بنیابنیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

بنیا دختر بی همتای من

پایان 16 ماهگی و ........

1391/11/30 14:35
نویسنده : مامان الناز
802 بازدید
اشتراک گذاری

از اتفاقات مهم این ماه این بود که خواهرم عقد کرد خاله ارغوان 27 بهمن عقد کرد یه مهمونی عقد کننون داشتیم کلی خندیدم رقصیدم خاله ارغوان هم کلی خوشمل شده بود خوشحال بود البته همه ما گریه کردیم لحظه عقد مادرجون هم سر عقد بودند تو هم با دوستت ستایش کلی بازی کردی کلی اذیت کردید منم یه عالمه کار داشتم نمی تونستم به تو برسم خانواده داماد جدید هم خیلی باحالن و خوبلبخند

مهمونی دورهمی رفتیم خونه دوستامون خونه خاله ازین اینا رفیتم مهمونی ولنتاین و من و بابا رفتیم مهمونی همکارای من روزهای خوبی 

مبل جدید خریدم هنوز وارد خونه نشده شما دکمشو کندیییییی 

فعلا هم جا امن و امانهههههه 

هم با هم خوب و دوست 

 

شما واقا ارش و ماجرای دوست شدنتون باهم ازهم خجالت می کشید

 ای بلااااااا

عجب

ای

 

اینم شما اقا رادین پسر دوست مامان که 5 سالشه اون از تو خجالت می کشیدددگریه

 

اخر مجبورش کردی بازی کنه باهات 

 اینم ولنتاینن بازییی که فقط میشه همین عکسو گزاشت 

ی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

SABA
30 بهمن 91 14:42
سلام من وارد کننده محصولات دکوری منزل هستم در صورت تمایل به همکاری در فروش محصولات ما و یا تمایل به واردات هر گونه کالائی بدون دریافت وجهی از شما ما برای شما کالای مورد نظرتان را وارد میکنیم و بعد از رسیدن کالا به دستتان پول آن را دریافت می کنیم www.jenseno.ir
مامان سویل
30 بهمن 91 14:57
چه ماه شدی قوربونت برمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم عزیزم مسابقه چیزی نداره تو باید تو یه پست بنویسی که چرا وبلاگت رو دوست داری و بعدش از 3تا دوس دیگه دعوت به مسابقه بکنی
مامان آروین
30 بهمن 91 16:45
وای دلم برای بنیاجون یه ذره شده بود ...... عقد خاله ارغوان رو بهشون تبریک میگم آرزوی خوشبختی و سبزبختی روبراشون دارم ...... به قول ما کرمونی ها به پای هم پیر بشن ....... از اینکه این چند روزها به خوشی و خوشگذرونی بودین ، خوشحالم ..... از طرف من جگرتو ببوس .
مهسا مامان کیارش
30 بهمن 91 18:39
الهی فدای شیطون خانم و شیطونیاش
زهرا(ثمره عشق مامان و بابا)
30 بهمن 91 20:00
ممنون عزیزم که منو لینک کردی منم با اجازت بنیا جونو لینک کردم
مامان بنیتا
1 اسفند 91 2:19
الناز جون ازدواج خواهرتو تبریک می گم ایشالا خوشبخت بشن قربونه عروسک کوچولو بشم با این تیپ خوشگلش
آني
1 اسفند 91 9:54
مبارك باشه الناز جون عروس شدن خواهرت...چه خوب كه عكساي بنيا رو گذاشتي دلم براش يه ذره شده بود...ولنتاينت مبارك عزيز خاله
مامان ایسان
1 اسفند 91 14:18
سلام خانمی چه عجب بابا کجایی یه خبری چیزی مردیم از دلتنگی اخه
مامان ایسان
1 اسفند 91 14:18
تبریک واسه ازدواجه خواهر جون مبارکه
مرجان مامان آران
1 اسفند 91 15:00
دوباره عقد خواهرتونو تبریک میگم عزیزمممممممممممم بعدش مبل جدیدت مبارکککککککککک بعدش اینکه ایشالا همیشه خوش باشید و به مهمونی و تفریح خانوممممممممممممم
الهام مامان یاسی
1 اسفند 91 17:37
تبریک میگم عقده خواهرتون رو ایشالله خوش بخت بشن بنیا جون نازم رو از طرف حسابی بوسش کن
مینا مامی لیانا
1 اسفند 91 18:56
مبارک باشه خوشبخت بشن
مامان درسا
1 اسفند 91 19:34
عقد خاله ارغوان مبارک.بنیا جونم چه ناز شده.
نیر
2 اسفند 91 1:10
بلایی دختر شما من بخورمت خاله ماشالله مبل جدید دوماد جدید ولنتاین و همه چیزهای جدید دیگتون مبارک ایشالله همیشه خوشحال و خوشبخت باشین اصلا سال نو هم مبارک این دیگه خیلی پیشاپیش شد
مامان افسانه
2 اسفند 91 1:45
عزیزم عقد خواهرتون رو تبریک میگم بنیا جون هم که خوشگل و ناز
خاله نرگس
2 اسفند 91 12:35
ماشاله چقده شما دوستای خوب داری رمزو خصوصی گذاشتم عزیزم.
عمه ي آتنا
4 اسفند 91 9:33
ماشااله به اين دختر كه انقد اجتماعيه