بنیابنیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

بنیا دختر بی همتای من

خروسک گرفتن شماو خاطره تلخ زندگی دایی5/12/1391

1391/12/6 13:12
نویسنده : مامان الناز
850 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه کلی مهمون داشتم و تو کلی بیحال مرییض بودی سه شب نخوابیده بودی از سرکار که اومدم رفتم خونه مامانم که بیارمت خونه خودم خاله ارغوان و عمو امیر حسین اونحا بودن نهار خوردیم اونا رفتن با خاله ارزو مهمونی تهران ما موندیم تو خونه و تمیز کاری شب صدات در نمیومد بابا با عمو احسان بردت دکتر گفت خروسکه دگزامتازون زدی انتی بیوتیک ............................... منم ازت گرفتم مریض بی حالم کلی 

دیرزو شنبه نرفتم سر کار دایی امین و خاله مهدیس دیروز از هم جدا شدند خیلی تلخ بود نمی دونم چی بگم تلخ ناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان آروین-مریم
6 اسفند 91 15:25
وای بنیا جون چقدر مریض میشه ..... خوشگلا این مصیبتا روهم دارن دیگه ..... برای دایی امین و خاله مهدیس خیلی ناراحت شدم اما جدایی پایان زندگی نیست ..... برای هر دوشون آرزوی خوشبختی و موفقیت دارم ....
مامان درسا
6 اسفند 91 18:14
ای جان خاله چرا باز مریضی؟زود زود خوب شو.مامانش لطفا زودتر خبر سلامتیش رو بنویس.
مامان آرشين
7 اسفند 91 10:11
سلام شما دعوت شدید...به وبلاگم سر بزنید پست ایده ی وبلاگ از کجا آمد؟؟؟؟
مامان آرشين
7 اسفند 91 10:12
اميدوارم بنيا جون زودتر خوب بشه...
صفورا مامان آوا
7 اسفند 91 14:11
الهی خاله بمیره برات ان شا ا... مریض نبینمت دیگه زودی خوب شی گلم
نیر
8 اسفند 91 0:45
عشقم الهی زود خوب بشی هم شما هم مامانی برای داداشت ناراحت شدم مواظب خودتون باشین
مرجان مامان آران
8 اسفند 91 8:33
اخییییییی عزیزم خروسک دیگه از کجا اومد فدات شم ایشالا زودی خوب بشی
بابای ارشیا
8 اسفند 91 20:01
ماشالله به این خوشمل شیرین و پری سیما .خداوند براتون حفظش کنه وبتون رو دییم با دیدن عکسای دخملی نفسم تازه شد ولی با خبر جدایی دلم گرفت الهی هرگز شاهد اینگونه تلخی ها نباشی . ناز دختزتون رو بجای من ببوسید انشالله براتون مایه عزت و سرفرازی و برکت بشه . دل پسرک مارو قاپید این دختر ترک پریچهره
آذین مامان آوینا
9 اسفند 91 13:58
نبینم خاله دیگه مریض بشی گل من .دوستت دارم خیلی زیاد خیلی. خیلی از جدائیشون ناراحت شدم.امیدوارم هر دوتاشون خوشبخت بشن و شاد.
مهسا مامان کیارش
11 اسفند 91 0:12
نازززززززززززززی الهی بنیاجون زود زود خوب شی عزیزم
مهسا مامان کیارش
11 اسفند 91 0:13
نازززززززززززی الهی بنیاجون زود زود خوب خوب شی گلم
خانمی
11 اسفند 91 10:23
زهرا
12 اسفند 91 9:35
الهي قربونت بشم چرا مريض شدي مامان مهربون مواظب فرشته كوچولو باش