بنیابنیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

بنیا دختر بی همتای من

نظرات (56)

شیما مامان درینا
1 اسفند 91 12:56
من چند بار وبلاگتون و دیدم . اما فکر کنم هیچوقت نظر نذاشتم عکسای عروسک خانوم عالیه عاشق معصومیت صورتشم . موهاشم خیلی ناز و خوشگله به کی رفته انقدر موهای لخت و مشکی داره ؟ براش اسپند دود کن مامانی
سحرمامان پرهام
1 اسفند 91 13:06
واییییییییی خیلی خوردنیه جیگگگگگگگگگررشو عکس اولش چه نازی داره ماشالا عکس لختیاشو بگردم
مامی وانیا
1 اسفند 91 13:33
عزیزم خیلی نازی خدا برات حفظش کنه الناز جان خیلی خوشگل شده
مامان ایسان
1 اسفند 91 14:21
عاشقه عکسهاش شدم خیلی جیگر شدن البته بنیتا جیگره که عکسا انقده زیبا شدن هنر عکاسش نیست مخصوصا اون عکسه دوتیکش که میخوام بخولمش وای تو رو خدا همین الان بعدا نه ها پاشو یه ماچش کن بعدشم اسفند براش دود کن من هوس کردم برم یه سر اتلیه سها
آتنا مامان روشا یدونه
1 اسفند 91 14:31
به به چه عکسهای نازی .مامانیه آتلیه کاج/ فتو بیبی و آتلیه کودکانه و آتلیه سه سیب هم بد نیست . آتلیه کاج الان تخفیف ویژه گذاشته. اتلیه فیلیک هم خوبه که کمی قیمتش بالاست البته فقط برای راهنمایی گفتم چون اکثرا بچه های وبلاگی میرن سها و تقریبا عکسهاشون تکراریه. ولی دخملی خوشگل و ناز ما که با اون خنده های شیرینش بین همه تکه تکه
زهرا مامان مه سما
1 اسفند 91 14:48
خیلی خیلی عکساش قشنگه
خاله بنیا خانم
1 اسفند 91 14:54
سلام ماشاالله چقدر عکس اولش و عکسش با باباش نازه. مثل خانم ها افتاده. با یک دنیا آرزوهای خوب
مرجان مامان آران
1 اسفند 91 15:02
وایییییییییییییی عزیزممممممم چقدر عسل شدی خوشگلمممممم الناز جون عکساش خیلیییییییییی نازو خوشگل مثل خودش و مامانش خوشگلشششش اخه من اتفاقی عکستو تو فیس بوک دیدم پیدات کردم خوش باشید عزیز دلممممممممممممممم
مهسا مامان کیارش
1 اسفند 91 15:24
ای جوووووووووووووونم عااااااااااااااشقتم جیرجیرک نانازی عکسات خیلی باحال و قشنگن عشقم
مریم مامان پندار
1 اسفند 91 15:42
عزیزم چه عکسای نازی ماشالله به این دختر ناز و قشنگم که با این لباس های لختی دل میبره اگر دستم بهت برسه میخورمتتت
مامان بنیتا
1 اسفند 91 15:48
قربونت برم عسلم خیلی عکسا قشنگ شدن مباررررررک باشه..ایشالا آتلیه عروسیت
مامان آروین
1 اسفند 91 16:28
در ازای زیبائی دخترتون هیچی نمیتونم بگم . فقط میگم ماشاالله .
زهرا
1 اسفند 91 17:38
چه عکسهای خوشکلیییییییییییییییی
سارا (مامان درسا)
1 اسفند 91 18:47
خاله من فدای شما که ماشالا هزار ماشالا هر روز خانومتر میشی چه آتلیه باحالی بود بنظرم الناز جون ببوس گل دختر نازم رو
مینا مامی لیانا
1 اسفند 91 18:55
وااااااااااااااااااااای عروسک خوشگل چه عکسای زیبایی به به ماشالله
مامان درسا
1 اسفند 91 19:36
همه عکساش قشنگه ولی لختیاش یه چیز دیگه اس.
زهرا(ثمره عشق مامان و بابا)
1 اسفند 91 23:55
خیلی ناناز شدی جیگرررررررررررررررررررررررررررررررررم
سخر مامان تانيا
2 اسفند 91 0:09
عزيزميييي قربونت برم كه هر روز ماه ار از روز قبل ميشي، بووووس
نیر
2 اسفند 91 1:14
عکسهای عالین ماشالله هزاز ماشالله عزیزم گلم ماه شده عکسهات خودتم که ماهتر شدی چند بار برات نظر گذاشتم هیچ کدم ارسال نمیخورد نمیدونم چرا به هر حال عشق خودمی عاشقتم از نگاه کردنت سیر نمیشم خالهههه خاک عالم دارم دیونه میشم من رفتمممممممممم اینم برا مامانی
مامان افسانه
2 اسفند 91 1:43
الهییییییییییییی هزار ما شا ا... عکسهاش خیلی نازند کلی حال کردم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
2 اسفند 91 5:16
وااای چقدرعکسات نازشده بنیاجیگر عاشق عکس اولیش شدم النازجون
مامان سویل
2 اسفند 91 9:50
به به چه عکسایی خانوممممممممممممممممم
خاله نرگس
2 اسفند 91 12:33
وااااااااااااااااااااااااااای عالی شده. مخصوصا اون مایوی خوشگلش. ببوس روی ماهشو
مهسا مامان نورا
2 اسفند 91 18:25
وای مامان الناز چقدر این دختر عروسکه هزار الله اکبر ماشااله به قول انزلیچیا جُلان قربان عکسات خاله جون ماهه مثل خودت اسفند یادتون نره
نرگس مامان باران
2 اسفند 91 18:29
هزار ماشالا خیلی خوردنیه دوستت دارم خوشگلم
مامان بهی
2 اسفند 91 19:58
ای جانمممممممممممممم فدای تو بشم مننننن جیگر خانومممممممممممممممم
مرجان مامان آران
2 اسفند 91 23:28
بیا اپ کردممممممممممممم خصوصی داری
خانمی(ترش و شیرین زندگیه خانمی و اقایی)
3 اسفند 91 2:11
عزیزممممممممممم.نازی.یه اسپند براش دود کن ماهه خانومی.بوس واسه بنیا جونم.خاله ایشالله یه روز هم نینیه من مثه خودت بشه
مامان محراب و مليكا
3 اسفند 91 9:04
چه دخمل خشكل و ناززززززززززززززي
چه عكساي قشنگي ، خدا حفظش كنه
راستي با اجازتون لينكتون مي كنم


مرسیعزیزم من ادرس وبلاکتون ندارم برام بزارید شما رو لینک کنم
مامان آوينا
3 اسفند 91 9:29
ماشالا به دخملمون فدات بشم كه اينقدر خوشگل و خوشتيپي عكساتون خيلي خوبه
نازنین (مامان ثنا)
3 اسفند 91 12:19
چ عکسای قشنگی هلو خانوم بووووووووس برای بنیا عسلی خاله
مامان آروین-مریم
3 اسفند 91 12:43
سلام دوست خوبم برای آروین از سایت bofy.blogfa.com قالب سفارش دادم که الان آماده هست . لطف میکنید به همون آدرس بروید و قالب آروین رو ببینید و در موردش بهم نظر بدین .... نظرتون رو تائید نمیکنم ، صادقانه بهم بگین اگه موردی داشت . چون هنوز وقت اصلاح کردنش هست . متشکرم .
عمه ي آتنا
4 اسفند 91 9:31
واي خيلي عكسها خوشگل بودن خيلي خانومه
مرجان مامان آران
5 اسفند 91 2:07
ادکردم عزیزم یه سر بزن
مامان آرشين
5 اسفند 91 8:55
آخي نازي با اين عكساي خوكشلش... بوووووووووووووووووس
آذین مامان آوینا
5 اسفند 91 16:08
خاله من مردم که از بس ذوق کردم.شما خیلی عسلی خیلی نازی .من عاشقتم موش بامزه و دوست داشتنی خاله
خانمی
5 اسفند 91 17:59
خیلی قشنگه عکسات عزیزم
مامان پانی
6 اسفند 91 0:55
ماشالله
الهام مامان کیارش
6 اسفند 91 8:19
وااااااااای چه دخمل خوشگلی چه عکسای نازی . عاشق عکس اولیش شدم بوسسسس
مامی مائده
6 اسفند 91 13:03
ای جووووووووووووووونم چقده ناز و خوشگلی توووووووووووووو
صفورا مامان آوا
6 اسفند 91 13:08
خیییییییییییییییلی عالی شده عکساااا اهی فدات شم اینقدر خوشگلی واااااااای این موهای خوشگلش منو کشته هاااااا
آناهیتا مامانیه آرمیتا
6 اسفند 91 19:00
عزیزم خصوصی داری
مامان ثمین
7 اسفند 91 3:15
سلام عزیزم خداحفظش کنه دخترنازی دارین بماهمسربزنیدخوشحال میشیم عکسای نازی داری خاله البته خودت خیلی خیلی خوشگلی عزیزم
زهرا
12 اسفند 91 9:37
اي جان چه عكسهاي قشنگي قربون اين ژست هاي خوشكلت برم
تداعی و علی کوچولو
12 اسفند 91 12:47
یعنی عاشقهههههههههههه دخترتم هزار الله اکبر خیلی نازههههههه
مامان آرادخان
12 اسفند 91 14:51
خیلی ناز شده دخمل قشنگ ما بوس از طرف من
دنیا مامان درا
13 اسفند 91 11:12
خیلی جیگره این بنیا خانم.من تو وبلاگ دخترم درا لینکش رو دادم هر بار که لپ تاپ رو باز می کنم حتما یک سر به وبلاگ شما می زنم.براش اسپند دود کنید
یلدا(مامان کیان)
13 اسفند 91 12:48
ماشالله عکس اولیه که کیف دستشه مثل نقاشی میمونه بوس بوسسسسسسسس
مامانی وروجک
13 اسفند 91 22:32
وااااااااااااااااااااای چه عسای خوشگلی!
مامان نیروانا
14 اسفند 91 14:23
خود ِ ماهی تو خورشید خانومم!!! عاشقتم با این عکسای قشنگت
یاسی خاله هیلدا
17 اسفند 91 14:41
ای جوووووووووونم ماشالا ماشالا چه دخمله ماهی چه عشقی مامانی خیلی دخملتون جیگره ببوسینش عکسای اتلیه سهاشم خیلی قشنگ بود ماهم نی نی مونو بردیم سها خیلی خوب بود مرسی به هیلدای ما سرزدین بازم بیاین خوشحال میشیم
مریمی مامان هانا
19 اسفند 91 16:54
وای جیگر
یاسمن مامان رادین
22 اسفند 91 14:45
الـــــــــــــــهی من فدات بشم اینقدر عروسکی. الهی قربوونت برم عسل من. عاشقتم خوشگل خانووم
سحر....داروساز
24 فروردین 92 21:42
وای چه دختر نازی دارید خدا حفظش کنه
قالبهای کودکانه کودک من برای کودک شمــــــا
21 اردیبهشت 92 7:29
سلام مامانی اگه کارای مادام رو ببینید بی شک ظرافت و زیبایی رو توی همه کارها حس میکنید.. شما میتونید الان قالبهای کار شده ای برای بیشتر از 30 کوچولوی دیگه که ساختم رو ببینید و به این فکر بیفتید که میتونید با عکسهای کوچولوتون چه کلبه قشنگی داشته باشین.... کار با عشق بر دل هر کسی میشینه.... عشق کوچولوی شما هم دعوته
aytak
13 شهریور 92 10:29
slm eli jon man aytak hastam dokhtaret kheyli jigare axaye khahareto chan tashono mishe idimo add konin behem bedin kheyli khoshgele