بنیابنیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

بنیا دختر بی همتای من

امان از این مریضی وای خدا

1392/4/8 13:18
نویسنده : مامان الناز
814 بازدید
اشتراک گذاری

من نمی دونم چرا هر وقت با خودم فکر می کنم تو حالت خوبه مریضی بیچاره می شم مریض میشی 

این سری که اصلا داغون شدیم هم من هم تو 

شنبه اومدم خونه مامان گفت شما اسهالی گفتم حتما ماله دندونهای نیشته که دستشون درد نکنه همه  با هم درمیاد هیپنوتیزم

2 روز اسهال شدید هی ما بردیم ازمایش گفتن تو ش باکتری نیست وای که خل شدم دست تنها باباتم نبود بخدا نمی دونستم چه کنم دکتر یه کیسه دارو داد بعد اومدیم خونه ازفرد صبحش تب و سرفه شروع شد دکتر یه دارو برای سینت داد خوب نشدی و کاملا داشتی خفه می شدیگریه

پنچ شنبه بردیمت دکتر کفت این داروها رو ندید واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

انتی بیوتیک عوض شد وکمی تب اومد پاینی ولی خوب نمی شی نفس نمی تونی بکشی کلی دارو می خوری کلی لاغر شدی من بمیر برات چیکار کنم خوب بشی مامان 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (45)

مریم مامان پندار
8 تیر 92 13:23
الهی بمیرم چرا دخترنازم مزیض شده
الهی دردو یلاهاش بخوره تو سر بدخواهاش
قربونش برم من


مرسی مریم جان
صفورا مامان آوا
8 تیر 92 13:33
واااااااااای الهی خاله بمیره و مریضی تو رو نبینه امیدوارم زودی خوب بشی عسلم
الناز
8 تیر 92 13:38
عزيزم. چرا خوشگلم؟ دختر ناز انشااله هميشه سلامتت باشي ناراحت شدم.
hodeys
8 تیر 92 13:54
مشکاتم اسهال شده بود سه روز بعد استفراغ بردمش دکتر
سرم و امپول و شربت
دیدم بدتر شد رفتم دکتر خودش ویزیت کرد گفت هیچ کدوم لازم نیست فقط هر 5 دقیقه بهش اب بده با قاشق
اب سیب و نعنا داغ و یه کم ی هم نبات
ولی کار به نفس تنگی و ... نکشید
الناز من توجه کردم همیشه مشکات و بنیا با هم مریض میشن . مشکات که مریض شده بودد همش دلم پیش بنیا بود ولی نخواستم نگرانت کنم
امیدوارمم زودی خوب شه

از یه طرف چه چالب و عجیب از یه طرف ای خدا

نیر
8 تیر 92 14:01
بمیرم براش الناز خوب یه دکتر دیگه ببر
انشالله خوب میشه ولی برس بهش


مرسی جشم
نسیم
8 تیر 92 14:05
سلام گلم
خیلی ناراحت شدم
امیدوارم زود خوب بشه
یه دکتر خوب هست به نام کلظمیان تو ظفر من ازش خیلی راضیم ببر پیشش حتما نتیجه میگیری.


مرسی عزیزم
مهسا مامان نورا
8 تیر 92 15:30
وای خاله فدا ت شم بلا دوره ایشاله نازم امیدوارم هرچی زودتر خوب شی

مرسی عزیزم
مینا مامی لیانا
8 تیر 92 16:56
عزیزممممم الناز جان توروخدا اسپند بریز برای دخترمون ایشالا زودتر خوب بشی دختر ناز مو مشکی
sara
8 تیر 92 17:56
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
سارا (مامان درسا)
8 تیر 92 21:05
الهی من فدای این عروسک نازمون بشم چرا خاله مریض شدی به خدا خاله جونی ما چشممون شور نیست اااااااااااااا از حالش بهمون خبر بده عزیزم منتظر خبریم ایشالا زودی خوب بشه عشق کوچیکمون
خاله نرگس
8 تیر 92 23:16
الهی بگردم خاله جون. آخه چرا به این راحتی مریض می شین. اونهم به این سختی. انشاله زود زود خوب بشی عشقم. نفس تنگی دیگه چرا. الهی بگردمممممممممممممممم
مامان پاني
9 تیر 92 0:48
اى واى چرا عزيز دلم مريض شده خدا بد نده خيلي ناراحت شدم الناز جون پانيا هم إسهال شده بود هيچي نمي خورد فقط تا تونستم ا و آر اس به زور ريختم تو حلقش خوب شد ايشالله بنيا جونم زود خوب بشه.
مرمربانو
9 تیر 92 3:08
اخی خیییلی ناراحت شدم...عزیزم گناه داره طفل معصوم ...دوستم نمیشه متخصص الرژی اطفال ببریش راه نفسش باز شه...الهی خدا زودی خوب کن بنیا رو 0
سمانه مامان ستایش
9 تیر 92 3:47
وااای خدا امان از این مریضی ها که انقدر این کوچولوها و مامان باباها رو اذیت میکنه انشالا بنیای خوشگلمون زودی خوب میشه الناز جون
ما مان آیسو وآیسا
9 تیر 92 10:10
وای خیلی دلم گرفت انشالله زودی خوب بشی بنیای خشگلالناز جون آیسا هم تقریبا دو هفته قبل اینجور بود دکتر گفت مال دندونه ولی دندونی در کار نیست خود به هخود خوب شد شربت هم هر کار کردم نخورد
مامانی آرتین
9 تیر 92 13:34
عزیزم خیلی ناراحت شدم از مریضیه فرشته کوچولو.نگران نباش انشاا... زود زود حالش بهتر میشه.از طرف من ببوسش
شازده امیر و رها بانو
9 تیر 92 14:34
الهی عزیزم میدونم الان هم مامانی خیلی اذیت میشه هم تو گلم چون امیر و رها هم تازه خوب شدن دکتر میگفت ویروسه انشاالله زود زود خوب میشی عزیزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
9 تیر 92 15:39
ایشالا زودی خوب شی خوشگلمالنازجون سه شنبه ساعت ۵بهشت مادران قرارداریم کاش بنیاگلی زودخوب شه بتونی بیای
مامان بهی
9 تیر 92 15:47
ای جانم عزیز دلمممم فدات بشه خاله ایشالله هیچ وقت مریض نشی تا مامانت این قدر غصه نخوره دیگهخوب میشه الناز جون زیاد غصه نخور عزیزمممم
مامان محمدرضا
9 تیر 92 16:56
سلام دوست عزیز پسری ما تو2تا مسابقه شرکت کرده خوشحال میشیم به وبلاگش بیایبین وبهش رای بدین پیشاپیش ممنونم
صبا خاله ی ایسا
9 تیر 92 23:50
عکسای خوشگل خوشگل میزاری تو وبلاگش خب مامانیش چشم میخوره دیگه..- نبینم بنیا جونم مریض باشه اخی نازی عزیزم انشالله زود خوب بشی.. خیلی ناراحت شدم
mamane hilda
10 تیر 92 1:43
azize delam elahi bemiram .ishala zood behtar beshi eshgham.elnaz jooon midunam cheghad sakhte adam khodesh mariz beshe vali marizi bacheha ro nabine ke kheili sakhte ishala zood khub mishi golam
مامان آرشين
10 تیر 92 10:58
آخي نازي بنيايي..مريضيه ني ني ها سخته اميدوارم تا حالا خوب شده باشي
تداعی
10 تیر 92 12:44
خوشگله خاله ایشالله که الان خوب خوب شده باشی
یاسی خاله هیلدا
10 تیر 92 13:16
الهی بمییییییییییییرم خیلی ناراحت شدم الناز جون ایشالا زود داروها تاثیر بذاره و دخمل خوشگلمون خوب بشه خیلی مواظبش باش الناز جون ایشالا زود خوب میشه
ღ مونا مامان امیرسام ღ
10 تیر 92 20:23
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به امیرسام خرمی امتیاز 5 رو بدید ممنون میشم.اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون گلم. اگر بعد از رای دادن خبرم کنید خوشحال میشم. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
تارامامان پرتو
11 تیر 92 0:07
الهی زود زود خوب بشی عزیزم مامانیم زود از نگرانی در بیاد
باران اردیبهشت
12 تیر 92 3:18
الهی چرا مریض شدی ؟ انشاالله زود زود خوب شی . میبینی آدم دلش به تابستون خوشه بچه مریض نمیشه و ویروس میروس نیست اونوفت اینجوری !!
مامان شايان و پرنيا
12 تیر 92 10:49
اميدوارم خوشگل خانم هر چي زودتر خوب بشه .. امان از مريضي بچه ها .. دل آدم كباب ميشه
مامان شايان و پرنيا
12 تیر 92 10:49
دوست عزيزم پرنيا تو مسابقه ني ني شكمو شركت كرده تو وبلاگش عكسش رو ببينيد و اگه خوشتون اومد كد 170 رو به شماره پيامك 20008080200 يفرستين راستي يادتون نره هر شماره موبايل تنها يكبار مجازبه ارسال پيامكه مرسي
صبا خاله ی ایسا
12 تیر 92 10:50
خاله جون بهتر شدی؟؟؟
صبا خاله ی ایسا
12 تیر 92 10:51
خاله جون بهتر شدی؟؟
مامان آروین (مریم)
12 تیر 92 16:22
ایشالاه زود خوب بشی خاله جون . ای کاش به جای بچه ها، مامانها مریض میشدن ، اینجوری بهتره .
شیما مامان درینا
12 تیر 92 17:30
عزیز دلم الهی فدات شم خاله . امیدوارم الان دیگه عروسکمون بهتر شده باشه مامانی براش اسپند زیاد دود کن چشم نخوره
مامان حنانه زهرا
12 تیر 92 20:18
خاله نرگس
13 تیر 92 15:14
عزیزم بنیا جون خوب شده. بهتره؟ ما رو بی خبر نگذاری. می بوسمتون
خاله پارمیدا
13 تیر 92 17:57
_*##########* __*############## __################ _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_###############* ____#################################* ______############################### _______############################# ________=########################## __________######################## ___________*##################### ____________*################## _____________*############### _______________############# ________________########## ________________=#######* _________________###### __________________#### __________________### ___________________#پیش منم بیاین خوشحال میشم
خانمی
15 تیر 92 10:15
آخی عزیزم....آخه شما چرا اینقدر مریض میشی گلم؟ دلم کباب شد الناز جون پیش دکتر خوب میبریش؟؟؟من یه دکتر خوب سراغ دارما
آني
15 تیر 92 12:22
الهيييييييي ايشالا كه بهتر شده الان ايلين هم يه هفته اسهال و استفراغ بود ويروسي متاسفانه اسهال دارو نداره و خودش بايد خوب بشه مايعات و دوغ و ماست يادت نره
مرجان مامان اران
15 تیر 92 15:05
اخی عزیز دلمممممممممممم ایشالا زودتر بهتر بشی
مامان درسا
15 تیر 92 19:53
عزیزم چرا مریض شدی خانم خانما.مامانی منتظر خبر سلامتی اش هستیم.
عاطفه
17 تیر 92 17:40
سلام عزیزم ایشالا که دختر خوشگلت زوووووووووود خوب میشه//// عزیزم خوشحال میشم به وبلاگ دخترم انیتا کوچولوو سربزنی فدات
عاطفه
18 تیر 92 15:48
اینم ادرسwww.anitakhanom.blogfa.com
زهرا
19 تیر 92 11:57
عزيزم خيلي ناراحت شدم از مريضي بنيا جون خدارو شكر كه حالش خوب شده برام ببوسش


مرسی عزیزم
امیرسیاوش
2 مهر 92 14:34