیدا شدیا
گلاره
22 اسفند 91 13:38
آفرین به این جیگر خاله که انقدر خوب کلمات رو میگه. از طرف من ببوسش النار
آذین مامان آوینا
22 اسفند 91 15:10
قربونت برم که انقدر شیطون و بامزه شدی خاله.من اینا رو میخونم همش قربونت میرم .آخه چرا من اینقدر دیر به دیر میبینمت عسلم.خوشحالم که اینقدر بهت خوش گذشته عزیزم.دوستت دارم.
آتنا مامان روشا یدونه
22 اسفند 91 15:34
واقعا حال و هوای قبل از عید زیباتر از بعد از عید من همه دوندگی های قبل از عید رو به لحظه سال تحویل ترجیح میدم . پیشاپیش سال جدید رو بهتون تبریک میگم سال خوبی داشته باشید و سایه پر از لطف و محبت مادر بزرگتون بالای سرتون باشه
مهسا مامان نورا
22 اسفند 91 15:40
عزیز نازم خیلی ماهیییییییییییییی افلینگلم دوست دارم بووووووووووووس
zohre,mamane kiyan
23 اسفند 91 0:43
salam koli deltanget bodam khale joni koli ham shoma khanom shodia... rasti kafshatonam mobarak
پگاه
23 اسفند 91 11:35
جیگرشو برم با این کاراش.ما هم این جریان مهستان گردی و پاپ کورن خوردن رو داشتیم و اخر سر هم پایا رو با گریه از توی ماشینش درآوردیم . ببوسش بجای من
زهرا(ترنم عشق)
23 اسفند 91 18:40
عروسکم ایشاالله همیشه با مامان و بابا خوش بگذرونید و شاد شاد باشید
نیر
24 اسفند 91 1:33
عزیزم نازی عشقم الهی اون حرف زدناتو بخورم خدا به مادر بزرگتون طول عمر بده موهای بنیتا بلند شده بهش خیلی میاد نفس خودمه ماله خودمهههه
مامان درسا
26 اسفند 91 1:43
عزیزم همیشه به تفریح.
خاله نرگس
26 اسفند 91 11:54
عزیزمی به خدا. نوش جونت پاپ کورن. چه مادر بزرگ مهربوووووووونی. می بوسمت عزیزم یه عالمه
مامان آروین (مریم)
26 اسفند 91 16:24
ایشالا همیشه با مامان و بابای مهربونت به شادی و تفریح و خوردن پاپ کورن ...... راستی الناز جون کرمون اومدین به ما هم سر بزنین .........
صفورا مامان آوا
11 فروردین 92 11:12
فدااااااااای این دختر شیرین بشم من الناز جون سال نو رو به تو و گل دختری و همسرت تبریک میگم امیدوارم سال جدید سال خوبی برای همتون باشه