بنیابنیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

بنیا دختر بی همتای من

16 ماه شدن بنیا جون و خاطرات دی ماه

1391/10/25 21:40
نویسنده : مامان الناز
1,039 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه بزرگ شدی کلی حرف می زنی تند تند منظورتو به من می فهمونی و من عاشقتم از روزی که از بیمارستان اومدی توهم تب دارم همش چکت  می کنم از ترس تب 40 درجه تعجب

تو این ماه تولد خاله ارغوان و مامانم و خودم بود دیشب با خاله ها عمه تولد گرفتیم برای من  خیلی خندیدم عمه مهتاب شب پیش خاله ارزو اینا خوابید لبخند ساندویج ایدا خریدیم بی دردسر 

شب قبلشم عمه مهتاب برام کیک گرفت یه کلاه خوشکلخجالت

مامان فاطی اینا رفتن پیش مادرجون و تو این چند روز مامان بابا خاله ارزو و ارغوان نکهت داشتن 

دایی امین هم شب می اومد پیش ما برای شام نهار هم یه کم ناراحتیش کم شه خیلی ناراحت و غمگینهناراحت

تو این مدت دوستهای بابا رو دیدیم رفتیم خونه خاله ازین و اوینا جونی سارا و زهره  از المان سویس اومده بودم کلی همدیگر رو دیدیم خوش گزشت خاله سارا هم برات از المان سوغاتی اورده  بود می گه عاشق تو هستش چون  تو اولین نی نی دوست صمیمی ش هستییییییی لبخند

شیما رفت تهران بهترین دوستم که همش باهم بودیم خرید می رفتیم کل حرفها  دردودل هامون رفته تهران خونه کرفتهناراحت اما باز زیاد زیاد همومی بینیم من می رم خونشون و اون میاد کلی شادی می کنیم از این به بعد همه دوستامون تهرانن ما کرجیم بخاطر تو نمیشه فعلا اومد تهران چون کسی نیست نگه داری کنه ازت و داستان سخت میشه منم دوست ندارم فعلا بری  مهد کودک منتظر

خاله ارغوان هم برای تولدش یه مهمونی گنده گرفتهههههه باید برم لباس بخرم لبخند 60 70 نفر مهمون

به بابات می گی باباجی یعنی بابا جون 

منم که ما مانی 

ازو ارزو 

خال یعنی خاله 

ارغ ارغوان 

دای دایی امین  خیلی دوستش داری بوسش می کنی 

بیا  بریم باز کن چی شد که هر 1 ثانیه یه بار می گی ......تشویق

عاشق بیرون رفتنی یعنی دیکه بیرون می ریم باهات خرید خبری نیستخمیازه  همش می خوای بدویی  پاساز بریم که هیجییییییی عاشق مغازه های که نگووووووو ذوق می کنی در  حد تیم ملی راه می ری مدوییی زمینم می خوری زیادزیاد .........

من باهات بازی میکنم تصمیم گرفتم از شیر بگیرمت خیلی بد خیلی  م م می خوای شبها بیدار می شی یه ساعات م م می خوری و پستونکتو  پرت می کنی جرات دارم تکون بخورم از خواب می پریییییییی و گریه منم اذیت می شم  گریه

با مشاوره صحبت کردم گفتم فعلا هیچ چیز اموزشی عجیبی شروع نکنم و فقط باید بازی کنی تا 2.5 منم دیکه هیچ گیری نمیدم بهت فقط بازیییییی کننن عزیزم میام با عکسقلب

سی دی که برات خریدم درا هستش خیلی خوبه بانی نی  و کتابهای ما نی نی و اینکه رنگ انگشتی کرفتم که راحت همه جا رو رنک کنی

یه مشکلی که دارم اینه که خجالتی و ادم گریزی یه جا می ریم گریه می کنی بعد از 2 ساعت خوبه میشی کلا دوست نداری کسی بوست کنه خیلی لجبازی شبها هم هنوز با سشوار می خوابییییییییی کلا دیونتم خدایا مرسی بابت همه چیز روز به روز عاشقترت می شم خندهمرسی بازم خدایا مرسی

عکسات با اویناست

 

 

 

اوینا می خواد بوست کنه قربونتون برم من 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

خانمی
24 دی 91 15:19
16 ماهگیت مبارک خانومی
مامان درسا
24 دی 91 16:27
سلام تولدتون مبارک.آخه نازی بنیا جون که دیگه نمیتونی می می بخوری.


مرسی عزیزممم
مامان درسا
24 دی 91 16:27
www.dorsarezazadeh.niniweblog.com
zohre,mamane kiyan
25 دی 91 0:52
Elnaz jooooooooooonam
Happy Birthday nazaninam

Benia khale naz nazi ghorbone harf zadanet golakam


مرسی عزیززززززززم
مرجان مامان آران
25 دی 91 11:15
خدارو شکر که خوب شد
تولد همه مبارکککککککککککککککک
همیشه شاد باشید عزیزم زودی بیا با عکسای جدید
به ماهم سر بزنید


مرسی عزیزم چشم حتما
مامان بنیتا
25 دی 91 13:35
تولدت مبارک خانومی و همچنین 16 ماهگی بنیای ناناز..بوس برای مامان و دختر خوشگل


مرسی عزیززززززززززززم
حدیث
25 دی 91 17:19
الهی قربونت برم که اینقدر متحول شدی و همه چی و اینقدر قشنگ می گی
الی خوشگله تولد خودت و کل خانوادت مبارک هه ههه
ایشالاه همیشه به خوشی باشین
دیگه هم این وروجک کارش به بیمارستان نکشه
وووی عکساش و می دیدم اشک می ریختم ، خودت که پیشش بودی ....


مرسییییییی
مامان سویل
25 دی 91 17:25
وای چه دلبری شده نفس خالهجیگرتوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو


مرسیییییی
مامان بهی
25 دی 91 20:21
ای جانم عزیز دلممممم خدا برات حفظش کنهههههههه الناز جونننن
از طرف من یه ماچ آبدار برای بنیا جونم


مرسی عزیزممم
مامان نيروانا
26 دی 91 8:00
الناز عزيزم،‌ دفعه ي قبل كه اومدم اين خونه خيلي خبراي غمگيني از ماجراهاي تب و بيمارستان بنيا خوندم و كلي خودم رو سرزنش كردم كه احوال دوست همشهريم رو نپرسيده م و كلي برات نوشتم اما از بس زياد بود و منم هي ميرفتم سر يه كار و دوباره برميگشتم خلاصه وقتي ارسال زدم گفت كد امنيتي نادرسته و همه ش رفت روي هوا. ديگه نتونستم باز بنويسم.
خواستم بدوني كه خيلي تو و دختر نازت رو دوست دارم. عزيزه ماشالا. هميشه شاد و تندرست باشين عزيزاي من

مرسی دوستم که به من سر زدی و حالمون پرسیدییی بوس به تو و دخترت

مامی وانیا
26 دی 91 12:48
عزیزم 16 ماهگیت مبارک خانمی ایشالاه هیچوقت دیگه مریض نشی گلم
مریم مامان پندار
26 دی 91 12:51
مبارک باشه عزیزم ورود به 16ماهگی ات عکسات خیلی نازن دلمو بردی دختر
سحر مامان پرهام
26 دی 91 12:53
قربون این دخمل خوشگل که روز به روز عروسک تر میشه با اون لبای سرخش
سهیلا
26 دی 91 13:31
وای به خدا این بنیا فقط بدرد پوستر میخوره عکسش بزنی تو اتاقت هی انرزی بگیری ازش عاشقشمممممممم عروسک خاله رو که انقدر مودب نشسته بازی میکنه


قربونت برم من
آناهیتا مامانیه آرمیتا
26 دی 91 13:54
سلام . خیلی اتفاقی اومدم به وبتون خیلی ام ازدخترتون خوشم اومد ماشالادخترنازیه این بنیا خوشگل امیدوارم همیشه شادوسلامت وخندون باشه درکنارتون
آناهیتا مامانیه آرمیتا
26 دی 91 14:11
منم باافتخارلینکتون کردمامیدوارم دوستای خوبی باشیم

داخل پرانتزروپاک کن الناززجون


نفس
26 دی 91 14:11
خیلی نازهههه


مرسی
مامان افسانه
27 دی 91 0:56
تولدت مبارک
16 ماهگی بنیا جون مبارک
چه دلبر نازی این بنیا جون
ببوس بنیا ی گل رو


مرسی عزیززززززززززززم
مامان آروین(مریم)
28 دی 91 11:26
می خواهم داستانی از علاقه ام به تو را بنویسم :
یکی بود ، یکی …
بی خیال …
خلاصه اش میشود : دوستت دارم



مرسی منم دوستتت دارم زیاد
مامان ایسان
30 دی 91 13:38
وای خدا من به کی بگم چقده عاشق اون نگاهه معصومه بنیا ام وایییییییییییییییییییییییی عاشقتم الانه که ایسان حسودیش بشه اخه خیلی ناناز شدی دلم برات تنگ شده بود اخه بابا جون تند تند اپ کنید اخه ما با این دلمون چی کار کنیم 16 ماهگیتم مبارک باشه عزیزم کاش ایسانم زودتر به حرف بیوفته مثل شما خانم بشه حرفایه قشنگ قشنگ بزنه دلم دیگه رفت به خدا تاصدایه حرف زدنه این دخملمو بشنوم
آنی
2 بهمن 91 9:43
تولدت مبارک الناز جون ببخشید یه مدت خیلی درگیر بودم باید زودتر از این تبریک میگفتم بازم مبارک فدای چشمای ناز این خوشگل خانم 16 ماهه هم بشم من
خاله نرگس
3 بهمن 91 11:44
ماشاله چه خانوم خوش تیپ خوشگلی
مامی مائده
24 بهمن 91 0:49
16 ماهگیت مبارک گلم