بنیابنیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

بنیا دختر بی همتای من

اخر هفته شاد بخاطر بنیا و خونه خاله سارا مامان درسا 31/3/92

1392/3/31 20:58
نویسنده : مامان الناز
1,844 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم تصمیم دارم کلا دیدار با نی نی ها  رو زیاد تر کنم چون احساس می کنم تو واقعا تنهایی و دوستی نداری نگران

بخاطر در اومدن نیش ها اوضاع خوبی نداری و کلا خوابت بد شد از دهنت اب میاد و کلافه ای 2 تا با هم داره در میاد گریه

دیکه شبها رو پا نمی خوابی و خودت می خوای بخوای بخاطر همین خیلی غلت می زنی و کلی فرار می کنی یه 2 ساعتی طول میکشه که بخوابیاسترس

روز 5شنبه با دوستم نفیسه که سال دوم دبیرستان با هم بودیم دیکه همدیگر رو ندیده رفتیم نهار بیرون بعد اومدم از خونه مامانی بردم خونه  2 ساعت طول کشیدکه خوابیدیییهیپنوتیزم بعد بابایی برنامه رنگ بازی حموم و با خاله سولماز برنامه تفریحی پارک شام داشتیم شما دوتا کفش هم خریدید وسط برنامه شادی ما 

روز جمعه هم رفتیم خونه خاله سارا مامان درسا که لطف کرده بود ما رو دعوت کرده بود بخاطر ما روز جمعه انداخته بود مرسی خاله سارا

اول نقاشی و حموم

بعد پارک و شادی 

کلا ارتین خجالیت بود و تو همش می خواستی دستشو بگیری اون فرار می کرد عجب داستانی بودها و از همه اسباب بازیها ترسیدی سوار نشدی عززیزکم

 بعد هم فروشکاه نایک و خرید کردن صندل تابستونی به سلیقه دخترم 

 عشقم  قربون سلیقت برم که بزرگ شدی عزیزم 

انتخاب یک کتونی دیکهههه

 

روز جمعه رفتیم خونه خاله سارا و شما اتاق درسا رو داغون کردید 

هیلدا جون و درسا جون و سایناو بنیا خوشکلهای ما خیلی روز خوبی بود خیلی خوشحالیم دوستای به این خوبی داریم اینم عکس درسا عشقم

 

مرسی از خاله سارا و درسا جونقلب

 

پسندها (1)

نظرات (52)

ما مان آیسو وآیسا
31 خرداد 92 22:36
عزیز دلم بنیتای خشگل عکسات خیلی قشنگن ....کفش انتخاب کردنتو بخورم خوشمزهچقدر خوب که رفتی پیش نی نی های دیگه...راستی خیلی شبیه مامانی هستی
هزار تا بوس برا بنیا ومامان گلش


مرسی عزیزمممم بوس
مامانی وروجک ارمیا
31 خرداد 92 23:14
سلام گلم.من و ارمیا باهم عکسای ناز بنیاجون رو دیدیم و ارمیا که خیلی خوشش اومد.بوووووووووووووووووووووووووس برا مادر دختر نازنین.




قربون تو ارمیا
مریم
1 تیر 92 0:57
ای جونم خدا نگهش داره براتون
عزیزم آدرس اون کفش فروشی و بهم می دی پای دخترم کمی کجه و دکتر گفته براش کفش مارک و خوب بخرم و من اصلا نمی دونم کجا برم و چی بخرم عزیزم ما وضع مالیمون در حدی نیست بخیلی هزینه کفش کنم می شه حدود قیمت کتونی و صندل و برام بگی الهی خیر ببینی البته بچمه فدای سرش ولی می خوام بدونم چقدر پول ببرم


عزیزم حتما نباید کفش خیلی کرون بخری ادیداس نایک کفشاش خوبه می تونی تو حراج بخری عزیزم
سهیلا
1 تیر 92 2:04
قربونت برم من که انقدر خوش سلیقه ایی


مرسی خاله
مرمربانو
1 تیر 92 2:29
جونم مامان و دخمل خوشتیپ ..همیشه خوش باشید عزیزم...دیگه کار به جایی میرسه که ما میشیم بچه این فسقلی ها و اونا کل زندگیمون رو برنامه ریزی میکنند...چی بخریم..کجا بریم...چی بخوریم فدای بنیای نازدارمون...بوووس
آتنا مامان روشا یدونه
1 تیر 92 9:38
کفشهای خوشگلت مبارک باشه . صندلت هم خیلی نازه عزیزم آفرین به این خوش سلیقه


مرسی عزیزممم
مامان آرشين
1 تیر 92 11:02
واقعا بودن در كنار بچه ها چقدر براي ني ني ها نيازه... . مامان آرشيدا يكي از دوستاي ني ني وبلاگي كار قشنگي كرده . جمعه ها با بچه هاي ني ني وبلاگ قراري رو تو يه پارك يا فضاي سبز ترتيب ميدن و هر هفته يه برنامه اي دارن. بچه ها كلي خوش ميگذرونن. من بچه هاي كرجي رو زياد نميشناسم كار جالبيه.. اگه ما هم انجام ميداديم خوب ميشد. راستي بنيا جون رو ببوس

چه خوب اره واقعا لازمه
خاله نرگس
1 تیر 92 11:14
آخ جونننننننن رنگ انگشتی چه کیفی داره.
قربونت برم خوشگلم. خوش تیپم. خوش سلیقه. پس کفشا انتخاب خودت بود اینقدر خوشگل بود. چه آقا پسر خوش تیپیه آرتین جون.


بله مرسی از شما با این همه راهنمایی
ارغوان
1 تیر 92 11:46
کفش انتخاب کردنشو قربون...ببوسید فسقلی رو


مرسی جشم حتما
خاله نرگس
1 تیر 92 11:49
مرکز پایش رشد و تحول آفتاب
ستارخان- خیابان شهرآرا- کوچه 18. پلاک 2
تلفن: 88251542-88286886
www.payeshekoodak.com

مشاور ساینا خانم صمدیان.


مرسی خاله جان
ارلا
1 تیر 92 14:27
سلام
وب نازی داری خوشحال میشم به من سر بزنی


مرسی حتما
صفورا مامان آوا
1 تیر 92 14:44
خله فدات بشه که دیگه بزرگ شدی و خ9ودت کفشاتو انتخاب می کنی
همیشه به گردش و مهمونی با دوستان


مرسی خاله جان
مامان آرمان
1 تیر 92 14:47
به به هم مامای هم دخملی هردو تیپ زدن
قربونت برم دلم برات تنگولیده بود
ماشاله خانمی شدی عزیزم


مرسی عزیزم
نیر
1 تیر 92 14:57
عزیزممممممم قربونت برم که همیشه خوشگلی با سلیقه بی شک از مامانت خوش سلیقه تری مبارکت باشه


مرسی عزیزم دلم برات تنگیده اساسی
صبا مامان نیوشا
1 تیر 92 15:13
ای جووووووووووووونم به این خانوم خوشکلللللللللللللللللللللللللللل
فدات شم خاله خوش سلیقه ی من


قربون خاله خودم برم من
مریم
1 تیر 92 15:19
چرا جواب منو ندادی:'(فقط یک آدرس کفش فروشی خواستم:'(


مریم جان ببخشید من خیلی سرم شلوغه جواب ها رو یه دفعه می دم باید بری ادیداس یا نایک کفشاش راحته از 150 تا 300 ولی ااگر پاش مشکل داره حتما باید مشاوره بگیری دوست خوبم
سارا (مامان درسا)
1 تیر 92 15:24
به به می بینم که خواهر ماشالا خیلی فعالی زودتر از همه آپ کردی
البته گفتی که سریع آپ می کنی
من که کاری نکردم مرسی که دعوتم رو قبول کردی
از آشنایی با شما از نزدیک هزار هزار بار خوشحال شدم عزیزم
باشد که این دوستی پایدار و همیشگی باشه عزیزم
ببوس بینای گل نازم رو

ان شاله دوست خوبممم این بار خونه ما جهت شادی
مامان لیلا
1 تیر 92 17:17
بنیا جونم سلام...چقدر شبیه مامانی هستی عزیزم خوشگل وبا وقار... چه ایده جالبی توی حموم رنگ بازی ....علی بزرگ شه حتما این کارو انجام میده.... اون صندل خوشگلتم مبارک...همیشه در کنار خانوده شاد باشی عززززززیزم.


مرسی خجالت ندید ما رو مرسی از شما
مهسا مامان نورا
1 تیر 92 20:13
به به چه کوچولوهای خوشملی خوش به حالت بنیا خاله نورا هم خیلی تنهاست اینجا هیچ دوستی نداره کاش دوستهای خوبی مثل شما نزدیکمون بودن ولی معلومه حسابی بهت خوش گذشته ها وضعت هم که خوب شد بابا کفشهاشو راستی دست خاله سارا هم دردنکنه

مرسی اره واقعا کاشکی
مریم
1 تیر 92 23:49
ممنون عزیزم ای کاش آدرسش و می زاشتی دکتر می گه ارثیه و باید کفشش طبی و مارک باشه
من اصلا نمی دونم کدوم خیابون و پاساژه می خوام نمایندگی اصلش باشه


عزیزم من از کرج گرفتم ولی میلاد نور جردن ومیدان ونک نمایندگی ادیداس هست
آني
2 تیر 92 8:50
مباركه كفشات كه عين خودت خوشگلن
خدا رو شكر كه ديگه بستني خور شدي و مامانيو از نگراني در آوردي


اره واقعا
یاسمن مامان رادین
2 تیر 92 9:41
یعنی من از دیدن عکسهای تو سیر نمیشم.


مرسی ببوس
مامان پاني
2 تیر 92 9:52
يه عالمه بوس


مرسی عزیزم
الناز
2 تیر 92 10:33
از الان داره واسه خودش لباس انتخاب میکنه..الهی چه دخملی.باید ب دخترت بگم مامان ب این با سلیقه ای ک داری کافیه واسه انتخاب لباس چه قدر نی نی......دلم نی نی خواست.


مرسی عزیزممممم
یاسی خاله هیلدا
2 تیر 92 11:03
الهی پس اون کفشای خوشگل سلیقه بنیا جووون بوده ای جوووونم خوش سلیقه
عاشق قیافه مظلومت لای حوله شدم من



مرسی خاله جونم
مامان آروبن(مریم)
2 تیر 92 12:25
آمدنت چون رستاخیز، عدل گستر است
و چون سپیده صبح،نوید آغازی دوباره برای همه خوبی هاست .
میلاد مهدی موعود بر شما و خانواده محترم مبارک باد.



مرسی برای شما هم
تارامامان پرتو
2 تیر 92 17:34
قربون اون سلیقیه نقلیت بشم عزیزم صندلاتم مبارکت باشه خاله


مرسی
صبا خاله ی ایسا
2 تیر 92 22:54
ای جونم عزیززززززززززززززززم
چقد شما نازی


مرسی خاله جونم
صبا خاله ی ایسا
2 تیر 92 22:55
خصوصی داری گلم
مامان هيلدا
3 تیر 92 1:52
به به چه دخملي عاشق انتخابات شدم عزيزم مي دونستي يه دونه اي


مرسی خاله جونم
مامان بهی
3 تیر 92 11:42
ای جانم خوش سلیقه خالههفدات بشه خاله


خدانکنه مرسی
مامان درسا
3 تیر 92 23:45
مامان وانیا
5 تیر 92 2:37
عزیزم بنیا جون می بینم که انقد بزرگ شدی که خودت دست بکار شدی و کفش انتخاب میکنی خاله مبارکت باشه گلم


مرسی
شازده امیر و رها بانو
5 تیر 92 4:27
سلام ماشاالله چه دختر نازی دارین کفش نو مبارک خانومی دیگه بزرگ شده با تبادل لینک موافقین؟


باعث افتخاره مرسی حتما
عمه ی آتنا
5 تیر 92 7:46
سلام سلام میشه به وبلاگم بیای؟ آتنا توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده میشه لطف کنی بهش رای بدی؟ یه دنیا ممنون
مامان سویل
5 تیر 92 9:16
وایییییییییییییییی چه سلیقه ای داره این دخملیه ماالهیییییییییییییییییییییییییییی


مرسی عزیزم
صبا خاله ی ایسا
5 تیر 92 11:12
عزیزم سلام
آیسا جون تو جشنواره ی تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده
میشه لطف کنید

کد 133 رو به شماره ی 20008080200 اس ام اس بزنید؟
واقعا ممنونم


مرسی ختما
صبا خاله ی ایسا
5 تیر 92 11:13
من برای بنیتا جونم نظر گذاشته بودم ولی انگار ثبت نشده
قربونش بلم چقد تو نازتر شدی خاله چ مامان خوشگلی


مرسی صبا جون
مامان سویل
6 تیر 92 9:47
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
مهسا مامان نورا
6 تیر 92 14:43
سلام دوست خوبم نورا در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده است لطفا کد 190رو به شماره 20008080200پیامک بزنید سپاسگذارم .منتظر رأیتونم خاله جونی


مرسی عزیزممم چشم
پارمين
6 تیر 92 18:30
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه) باید به10نفر بفرستیش
مامان ساتیار
7 تیر 92 16:41
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه. ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید. از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید. http://satyarjun.niniweblog.com
hodeys
7 تیر 92 17:55
به به مادر و دختر خوش تیپ!!!
نمیگین دل ما براتون یه ذرررره میشه؟
سلیقت حرررف نداره خاله


مرسی عزیزمم
مامان بهی
7 تیر 92 22:45
یه پست جدید رمز دار منتظرتونههه خصوصیم داریدددد
هلیا دخمل خوشگل
8 تیر 92 9:14
سلام لینکتان کردم لطفا من را لینک کنید


حتما
خانمی
8 تیر 92 11:27
جای منو یکتا هم خالی


واقعا
تارامامان پرتو
8 تیر 92 15:17
قربون دختر خوش تیپمون برممن
فشای خوشگلتم مبارکت باشه عزیزم


merci azizam
مرسده
8 تیر 92 16:08
ماشاله دختر


مرسی
الی
12 تیر 92 20:19
سلام یه تیشرت شورت دخترونه آوردم خیلی نازه دوست داشتین یه سر به تایپیکم بزنید http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=492173&PageNumber=1
آناهیتا مامانیه آرمیتا
23 تیر 92 13:55
بنیاجونم دلم حسااابی براتون تنگ شده بودصندلات خیییلی نازه عزیزم مبارکت باشه همه عکساتودوست دارم جیگرخاله عکست با مامان النازکه نگووو


قربون خاله خوشکلم و دخملش
مينا ملامي سام
4 مرداد 92 1:46
چقدرم خوش سليقه اس نازناز خانم. عزززيزززم


مرسی
نازنین ,kdg,tv
7 مرداد 92 23:15
___$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$ _____$$$$$$_____$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$ ___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$ ____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$ ______$$$__$$__$$$______________$$$$ ___________$$____$_______________$ ____________$$____$______________$ _____________$$___$$$__________$$ _______________$$$_$$$$$$_$$$$$ ________________$$____$$_$$$$$ _______________$$$$$___$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$ _______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$ ______________$$$__$___$$$______$$$$ ______________$$$_$__________$$_$$$$ ______________$$$$$_________$$$$_$_$ _______________$$$$__________$$$__$$ _____$$$$_________$________________$ ___$$$___$$______$$$_____________$$ __$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$ _$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$ _$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$ _$$_____$___$___$$$$____$____$$ __$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$ __$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$ ___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$ ____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$ _____$$_$$$$___$__$$__$__________________$ ______$$____$__$$$____$__________________$ _______$____$__$_______$$______________$$ _______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$