بنیابنیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

بنیا دختر بی همتای من

دیروز با بنیا (اردیبهشت 24/92)

1392/2/25 13:56
نویسنده : مامان الناز
2,379 بازدید
اشتراک گذاری

ص

صبح پا میشی خوشحال شاد 

خودت وزن می کنی 11 کیلو همیشه 

میافتی بیا پایین بچه اخه قربونت برم 

میری پارک و لباستو خودت انتخاب می کنی ای شلخته رنگارنک می خوری به پسرا تعارف میکنی 

با نی نی مبینی اینجوری اخهههههه

بالاخره لباس عروس پوشیدی بااماده شی برای جمعه عروسی پسر عمه

 

زست گرفتن بنیا خانوم 

حالا قلقلک بازی که عاشقشی 

انتخاب کفش جدید تو سط خودت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

صفورا مامان آوا
25 اردیبهشت 92 14:07
وااااااااای واااااااااای دلم غش رفتت از عکساااااا فدااااااای اون موهای خوشگلت حالا هی دل ما رو بسوزون
چققققققققققدر لباس عروس بهت میاد عروس خانوم آینده
مردم از خنده از اون وزن کردنت


قربونت برم من
تارا(گودی)
25 اردیبهشت 92 14:09
عکسات یکی از یکی خوشگلتر یه کفشای خوشگلتم مبارک باشه عزیزم بوسسسس

مرسی عزیزم
ازاده مامان هانا
25 اردیبهشت 92 15:44
عزیزززززززززززززززززززززززززززز دلممممممممممممم لباس عروسشووووووووووووو... ینی میشه من عروسیتو ببینم دختر خوشگله...؟ الناز یادت نره عروسی بنیا منو دعوت کنیااااا.. کشتمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت فشارش بده تا دستم بهش برسه خودم بچلونمش
قالبـهای کودکانه کودک من با عکس کودک شمــا
25 اردیبهشت 92 18:32
عزیزم قالب آرمیتا که براش درست کرده بودم که بنفش نیست... همه قالبهای من تو وبلاگم یه بنفش بیشتر نداره اونم مال وندا... دوباره بیا یه قالب انتخاب کن تا طراحیتو انجام بدم
مامان پاني
25 اردیبهشت 92 18:44
سلام خوشگل خانم اخه تو چقدر نازى حالا به شما هم مثل پانى بايد بگيم پرنسس بنيا


مرسی عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
صبا خاله ی ایسا
25 اردیبهشت 92 18:46
وووووووووووووووووووووویی بنیتا جونم اخه چقد خشگلو نازه قربونت برم خوشمزه باریکلااااااااااااا لبای علوست چه خشمله ایشاالله عروسیت خانوم شیک
مامان ایسا
25 اردیبهشت 92 19:40
بنیا جون خیلی خشگله لطفا براش اسپند دود کنید
خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم.لطفا دیدن کنید


مرسی عزیزم باعث افتحار فقط ادرس نزاشتید من نمی دونم کجا بیاممممم
قالبـهای کودکانه کودک من با عکس کودک شمــا
25 اردیبهشت 92 19:55
اون قالب اختصاصی نمیشه...... روی لینکهاش و پستهاش نمیشه عکس گذاشت
مرمربانو
26 اردیبهشت 92 2:10
ای جونم جیگر ست کردن لباسشو...از همین الان عزا گرفتم امیرعلی بزرگتر شه و بخواد به سلیقه خودش خرید کنه
اخه پسرکا یک خوش سلیقگی خرج نمیکنند مامانا رو دق میدن

الی جون موهای دخترک خوشگلمون رو نمیبافی ؟ حس میکنی خیلی بهش بیاد ..میبوسمتون

مرسی عزیزممم اره اگر بزار دست به موهاش بزنم شونه هم بزور می کنم
مامان سویل
26 اردیبهشت 92 9:10
الهییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دلم اب شد چه خوشملی دخمل جووووووووووووون هزار ماشالله


مرسییییییییییییی
حنانه
26 اردیبهشت 92 10:36
وای عزریزم چه تو لباس عروس قشنگ شده دختری فدات بشم الهی مامان تروخدا اینقدر ماموریت نرو من تنها می شم
سحر مامان ارشاک
26 اردیبهشت 92 10:40
عروسک خانوم من قربون اون موهای پر کلاغیت برم خوشگل ناز لباس عروسشو ببین مثه فرشته ها شده
مامان بنیتا
26 اردیبهشت 92 11:26
وای خدا چه قدر ناناز و خوردنی شدی با لباس عروس پرنسس کوچولو
مامان بهی
26 اردیبهشت 92 12:00
اااااااای خوشگل خانوممممم چه خودشم وزن می کنه خاله بیا پایین من برم روش یه ذره خجالت بکشممم چه عروس نازییی
مامی مائده
26 اردیبهشت 92 13:20
وای چه عروسکی خداااا اون لباس عروست منو کشتهههههههه


مرسی عزیزم
شیما مامان درینا
26 اردیبهشت 92 13:34
عزیز دلم عروسک خوشگل عاشق عکساتم لباس عروس چقدر بهت میاد ببین در آینده چه عروسی میشه خوشگل خانوم عزیزم خودشو تند تند وزن میکنه که باربی بمونه عاشقتم همیشه با عمه الناز درینا تعریف بنیا رو میکنیم براش یه عالمه اسپند دود کن. الناز جون برو خصوصی
مریم(مامان آرینا)
26 اردیبهشت 92 17:03
خاله دورت بگرده که اینقدر نازی ماشالله لباس عروست مبارک باشه خاله چقدرم جیگر شدی پوشیدیش عاشقتم
مریم(مامان آرینا)
26 اردیبهشت 92 17:12
عزیزم میری خصوصی
مهسا مامان نورا
28 اردیبهشت 92 1:38
وای خاه تو من و با این عکسات میکشی اخر آخه چفدر ماهیی ناز من .ما برگشتیم.


سلام خوش امدید مرسی
بهاره مامان ونداد
28 اردیبهشت 92 1:50
مامانی چی کارش داری سلیقه بچمون که بد نیست ببین چه کفش های خوشکلی انتخاب کرده
دوره زمون عوض شده خواهر بچه ها از بچگی دارن رسم زندگی رو یاد میگیرن ودلبری میکنند پسرا واسه دخترا ودخترا واسه پسرا


اره واقعاااااا
مامان درسا
28 اردیبهشت 92 12:11
چقده ژستاش با لباس عروس قشنگ شده عزیزززززززززززززززززززززززم.کفشای قشنگت مبارک جیگر خوش سلیقه.


مرسی قربونت برم
نیر
29 اردیبهشت 92 0:54
خدا همیشه همیشه حافظت باشه ماهی ماه


مرسی خاله نازم
یاسمن مامان رادین
29 اردیبهشت 92 21:38
الهی من فدات شم عسلم
الناز برای پسرا چه دلبری میکنه!


می بینی تو رو خدا جیکار کنم من
آذین مامان آوینا
31 اردیبهشت 92 15:45
چه روز خوبی بوده .الهی دورت بگردم.تو برنامه روزانت خونه ما هم بیا قند عسلم.عشقمی.راستی کفشای نوت مبارک به به چه سلیقه ای

قربونت برم من عزیزممم چشمم
مریم
18 خرداد 92 14:35
وای ماشالله چقدر نازه عزیزم لباس عروسش خیلی نازه من دنبال این مدل زیادگشتم از کجا خریدی می شه جسارتا قیمتش رو هم بگی ممنون


راستش مادر شوهرم براش خریده شرمنده نمی دونم