بنیابنیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

بنیا دختر بی همتای من

ایده وبلاک از کجا اومد؟.

1391/12/10 9:19
نویسنده : مامان الناز
1,211 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز تصمیم گرفتم تمام خاطرات بنیارو براش بنویسم و از دوستای نی نی سایت فهمیدم که میشه وبلاک درست کرد اول توی بلاگفا درست کردم بعد مریم مامان پندار بهم یاد داد که بیام نی نی وبلاگ مرسی ازمامان اروین و مامان ارشین که منو دعوت کردند امیدوارم در اینده خاطراتو بخونی کلی حال کنیقلب ازمامان مریم مامان پندار و صفورا مامان اوا وزهرا مامان مه سما .و اذین مامان اوینا دعوت میکنم بوس به همه دوستام 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

صفورا مامان آوا
7 اسفند 91 14:09
مرررررررررررسی گلم از دعوتت اما من قبلا شرکت کردم تو این مسابقه
مریم مامان پندار
7 اسفند 91 20:23
مرسی عزیزم عاشقتم
زهرا مامان مه سما
8 اسفند 91 7:27
ممنون از دعوتت عزیزم
زهرا(ترنم عشق)
11 اسفند 91 22:01
سلام دوست جونم راستی وبلاگ من اسمش از ثمره عشق مامان و بابا به ترنم عشق تغییر پیدا کرد گفتم با اسم جدید میام فکر نکنی غریبه ام
بهاره
12 اسفند 91 10:50
سلام خوبید هزار ماشاالله به دختر نازتون که من کلی عاشقش شدم بازم پیشتون میام شما هم بیاید