بنیابنیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

بنیا دختر بی همتای من

بریم پارک مامان هول نشو می ریم مامان ...............

1392/3/2 9:03
نویسنده : مامان الناز
1,262 بازدید
اشتراک گذاری

بریم پارک کلمه ای که هروز بعد از سر کار به بنیا گفته می شه و بنیا هول میشه که بره تاب تاب تاب 

بنیا چرا دهنت کثیف مامان 

(غذا گوشت) یعنی غذا خوردم اونم همه چی رو گوشت میبنی..... جز چای

 

چی می خوریی دخترم پستیک!!!!!! اهان پستونک بخور عشقم بخور

بی

بیا پارکککککک هر روز روزی صدبار به همه می گی 

 

همه ادمهایی که ورزش می کننند نگاه می کنی هاج واج بعد نوبت تو ورزش می کنی

قبل از بازی یییی  باید راه بری  شیطونی کنی همچی نگاه می کنی برای خودت شعر می خونی

 

خانوم ورزش می کننننن 

(هرهره بازی)  به زبون بینیا بیشتر یاد گرفتی از بچهای پارک بالا بری از سرسره تا پاینی بیایی

بعدشم می شینی پاپ کورن می خوری به من و بابا هم می گی بیاید بیش اینجا یعنی بشین اینجا

اینم  بازی بعد از پارک عاشق این عروسکاتی و ماشینات عروسکارو سوار ماشین می کنی دور خونه می چرخونییی این عروسکاتو ماموریت فرانسه خریدم برات اونمو قع نبودی شما لبخند

خیلی بانمک شدی عشقم 

کلی حرف می زنی 

به ارزو می گی ایا ازغوان ارغ

عاشق امیر حسین و دایی امینی 

بهت می کیم خوشکلم از کجا اومدی تو اینقدر نازی می گی حیاط می گم دوست داری کجا بری حیاط هر چی کجا داشته باشه شما می گی حیاط اخ قربونت برم عاشق حیاطییی

اینم عکس خاله ایا که تو عاشقشییییییییییییییییییییییییی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

صبا خاله ی ایسا
1 خرداد 92 15:19
قربون شیرین زبونیت
بنیا جووونم همیشه به گردش
معلومه پارکو دوست دالیااااااااااا


خیلی دوست داره حسابی
یک دوست
1 خرداد 92 17:23
لطفآ پیامهای خصوصیتون رو چک کنید.


مرسی
ازاده مامان هانا
1 خرداد 92 18:13
ای جونم قد رعناشو برم مننننننننن بنیا پیستک دیگه نخور خاله وقت شوهر کردنته خخخخ الناز این خواهرته؟ خیلی توپسه قیافش مث خودت نازززززززززه بوس واسه سه تاتون


بله به نازی شما که نیست و اینکه بنیا عاشقش هستش بهش می که ایاااااااااااااااااااااااا بجای ارزو
مامان آوا
1 خرداد 92 22:42
سلام بنیا جون چه وبلاگت خوشگل شده عزیزم دست مامی درد نکنه میگما عروس خوشگلی هم شده بودیا ماشاله


مرسی عزیزم که به یاد ما بودی
مامان ایسا
2 خرداد 92 6:47
قربون اون ورزش کردنت برم دخمل ناز


بوس
صبا مامان نیوشا
2 خرداد 92 12:43
عزیز دلممممممممممممممممم ماشالا به این خانوم خوشکل با اون موهای نانازی با اون لباس عروسی. با اونهمه سوغاتی. قهر کردنتم دوست دارم


مرسی صبا جونم
سوگند
2 خرداد 92 12:53
سلام من شما رو لینک میکنم.
راستی شغل شما چیه؟


ختما ولی من ادرس شما رو ندارمممممممم که
مامان آروین(مریم)
2 خرداد 92 15:00
قربون شیرین زبونیهات عزیزم ..... از قدیم میگن بچه حلالزاده به داییش میره .... مثل اینکه بنیاجونی به خاله اش رفته که اینقدر خوشگله ......
مامان آروین(مریم)
2 خرداد 92 15:01
خصوصی عزیزم
پارمين
2 خرداد 92 16:28
خدايــــــــــــــــــــــــــــــا دلم چه قدر برات تنگ شده عسلي من...


قربون ت برم من
مامان پاني
3 خرداد 92 1:41
واي من اخه عاشقتممممممممممممممم


مرسی عزیزم
مرمربانو
3 خرداد 92 2:27
ای جانم چه ناز نگاه ملت میکنه ...خدا وووووووش ...وقتی موهاش رو جمع میکنه خیلی لوندتر میشه دخمل خوشگلمون...میبوسمت عزیزم
آتنا مامان روشا یدونه
3 خرداد 92 12:35
ولادت امام علی و روز پدربر همه بابای مهربون مبارک باشه


مرسی عزیزم
مامان سارا
3 خرداد 92 16:35
ميلاد مرتضي اسدالله حيدر است جشن ولادت علي(ع) آن مير صفدر است زوجي براي فاطمه حق آفريده است اين زادروز همسر زهراي اطهر است ولادت حضرت علی(ع) مبارک
زهره
3 خرداد 92 19:13
بنیاجون ببوسش که اینقدخوشگله...
مبارکه قالب جدید ...
خیلی خوشگله دست مادام بوفی درد نکنه.....


مرسی عزیزمممم
مامان ترنم
4 خرداد 92 8:24
مبارك باشه قالب جديد وبلاگتكجا سفارش دادي؟ خيلي زيباست


مرسی عزیزم مادام بوفی
تو لیست دوستامممم هستم مادام
نیلوفر
4 خرداد 92 13:32
سلام عزیزم وب خوشکلی داری/دختر کوچولوی نازی هم داری.با تبال لینک موافقید بهم خبر بید ممنون میشم
مامان آروین(مریم)
4 خرداد 92 14:38
خصوصی گلم
آذین مامان آوینا
4 خرداد 92 16:07
جونممممممممم
آذین مامان آوینا
4 خرداد 92 16:39
بنیا تا این لحظه ، 1 سال و 7 ماه و 7 روز و 7 ساعت و 7 دقیقه و 44 ثانیه سن دارد :.

خیلی جالب بود واست کپی کردم خاله بعدا ببینی


مرسی خاله اذین با دقت نازم
زهرا
4 خرداد 92 16:44
قالب جدیدخیلی قشنگه


مرسیییییی
نیلوفر
4 خرداد 92 23:05
میخواهم عاشقی را از تو یاد بگیرم که چنین بی وقفه در هر زمان و مکانی یادت نمیرود باید عاشقی کنی کاش من اینگونه عاشق بودم .....
مامان بهی
5 خرداد 92 10:37
عزیزمممممم فدات بشمممممم
عاشق پارکم که هستیچه خاله خوشگلیم داری عین خودته


مرسی عزیزم
گندم
5 خرداد 92 10:57
آخیییییی این بنیا خانوم چه صورت نااااااز و دوست داشتنی داره!!!! خیلیییی چهره ی خاصی داره معلومه خیلیم شیک پوش و قرتیه ها! آخیییی ببوسیدش از طرف من


مرسی عزیزممممم
پگاه
5 خرداد 92 12:39
هزار ماشاله که هر روز عسل تر از دیروز میشی فرشته قشنگ


مرسی عزیزم
zohre,mamane kiyan
5 خرداد 92 15:08
سلام الناز جون قالب جدیده پرنسسمون مبارک ای جونم بنیا که مثل کیان من عاشق پارکه
ماماني
6 خرداد 92 8:25
حدیث
6 خرداد 92 15:51
وای الی جون
چقدر تم وبلاگت خوشگل شدههههه
دخترتم که دیگه حرف نداره

مرسی عزیزممممممممممم
مامان درسا
7 خرداد 92 1:56
آفرین به خاله آذین.
هزار تا بوس برای بنیاجون ناز.

مرسی عزیزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
9 خرداد 92 2:33
قربونت بنیاگلی که انقدرنازورزش میکنی
نیر
9 خرداد 92 9:56
گل دوست داستنی من که عاشق حیاط و پارکه مثل آرین من نفسسسسسس قربون اون لبات برن من عزیزم دوستت دارم وویی این خالش چه خوشگله منم عاشقش شدم کلا شما خانوادگی خوشگلین
مامان سویل
11 خرداد 92 11:52
الهیییییییییییییییییییی چه نازی تو هلوووووووووووووووووووووووووو
سايروز.وبلاگ كودك خلاق فردا
18 تیر 92 11:08
عزيزم چقدر شبيه خودت و خواهرته.