بنیابنیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

بنیا دختر بی همتای من

بله برون خاله ارغوان و داستانهای این ماههههه

1391/11/18 16:00
نویسنده : مامان الناز
1,065 بازدید
اشتراک گذاری

بابا محمد رفت دبی و من و تو 4 روز تنها بودیم به بتول خانوم گفتم اومد و همه خونه عین دست و گل شد خنده چه فایده؟ 

تو این مدت خاله ها پیشم بودند و باهم شبها خوش بودیم و تو هم حسابی با خاله ها ت حال می کنی 

بابا چون 4 شنبه ساعت 4 صبح رسید کلی تو این مدت دلمون براش تنگ شده بود منم صبح 7 صبح رفتم سر کار تو موندی که بابا تو رو اورد خونه عمه مهناز کلی بچه خوبی بودی با پسر عمه هات گلی خندیدی اما همه از 20 سال بزرگترنو...... کلی خندیدم برای عمه مرجان تو کانادا عکس فرستادیم ساعت 5 از خواب بلندت کردم تو اون بارون بردمت عکاسی سها که وقت گرفتم بودم خیلی خوب بود هم رفتارشون هم حرفهای تر از عکاسی زویا بود .بعد تو بارون برگشتم خونه 

جمعه بله برون ارغوان بود وای جه مراسم سختییه کلا خداروشکر همه چی خوب بود کلی خندیدم قرار شد شهریور عروسی باشه عیدم خانواده داماد ما رو با خاله ها دعوت کردن شمال تو هم که تا تونستی اذیت کردیییییییییییییییییییییییییییی 

ازشنبه که از جلسه اومدم مریضی دیگه تحمل تب ندارم نزدیگ بود تشنج کنی نصف شب بردمت دکتر و دیازپام و...... هنوز که 3 روز گزشته خوب نشدی از خونم دادی نمی دونم جه کنممممممم خدایاا مریضی نه امروز اومدم سر کار گریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مهسا مامی کیارش
18 بهمن 91 16:51
بنیاجووووووون فرشته کوچولو ایشالله هر چی زودتر خوب خوب خوب شی گلم که مامان مریضیت رو نبینه چون خیلی سخته عزیزم.
نیر
20 بهمن 91 0:59
بمیرم برات باز مریض شدی؟ انشالله زود خوب بشی عزیزم ناراحت میشم وقتی مامانی میگه مریضی من از تب بچه ها بدممممممممم میاد میترسم ایشالله بله برون خودت عزیزممممم
مامان افسانه
20 بهمن 91 14:57
بله برون خاله ارغوان مبارک ایشالا که مریضیت خوب شده باشه مامانی مواظب بنیا جون باش
مرجان مامان آران
20 بهمن 91 16:48
عزیز خوشگلمممممممممم ایشالا زودی خوب بشی ارانم مریض شده انگار همگانی شده بله برون خاله ارغوانم مبارک به سلامتی عزیزممممم همیشه خوش باشید
سحر
20 بهمن 91 22:28
چقدر صبوری الناز جان
مامان آروین (مریم)
21 بهمن 91 10:36
خاله ارغوان مبارک باشه ، ما رو هم برا جشن دعوت کنین دهنمون رو شیرین کنیم .... بنیا جون امیدوارم هرچه زودتر خوب بشی عزیزم ....
خانمی
21 بهمن 91 14:50
ای وای چرا دوباره مریض شدی گلم.....ایشالا که زودتر خوب شی تا مامانی از نگرانی در بیاد
مامان درسا
22 بهمن 91 1:45
بله برون خاله ارغوان مبارک. الهی زود خوب شی تا مامان نگران نباشه عزیزم مریضی بچه ها خیلی ناراحت کننده است. منتظر عکسای آتلیه هستیم.
ازاده
22 بهمن 91 5:16
الناز چی شده باز ؟بنیا خوبه؟توروخدا عککساشو جم کن چشم میخوره ها. بی خبرم نزار نگرانم خیلی
مینا مامی لیانا
22 بهمن 91 18:46
ایشالا که بهتر شده باشی دختر بی همتای زیبا بله برون خاله ارغوان هم مبارک
گلاره
22 بهمن 91 23:01
ای وای باز مریض شده.تب رو جدی بگیر الناز یه آز ادرار هم بده. بله برون خواهرت هم مبارکککککک
صفورا مامان آوا
23 بهمن 91 12:55
عزیییییییییزم نشنوم که مریضی دوباره گلم الناز جوون وقت کردی عکس جدید بذار
خانمی(ترش و شیرین زندگیه خانمی و اقایی)
25 بهمن 91 13:14
سلام مامان بنیا.راستش چند وقت پیش وبتو دیده بودم و بعد هم که ادرسش یادم رفت و نتونستم بیام دوباره.تا اینکه امروز از وب اریاناز(کریستی که تو قبرس زندگی میکنن)وبتو دوباره دیدم خدا خدا میکردم خودتون باشید.خیلی خوشحال شدم.از اول دوباره خوندم همشو.بنیا خانم چه بزرگ شده.ماشالله.اسپند براش دود کن خانمی.دلم میخواد خدا یه نینی مثه بنیا بهم بده.اخه بچه اینجوری خیلییی دوست دارم.با این قیافه.خدا حفظش کنه ایشالله
آناهیتا مامانیه آرمیتا
26 بهمن 91 4:15
امیدوارم هرروزتون روزعشق باشه ولنتاین مبارک♥
سارا (مامان درسا)
27 بهمن 91 8:15
الهی خاله قربونت بره ایشالا هیچ نی نی هیچ وقت مریض نشه درسایی هم مریضه تازه منم مریض شدم مامانی از این دخمل نازت عکس بذار دلمون واسش تنگ شده ببوس از طرفم
زهرا(ثمره عشق مامان و بابا)
28 بهمن 91 12:52
سلام عزیزم از وبلاگ منم دیدن کنید خوشحال میشم تبادل لینک کنیم
مهسا مامان نورا
29 بهمن 91 23:19
سلام امیدوارم هرچه زودتر خوب بشی عزیزکم خوشحال میشم به وب نورا سر بزنی و تبادل لینک داشته باشیم. بله برون هم مبارک
مامان سویل
30 بهمن 91 11:29
سلام عزیزم تو مسابقه دعوت شدین