بنیابنیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

بنیا دختر بی همتای من

روز مادر

1392/2/11 14:26
نویسنده : مامان الناز
2,116 بازدید
اشتراک گذاری

روز گار می گذره هر روز که میام خونه مادر بزرگم می بینم که پشت پنچره نشتسته و با خودش با گذشته دورش فکر می کنه که برای خودش چه برو بیای داشته و حالا منتظره اینکه شاید دوباره بتونه راه بره و امید به زندگی تو جشماش می بینم  ازت تشکر می کنم بخاطر تمام شیرینی که  به بچگی هامون دادی بخاطر تمام

عشقی که تو چشمات هست بخاطر تو تمام عمر با خمایت تو زندگی اروم و راحتی داشتیم

مادرم بابت همه زیبای های که به من دادی بابت خندهای هر روزت که وقتی از در میای و از خاطرات بنیا برام می گی از اینکه هر روز صبح غذا بینا رو اماد ه گزاشتی تا ما بیام بابت همه ساپورتات مرسی روزت مبارک تو بهترین مادر دنیایی مادرم همیشه بهت افتخار می کنم 

کنار تو ارومیم و خانواده ما خانواده است 

بنیا تو هم مثل من مدیون مادربزرگتی همون طور که من مدیونم مادربزرگمم بخاطر همه چیز 

مادرم دوستت دارم 

 

به شکرانه وجود تووووو من بعد از 7 سال زندگی با عشق به خواست من و بابا من امروز مادرم 

 

مادر بودن وظیفه ای سنگینی ولی با تمام وجودم سنگینشو دوست دارم عشقم

تمام عکسا بخاطر سایت با حجاب شد کلی crop کردمشون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

زهره
10 اردیبهشت 92 16:34
عزیزم لینک شدی با اجازه!!!!
مامانی وروجک ارمیا
10 اردیبهشت 92 21:56
مامان الناز گل روزت مبارک
مرجان مامان آران
10 اردیبهشت 92 22:28
خداوند از عشقش در قلب از مهرش در چشم و از لطفش در روح زن دمديد تا دنيا رو از عشق و مهر و لطافت پر كند زيبا ترين مخلوق خدا روزت مبارك
مامان درسا
11 اردیبهشت 92 0:39
سلام عزیزم روزت مبارک.خدا مامان و مامان بزرگت رو هم حفظ کنه.
مامان افسانه
11 اردیبهشت 92 1:47
طلایی ترین روزها ارزانی نگاه مهربانت و هزار گل مریم پیشکش قلب با صفای مادر روزت مبارک
مامان آروین (مریم)
11 اردیبهشت 92 8:53
زنان ؛ قبل از مادر شدن، پری و بعد از مادر شدن؛ تبدیل به فرشته می شوند . فرشته ی مهربان و فداکار روزت مبارک
پگاه
11 اردیبهشت 92 9:30
سلام عزیزم روزت هزار بار مبارک گل دختر قشنگت رو ببوس
مامان سویل
11 اردیبهشت 92 10:41
عزیزم روزت مبارک
آتنا مامان روشا یدونه
11 اردیبهشت 92 11:51
روزتون مبارک الناز جون روز مامان بزرگ و مادرتون که مثل گل میمونن و مهربون مثل همه فرشته ها هم مبارک باشه
عمه ي آتنا
11 اردیبهشت 92 12:42
مادر" است زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه " زیباترین خطاب "مادر جان" است "مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مادر . . .
تداعی
11 اردیبهشت 92 13:20
خیلی عکسات قشنگبود ایشالله همیشه زنده باشن
مهسا مامان نورا
11 اردیبهشت 92 13:29
الناز جونم روزت مبارک.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
11 اردیبهشت 92 15:21
بهشت زیر پای مادرم نیست مادرم بهشت است. این روز بهشتی رو تبریک میگم دوست خوبم
سارینا مامان آرمان
11 اردیبهشت 92 17:08
در زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه مادر است. زیباترین خطاب مادر جان است. مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان كه از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارك
مامی وانیا
11 اردیبهشت 92 18:55
الناز جان روزت مبارک خدا مامان و مامان بزرگتو برات حفظ کنه عزیزم
سارا (مامان درسا)
11 اردیبهشت 92 20:03
مامان و دخمل هزار ماشالا هزار ماشالا ناز مثل همیشه گلم روز خودت و مامانت و مادربزرگت مبارک
مامان آوينا
11 اردیبهشت 92 23:42
اين روز زيبا بر بر شما و دخمل گلمون و همه مادران دلسوز مبارك باشد عكساتون خيلي خوشگل بود واقعا مادربزرگا نعمتن من خيلي وقته كه بي نصيبم از وجودشون سالم و شاد باشيد
دنیا مامان درا
12 اردیبهشت 92 9:22
الناز جان پستت عالی بود .خدا مادربزرگ مهربونت رو برات حفظ کنه من عاشق ادم های پیرم .به نظر من ادم هاولی ها وقتی پیر می شن عین بچه میمونن .فقط ما ها(جوونها) ناز بچه رو می کشیم ولی ناز پیرها رو نه در حالی که اونها بیشتر به محبت نیاز دارن از عوض من هم روی گل مامان بزرگت رو ببوس
نیر
12 اردیبهشت 92 13:54
روز مادر مبارک خدا مادرتو مادربزرگتو و خودتو برا بنیا حفظ کنه راستی به مامانت بگو عاشقشم خیلی ازش خوشم می ایه خیلی خوشحالم بنیا بیشتر شبیه مادرته تا تو دوستتون دارم عاشقتونم
مامان پانى
13 اردیبهشت 92 1:41
عزيزم روزت مبارك
سارا (مامان درسا)
14 اردیبهشت 92 9:32
روزت مبارک مامان خوشگل جقدر دلم میخواد به زودی از نزدیک ببینمتون بوس واسه جفتتون
مامان بهی
14 اردیبهشت 92 12:01
سلاااام عزیز دلم با 2 تا پست جدید آپم خوشحال میشم بسریو نظرتو بگیییی خصوصیم داری روزت مبارک عزیز دلممم بنیا جونم ببوس
مامان آرشين
14 اردیبهشت 92 14:21
روز همه ي مامانا مبارك
صفورا مامان آوا
14 اردیبهشت 92 15:12
روزت مبارک عزیزم فداااااااااای بنیا با اون دوگوشیش
مامان ایسان
14 اردیبهشت 92 19:07
مادر ای پرواز نرم قاصدک مادر ای معنای عشق شاپرک ای تمام ناله هایت بی صدا مادر ای زیباترین شعر خدا دوسته خوبم روزتون مبارک
صبا خاله ی آیسا
16 اردیبهشت 92 23:19
عزیزم روزتون مبااااااااااارک البته با تاخیر
آني
19 اردیبهشت 92 10:18
فداي همه ماماناي مهربون روزت مبارك