بنیابنیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

بنیا دختر بی همتای من

عروسی رفتن پسر عمه شما اقا کیان ورود شما به 20 ماهگی

1392/3/2 8:57
نویسنده : مامان الناز
1,687 بازدید
اشتراک گذاری

من و عمه مهتاب رفتیم ارایشکاه تو پیش بابا محمد موندی کلا یه کم استرس داشتیم چون تا حالا به ما عروسی نیومده بودی و من نگران بودم .کارامون کردیم راهی باغ که تو جاده مخصوص کرج بود  شدیم شما هم دیگه عاشق صندلی ماشینت شدی  اساسی .....عروسی خیلی بودی همه پسرعمه ها ت بزرگترن  و تو کوچلو ترینی

کلا کل عروسی تلاشت بری بیرون و به بابا رضا می گفتی ازت عکس بگیرهه

 

اینم جفت بابا بزرگات

عروسی تموم شد و تو هم اولین  عروسی بود که اومدی کلی دنبال گربه کردی کلی خندیدیییییییییییییی

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

مریم مامان پندار
28 اردیبهشت 92 13:42
ماشالله هزار ماشالله به دختر نازم الهی عروسی خودت عروسکم هیچ عروسی به گرد راهت نمیرسه نازنینم


قربونت برم عزیزم
الهام مامان کیارش
28 اردیبهشت 92 13:50
ماشاالله به این فرشته کوچولو بوس بوس


مرسی عشقم
سهیلا
28 اردیبهشت 92 13:59
الناز مردم واسه عروس خانومت غش کردم دلم میخواست اونجا بودم هی قربون صدقش میرفتممممممممممممم


قربونت برم من سهیلا
صفورا مامان آوا
28 اردیبهشت 92 14:01
عشششششششششششق خاله برو خدا رو شکر کن دستم بهت نمیرسه وگرنه یه لقمه چپت کرده بودم
یعنی خود خود پرنسسی هاااااا


مثلی دختر خوشملت تو نیستم که خاله ای
سارینا مامان آرمان
28 اردیبهشت 92 15:00
ای جونم فکر کنم از عروس هم خوشگلتر شدی؟
به مامان بگو برات اسپند دود کنه گلممممممم


مرسی چشم
صبا خاله ی ایسا
28 اردیبهشت 92 17:58
مبااااااااااااااااالکه
بنیا جونم چقد خوشگلتر و نازتر شده ماشاالله
لباست خیلی بهت میاد
جاهایی که برای عکس انتخاب کردیم خیلی خوشگلن به به من که حسابی لذت بردم


مرسی قربونت شما برم من
مرمربانو
28 اردیبهشت 92 18:55
جیگر عروس شدنت خاله ...ناز و خانوم ...ماشالله ...اخی بابابزرگان خوشتیپ سلامت باشند انشالله


مرسی عزیزممم
خاله نرگس
28 اردیبهشت 92 21:24
قربوووون عروس کوچولمون برم من


مرسی حاله نرگس
خاله زهره
28 اردیبهشت 92 23:31
ااااااییییییی عزیزم خیلی خیلی جیگر شدی نازی
عکسای تکی ات مث آتلیه شده,حتما بزرگش کنید


حتما خاله زهزه مرسی
نیر
29 اردیبهشت 92 0:51
تا حالا عروسی رو ندیده بودم تو صندلی ماشین بشینه الهی خودم قربونت بشم ایشالله عروسی خودت گلم عاشق لباست شدم و خودت



پس بیا تهران من و ببین ارینا هم بیار
مامان آروین(مریم)
29 اردیبهشت 92 9:36
با آرزوی خوشبختی برای آقا کیان ...
چه پرنسسی خدااااااااااااااااااا.....
خودش عروس بشه چی میشه خداااااااااااااااااااا .....
الناز خانوم حتما باید ما رو عروسی دخترت دعوت کنی ها !!!!!!!!!!!


جشم دوست کرمانی عزیزم من
سارا (مامان درسا)
29 اردیبهشت 92 9:59
ای جونم هزار ماشالا
الناز جونم واسش اسپند دود کن
می خوام بدونم این عروس خانوم خوشگل بود داماد آخه می تونست عروس خودش رو نگاه کنه ...
ههههههههه شوخی کردم
هزار ماشالا بهش الناز جونم
راستی لباسش خیلی محشره خواهر دستت درد نکنه با این سلیقه قشنگت عزیزم


مرسی قربونت برم چشات قشنک می بینه
مامان آروین(مریم)
29 اردیبهشت 92 11:23
الان قالب وبلاگتون رو تو سایت مادام بوفی دیدم خیلی قشنگ شده ........ مبارکه عزیزم


مرسی عزیزززززززززززززم
خانمی
29 اردیبهشت 92 11:46
لباست چه خوشگله خانوم خوشجله


مرسی عزیزممم
مامان وانیا
29 اردیبهشت 92 15:20
وای چه عروسک خوشگلی ایشالاه عروسی خودت عزیزم الناز جان قالب جدید مبارک


مرسی سیما جونم
شیما مامان درینا
29 اردیبهشت 92 15:36
عروسک نازم چه قدر تو ماه و دوست داشتنی هستی یه عالمه اسپند دود کن مامان الناز خیلی عروسمون خوشگله ماشالا احساس میکنم که یه عروسک ظریفی که فقط باید تماشات کرد


مرسی به خوشکلی گل تو که نیست
صبا خاله ی ایسا
29 اردیبهشت 92 16:13
قالب جدید مبارک فوق العادس


مرسی عزیزم
مامان سویل
29 اردیبهشت 92 18:33
وایییییییییییی چه عروس خوشگلی داریم ما ایییییییی خدا غش کردم


مرسی عزیزم قربونت برم
یاسمن مامان رادین
29 اردیبهشت 92 21:35
قربوونت برم عروس کوچولوی نازم
عاشقتم

اینو یواشکی در گوشت میگم الناز ( عاشق جمله بندی هاتم به خدا)


ههه اخ جون راست می گی چه خوشحال شدم
مامان پانى
30 اردیبهشت 92 0:33
سلام خوشگل خاله چه عروس نازى ماشالله
الناز جون براش اسپند دود كن
راستى مارك صندلى ماشين بنيا جون چيه واسه پانيا مي خوام از مدلش خوشم اومد


مرسی عزیزم راستش برم نگاه کنم بیام بهت بکم اول می خواستم براش maxi cusi برمممم 1600 بعد توضیح دادن برام دیدم عین همه کارایش خریدم 650 اسمش می بینم میام می گم هخیلی راضی هستم
nira
30 اردیبهشت 92 7:52
چه عروسک نازی هستی تو دختر خدا حفظت کنه


مرسی قربونت برم منن عزیزم
آني
30 اردیبهشت 92 11:16
وااااااااااااااي خدا اين عروس كوچولوي خوشگلو ببين مثل ماه شده هزار ماشالا


مرسی عزیزممممم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
30 اردیبهشت 92 11:48
واااااای که چقدرناااازشدی عروسک کوچولو خیلی لباست بهت میاددیگه نمیترسی ازش عزیییزم
ایشالا یه روزلباس واقعی عروس توی تنت باشه ومامانی عکسشوبرامون بذاره


اره بالاخره ترسش ریخت وروجک قربونت برم دوستم
نرگس مامان باران قلنبه
30 اردیبهشت 92 12:34
ای جونممممممممممممممممممم
چه عروس خوشگلی ایشالا عکسهای عروسی خودت عزیزم


قربونت برم من عزیزم
تداعی و علی کوچولو
30 اردیبهشت 92 14:00
یعنی دخترت خیلیییییییییی جیگره مثل خودت دوستتون دارم هوارتا
هم از طرف من ببوسش هم اسپند دود کن


جشممم مرسی
مامان آرشين
30 اردیبهشت 92 15:45
واااااااااااااييييييي خدا چقدر نااااااز شده النازياينقد خوشگلش نكن چشم ميخوره هااااااااااا از ما گفتن


قربونت برم من
مامان درسا
31 اردیبهشت 92 2:02
ای جاننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننم.حسابی خوردنی شدم.
ژستاش منو کشته.


مرس عزیزمممممم
مرجان مامان آران
31 اردیبهشت 92 2:47
قالب نو مبارك
اخي عزيز چقدر خوشگل شدي
راستي بابت سوالت كه گفتي ارانو از شير گرفتي
من دوباره باردارم اگه ديرتر ميگرفتم تو تابستون ميوفتاد


مرجاااااان میاد پیشت الان
مامان ترنم
31 اردیبهشت 92 8:21
سلام عروسك خوشجل، لينك شدي تو هم مرا لينك كن


مرسی عزیزم
آذین مامان آوینا
31 اردیبهشت 92 15:42
خیلی نازه عسلممم.خاله عاشقته .با لباس عروس، بی لباس عروس.خودتی که ماهی .الهی عروسیت بیام برقصم.وای الی از فکرشم بغضم میگیره.دوستت دارم خودتو و مامانتو


اره می بینی تا جشم بهم بزاریم میاد ازین منم دوستت دارم خیلییییییییی
مامان بنيتا
31 اردیبهشت 92 18:31
ماشالا خيلي دختر نازي دارين خدا حفظش كنه
من كه از ديدنش سير نميشم



مرسیییییییییییییییی عزیززززززززم
صفورا مامان آوا
1 خرداد 92 13:33
به به قالب جدید مبااااااااااااااارکه خیییییییییلی خوشگل شده


مرسی عشقممم
مامان شايان و پرنيا
1 خرداد 92 13:47
ماشالله به اين عروس خوشگل من هم با كمال ميل لينكتون كردم عزيز م فقط پرنيان نه پرنيا
ازاده مامان هانا
1 خرداد 92 18:11
النااااااااااااااااااااااااااااز این خودش عروسه کهههههههههههه . عزیز دلمممممممممم همیشه به عروسی. خدایااااااااااا لباس عروسش منو کشته . میخورمت بنیا مگه دستم بهت نرسهههههههههههه
چه عروسیه باحالی بوده ها دوست می داریم ازین عروسیا
خدا جفت باباهارو حفظ کنه به علاوه بابا ی بنیا
روزشونم مبارک

قربونت برم ازاده ..............................
مهسا مامان نورا
2 خرداد 92 15:35
ای جانم ایشاله لباس عروسیت قشنگم بازم دلبری تو که ما را کشتی بااین عکسهای نازت خاله جون ما اپیم


مرسی الان میام
nafi3
5 خرداد 92 12:53
امیدوارم همیشه شاد باشی خوشگلمعکسات خیلی نازه
zohre,mamane kiyan
5 خرداد 92 15:23
روز پدر مبارک امید که سایه همه پدر های خوب و مهربون تا ابد بر سر بچه هاشون باشه همیشه به شادی الناز جون وااااااااااای پرنسسم رو ببینعاشقتم خاله جون
مامی مائده
7 خرداد 92 0:50
ای جاااانم چه عروسک خوشگلی
مامانی آرتین
8 خرداد 92 3:41
وای خدا چه عروس خوشگلی شده قربونت برم خاله
سحر مامان تانیا
8 خرداد 92 22:59
ای جونننننننننننننننن دلم غش رفت واسه این عروسِ خوشگل
mamane hilda
14 خرداد 92 1:18
salaaaam che dokhmale nazi hasti shoma koli az didane axha va khundane karhauuun lezat bordam khoshgel khanummm cheghadr in lebas ba muhaye meshgit zibatar shode azizam ,elnaz jan tarifet ro az narges jooon mamane saina kheili sheinidam khoshhal shodam dokhmalie nazeto didam


شما لطف دارید مرسی به من سر زدید