بنیابنیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

بنیا دختر بی همتای من

ششمین و هفتمین دندون

1391/9/12 13:31
نویسنده : مامان الناز
1,186 بازدید
اشتراک گذاری

این چه اوضاعی دهنه بنیا بیچاره داغونه از همه جا ابسه زده 2 تا دراومد بازم داره در میاددددددددددددددد عجبا سوال

این بچه داری عجب معقوله سختیه ؟ به نظرتون تا کی سخته .......؟ 

بلا شدی در حد زیاد 

حموم نمیااااااااااااااااااااااااااایکلافه سه روز روزی 2 سه بار لختت می کنم ببریم حموم کلی بازی در میاری در حد زیاد از در حموم فرار می کنی دیروز بردمت خونه مامانم با بابام خاله ها و بردیمت حموم باز فرار کردی الان من سر کار م خاله ها زنگ زد با گریه التماس بردنت حموم مامان جان شپش می زنی هااااااا

عاشق لب تابی دیروز از سر کار اومدم با عمه مهتاب مامان بزرگ اینا رفتیم رستوران قربونت برم اینقدر اذیت کردی هیچی نفهمیدم از خوردن همش راه رفتم اومدیم خونه من رفتم خونه شیما کلاس زبان و بعد شب همونجا موندیم دوستانه زنانه شب با هم بودیم تو خونمه شیما رو داغون کردی منم دنبال تو روی لب تاب همه راه می رفتی منم حرص خوردم با گریه زاری خوابیدی ما تا 3 بیدار بودیم کلی خندیدیم در عوض هورا

سلام میکنی 

عاشق سی دی خاله نسرینی که اذین برای اوینا خریده بود خونه ما جا گذاشته نیشخند

شبها 7 بار ی پا می شی شایدم 2 ساعتی بیدار می شینی گریه

عاشق بابامی دنبال نی نی ها می کنی 

عاشق موززززززززززززززززززززززی  و ماست 

غذا نمی خوری سبز

همچنان حساسیت پوستی هم داری 

دیروز 10 مین سالگرد فوت عمه سهیلا یه عمه جوون با انرزی که تو اوج جونی رفت و 2تا بچه هاش گذاشت برای این دنیا خیلی سخت بود روحت شاد عمه ناراحت

 

دوست دارم عکسهای کوچیکتو بزارم چندتا 

 

عکسا کلا در هم برهمه واسه دل خودم                                              اینم عکس تو و بابا رضا سر خاک عمم 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (46)

مامان بنیتا
11 آذر 91 15:10
قربونت برم که اینقدر داری اذیت می شی برای دندون درآوردن..ولی عوضش یکباره همشون زود در می یان دیگه راحت می شی!مامانی شب بیدار شدنش هم شاید ماله همین دندونه یا شایدم خوشگلم گشنش می شه که نمی خوابه؟


نه بابا مریضه
مامی مائده
11 آذر 91 15:19
ای جااااااااانم چه کوچولو بودیییی


اره دیدی
الهام مامان آوینا
11 آذر 91 15:33
مبااااااااااااااااارکه ششمین و هفتمین دندون بنیا جون. فکر کنم تا 2 سالگی خیلی سخته بچه داری!!!!!!!!!!!!!!!نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


اره حتما
مامان آرشين
11 آذر 91 15:50
آخي حموم چرا نميري خاله!! سخته از اول اولش تا اخر اخر اخرش.... ولي الناز جون شيرينيم داره ديگه..


اره واقعا
عمه ي آتنا
11 آذر 91 19:12
هزار ماشااله خيلي نازه بنيا جون اجازه هست لينك كنم؟
مامان افسانه
11 آذر 91 21:31
دندون جدید مبارک مرسی گلم که به ما سر زدی خوشحال میشم بازم به ما سر بزنید با اجازه لینکتون کردم
مامان پانی
11 آذر 91 23:39
ای جانم چقدر شما مامانی و نازید خانم
مامان بنیا جون یه کار کن تو حموم بهش خوش بگذره برو تو وبلاگ تازه های علم روانشناسی کودک راهکار بهت میده


مرسی عزیزم
سارینا مامان آرمان
12 آذر 91 1:05
ای جونم عکسات منو سر ذوق میاره
ماشالله خانمی شدی...خدا حفظت کنه عزیزم...بوسس برا دخملی گل


مرسی
مامان سویل
12 آذر 91 8:26
الناز جون کامنتمو تایید نکنیا رمزیادم رفت مخفی بزام


جشم
مامان نيروانا
12 آذر 91 8:53
عزيزم نگران نباش سخته ولي تموم ميشه. من هميشه وقتي از دوستام ميپرسيدم ميگفتن تا دو سالگي هست و راست هم ميگفتن. ديگه وقتي بتونه يه كم استقلال پيدا كنه اذيتاش كمتر ميشه ولي در واقع فقط آويزون نيست كه كلافه بشي، ولي يه شكل اي ديگه اي بايد وقت بذاري عزيزم. خدا بهت قوت ميده ماماني. استوار باش. دختر شيرينت رو ببوس


قربونت برم من عزیزم
مامان آروین (مریم)
12 آذر 91 12:59
مرواریدهات مبارکت باشه بنیاجون .


مرسی مریم چون
آذین مامان آوینا
12 آذر 91 14:04
بنیا جونم مبارک باشه گلم .خب الی غذا نخوردنش ماله همینه دیگه .
شیطونی هم که اگه نکنه بچه نیست(شعار اونایی که بچه هاشون بزرگ شدن)
الی درسته سخته ولی تو همین چند تا جمله کلی معلومه بهت خوش میگذره .خداروشکر عزیزم.
سی دی هم مال خودشه .جا نگذاشتیم.
خدا عمه جونتونو بیامرزه.
چقدر زود داره میگذره .چه خانمی شدی عسل من.خیلی دوستت دارم خیلی.

مرسی خاله مهربونی

باران اردیبهشت
12 آذر 91 15:18
مبارکه دندونای خوشگلت . مامانی دندونا که کامل در بیان از دیدن خوشگلا کیف میکنی و یادتون میره .
موهای گل دخترت هم خیلی ناز شده من که دلم ضعف رفت .
ببوسش


قربون دختر تو هم برم من
ziba
12 آذر 91 16:55
khale jonam maman o aziat nakon boro hamom dige,
rasti dandonaie jadidet mobarake



مرسی زیبا
نیر
12 آذر 91 23:42
خیلی وقته به وبت سر نزدم عزیزم میبینم که راه میری مبارکه
الناز جون پدر و مادر شما هم مثل پدر و مادر من خیلی مهربونن
خدا رحمت کنه عمه تونو
برعکس ارین خیلی حموم دوست داره برا امدن به حموم سرو دست میشکنه
دوستتت دارم برا همیشه تا ابد


ما هم تو رو دست داریم عشقم
مامان افسانه
12 آذر 91 23:54
سلام خانمی ادرس وبلاگ
http://afsan.niniweblog.com/
گلم من دوست ندارم که بچه ام تنها باشه هیچ کس نمی تونه جای خواهر و برادر و برای بچه ام پر کنه کمی سخت هستش ولی خب من دوست دارم


خیلی هم خوبه
مامان افسانه
13 آذر 91 13:47
الناز جون محمدحسین با کد 0044 و محمدطاها با کد 0046 توی مسابقه نی نی فشن شرکت کردند خوشحال میشم به ما هم رای بدید
بنیای ناز رو ببوس


جشم
مامان طلا
14 آذر 91 12:53
مرسی که به ما سر میزنی خاله جون


خواهش میکنم
صفورا مامان آوا
14 آذر 91 13:20
ناراحت نباشه میگن بچه داری صدسال اولش سخته فقط گلم
بعدم میگن مشکلات بچه با بزرگ شدن خودش بزرگ میشه


بله مرسی واقعا
زهرا مامان مه سما
14 آذر 91 13:46
مرواریدای جدیدت مبارککککککککککک عزیزم الناز واقعا بچه داری معقوله سختیه تازه میفهمم مامانم چقدر اذیت شده تا ما بزرگ بشیم
سحر مامان ارشاک
14 آذر 91 13:53
به به چه دختر شیطونی داروی ضد شپش بخر حتما مامانش
مامان طلا
14 آذر 91 14:19
خاله جون دخمل شما خیلی نازه
اتنا مامان روشا یدونه
14 آذر 91 17:09
مرسی به ما سر زدین . دخمل نازتون رو ببوسین و بلاگ زیباتون رو تند تند فقط عکسهاشو دیدم عالی بود .اگر مایل بودید تبادل لینک کنیم مارو لینک کنید. و اگر دوست داشتید رمز بهم بدید تا خاطرات دوران بارداریتون رو بخونم.
مامان ثمین
15 آذر 91 9:30
سلام.دخملی نازتون رو هزارتا ببوسیدش.دوستون داریم
زهرا
15 آذر 91 11:31
الههههههههي قربونت برم بات اين عكس هاي نازت عزيزم برام ببوسش
مامان آرنیکا
15 آذر 91 22:29
قدر این لحظات رو بدون که خیلی زود این دوران تموم می شه و دخملت بزرگ شده .
عمه ي آتنا
16 آذر 91 11:35
لينكتون كردم
عمه ي آتنا
16 آذر 91 11:36
www.atena-m.niniweblog.com
مونا
16 آذر 91 13:12
مبارک باشه . هزار ماشالله به این دختر ناز دوستداشتنی و مامان مهربونش. من تازه امروز وبلاگ شما رو دیدم، عاشق اون عکسش با بابایی شدم که اول گاز میگیره بعد بوس میکنه دختر من هم گاز میگیره فکر کنم بخاطر دندونشون هست.
نگین مامان ارمان
16 آذر 91 21:48
سلام الناز جونم مرسی از لطفت که برای ارمان نظر گذاشته بودیالناز جونم درسته بچه داری سخته ولی لذت بخشه مگه نه؟
ایشالا که دختر نازت خوب و سلامت باشه گلم
راستش من بلد نیستم شما رو لینک کنم توی وب ارمان

الی مامی غزل و آوا
17 آذر 91 0:55
سلام الهی بگردم چه دختر نازی داری خوش به حالت مامی بنیتا دختر من نزدیک یه سالشه هنوز دندون نداره بوس بوس
مامانی وروجک
17 آذر 91 15:22
اره خیلی سخته!ولی چهمیشه کرد جز تحمل!قربون دندونای تازه و شیطنت دخملی.ای وای مگه میشه دختر حموم دوست نداشته باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یاسمن مامان رادین
18 آذر 91 10:27
قربوونت برم که حموم دوست نداری.حتما موقع حموم بچه رو اذیت کردین که دیگه دوست نداره خووووووووووووو
اتنا مامان روشا یدونه
18 آذر 91 12:59
مامانی آدرس وبم همونه که تشریف میارید و نظر میذارید .
سارا(مامان درسا)
18 آذر 91 13:24
خاله قربون اون قیافت بره عاشقتم خاله جونی
مامان ایسان
18 آذر 91 13:54
اخ عزیز دلمی که انقده اذیت میشی واسه دندون در اوردن اشکال نداره خانمی بزرگ میشی یادت میره مبارکتم باشه خانمی
مامان ایسان
18 آذر 91 13:59
عزیزم چقده گوگولی بودی ناز بشییییی تو رو عاشقت بیدم
اتنا مامان روشا یدونه
18 آذر 91 17:06
مامانی فقط آخری یدونه باید h را هم بزنید.
الهام مامان یاسی طلا
19 آذر 91 8:25
ناززززززززززززززی چه دخمل شیرینی مرسی عزیزم که بهمون سر زدی شما لینک شدین
شیما
19 آذر 91 13:29
عجب دختر نازییییی بووووووسسسس
ای تک (مامان نیایش)
20 آذر 91 10:59
آخه تو خیلی شیرینی ملوسکی عروسکی جیگری نازی ماههههههههههههههی دندونای جدید مبارک باشه بابا رضا رو خدا حفظشون کنه - معلومه چقد عاشق نوه خوشگلشه و با چه احساسی بغلش میگیره خدا همه پدر مادرا رو حفظ کنه برای نوگلای عزیز
صبا
21 آذر 91 16:14
وای خاله چرا حموم نمیری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بیا خودم حمومت کنم..... بوس بوس بوس برا دختر طلای ناناسم
مامان آوينا
22 آذر 91 16:56
عزيز دلم خيلي نازي ايشالا كه زياد اذيت نشي واسه دندونا.
مامان بنیتا
25 آذر 91 1:18
الناز جون کجایی؟؟دلمون برای بنیا جون تنگ شده زودی بیا
الناز مامان آوا
14 بهمن 91 13:23
چقده شما نانازي خانم خوشگله
راضیه
21 خرداد 92 1:55
چه نازه ملوسک مامانش


مرسییییییی