بنیابنیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

بنیا دختر بی همتای من

شکر خدایا

1391/10/26 14:30
نویسنده : مامان الناز
884 بازدید
اشتراک گذاری

 

بازم شکر خدایا که هروز صداتو میشنوم سالمی راه می ری می خندی گریه می کنی نمی خوابی ...... عاشقتم وقتی تلفن دستت می گیری میگییی الوووو باجی ساعتها با موجود خیالیت دور خونه راه میری.... حرف می زنی .. می خندی ورزش می کنی .تلویزیون می بینی .... عاشق این عالم کودکیم می خوام همه دنیا رو بدم برم تو دنیای تو تو رویای تو که روز به روز شاهد بزرکتر شدن دنیاتم یه دنیای ساده بی غل غش پر از کنجکاوی پر از عشق همیشه شاد بدون انتقام کینه همیشه دوست داشتنه داخلش دخترم برای اینکه بتونی همیشه شاد باشی تمام تلاشمو می کنم مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

مامان افسانه
27 دی 91 0:57
ان شا ا... که شاد و سلامت باشید بوس برای بنیا جون
سحر
27 دی 91 11:50
الناز جون بنیا دختر نازیه......چشمش میزنن.......مراقبش باش


وای مرسی چشم
آتنا مامان روشا یدونه
27 دی 91 14:52
خدا رو شکر بنیا جون خوب و سالمه . چه قدر خوب که میزاره براش تل بزنید من که چند تا بافتم به زور میزارم سر روشا دلم به سنجاق سر خوش بود که میزاره سرش اونم جدیدا یاد گرفته در میاره. بوس به بنیا


اونم به زور می زاره روشا چون همین طوری کلی خوشمله
آناهیتا مامانیه آرمیتا
27 دی 91 16:02
خیلی قشنگ نوشتی النازجون.امیدوارم همیشه این شیطونیای عالم کودکی باسلامتی ادامه داشته باشه .
عینک بهت میاداجوجونانازی


مرسی عزیزممم
مرجان مامان آران
27 دی 91 18:07
_-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشی مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______| ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) اپ کردیمممممممممممم بیایین پیشموننن هزار ماشالاااااااااا خیلی خوردنیو عسلهههههه مرسی بهمون سر میزنید
مامان اوا
27 دی 91 18:12
سلام عزیزم چه خوشحال شدم بنیاجون حالش خوب شده کلی براش دعا کردم هر شب برای این عروسک نانازی اسپند دود کنید دو تا خاصیت داره دوستم : 1 - هوای خونه رو ضدعفونی میکنه از ویروس ها 2- چشم ونظر بد رو از بنیا جونم دور میکنه ازطرف من ببوس این ماه شب چهارده رو ( ماشالاه)
zohre,mamane kiyan
28 دی 91 1:21
khale ghorbonet beram,shoma ham mesle kiyan mariz shodi perances khoda ro shokr behtari khale jonam
سحر مامان تانیا
28 دی 91 2:31
عزیزمممممممممم خیلی خوشحالم که دیگه خوب خوب شدی...
این عکست هم که بی نظیره، مثل خودت که ماهیییییییییییییییی


مرسی سحر جونم
مامان بنیتا
28 دی 91 2:36
قربونت برم عروسک کوچولوی ناز ..الناز جون براش اسپند دود کن همیشه


مرسی عزیزم جشم حتما
مرجان مامان آران
28 دی 91 10:20
خصوصی عزیز دلم
الهام
28 دی 91 10:56
زیبانوشتی عزیزم افریه به تو مادر نمون
مامان آروین(مریم)
28 دی 91 11:23
بچه ها خیلی بامزه و دوست داشتنی هستند ........ به تناسب سنشون هرچی بزرگتر میشن بامزه تر هم میشن . امیدوارم به ازای بزرگ شدنشون ، سلامتیشون هم بزرگتر بشه و همیشه شاداب و سرحال باشن .


واقعااااا
الهام مامان آوینا
28 دی 91 11:51
چقدر این عکس بنیا جوووووووووووووون قشنگ افتاده یاد خانوم دکترا و پرفسور ها افتادم...انشاا... خاله شاهد موفقیت هات باشیم
مامان بابای الیسا
28 دی 91 11:57
وای چه ژست با مزه ای ملوسک سلام مامانی من اتفاقی بوبلاگتون دیدم خیلی دخملی نازی دارین و وبلاگ قشنگی دارین عزیزم
مهسا مامان نورا
28 دی 91 12:46
وای بنیا خیلی خوردنیه هزار ماشاله خدا حفظش کنه خوشحال میشم مارو لینک کنید دوستم.
مامان آوينا
28 دی 91 18:11
چه عكس خوشگلي
مامان آرشين
29 دی 91 11:07
واقعا خدارو شكر... چون همه ي همينايي كه گفتي حتي اونايي كه گاهي خستمون ميكنن! همش براي يه مادر حس خوبيه، قشنگه، پر احساسه، شيرينه ...
مهسا مامی کیارش
29 دی 91 20:57
بنیا جون الهی من بگردم با اون عینک گنده هم باز خوشگل و دوست داشتنی و ملوس هستی عسییییییییسمی مامان الناز جون خوشحالم که عروسکتون خوب شده
مامان ایسان
30 دی 91 13:31
ببخشید شما خانم دکترید یا خانم مهندس چقده عینکتون با کلاسه وای که خیلی بهت میاد ولی امدوارم هیج وقت عینکی نشی و احتیاجی به عینک نداشته باشی عزیزم یه عالمه بوسسسسسسسسسس
نیر
30 دی 91 14:12
عزیزم خیلی خوشحالم که حالت خوب شد دیگه هیچ وقت مریض نشی انشالله دوستت دارم با این عینک نشناختمت خیلی عوضت کرده خانومتر نشونت میده انگار خانوم دکتریییی الهی قربونت برم الناز یه بار ندیدم یه لباس گرم تن این بچه کنی همش رکابی و استین کوتاه نگو خونمون گرمه که خوب باشه یه لباس تن بچه بکن وااااا
مامان ایسان
30 دی 91 20:19
الناز جان رمزه منو ندادیا
گلاره
30 دی 91 21:24
خیلی این عکسش نازه
عمه ي آتنا
30 دی 91 22:09
من دير به وبلاگتون سر زدم واقعا ببخشيد خدارو شكر كه حال بنيا جووون خوب شده
سهیلا
1 بهمن 91 2:24
الناز دلم واست تنگ شده شبا بیا کلوپ خوب ما چه گناهی داریم اخه که دلمون تنگ میشه واست این خانوم دکتر خوشتیپ هم که هیچ نابود میکنه ادمو
مامان درسا
2 بهمن 91 0:28
سلام عزیزم با این عینک چه بامزه شدی.شدی خانم دکتر.
آنی
2 بهمن 91 9:40
قربون این عروسک خانم بشم من ایشالا همیشه تنش سالم باشه خدا خودش نگهداره این کوچولوهای ناز و دوست داشتنی باشه
خاله نرگس
3 بهمن 91 11:43
خدا رو شکر خوبی عزیزم
الناز
4 بهمن 91 11:39
سلام الناز جان من خیلی وقته خواننده مطالب شما هستم .چه بچه نازی داری.خدا واستون نگه داره و دیگه اینکه لپشو از طرفه خاله الناز ببوس و اگه میشه باهم تبادل لینک کنیم


الناز جون باعث افتخارمه
مامان ایسا
6 بهمن 91 20:58
وای چه دخمل نازی با اجازتون لینکتون کردم
زهرا
6 بهمن 91 23:59
وای که چه باعینک بانمک شدی عزیزم
الناز
9 بهمن 91 10:22
چرا پیام من نیستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت خیلی بدی


جرا عشقم بد > من کاری نکردم بخدا دوباره بزارم براممم

الناز جان من سایتو ندارم بهت سر بزنم جیکار کنم
مینا مامی لیانا
12 بهمن 91 0:36
وااااای ماشالله
مامان آرمان
15 بهمن 91 2:38
الهیییییییییییییییییییی چه بزرگ شدی عسلمممم خیلی وقته درگیر کارای جشن تولد آرمان بودم نمیرسیدم بیام نت الان بعد کلی اومدم مستقیم وبلاگت عکیای نازت رو ببینممممم
مامان نگین
18 بهمن 91 16:21
دختر زیبایی داری، خدا حفظش کنه
مامان آیسا
9 اردیبهشت 92 21:01
عزیزم چرا دیر آپ میکنین؟؟ ما دلمون براتون تنگ شده محبت کردین به وب ایسا اومدید