بنیابنیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

بنیا دختر بی همتای من

عکس راه رفتن بنیا و مهمونی ها ...........

1391/9/8 12:37
نویسنده : مامان الناز
2,164 بازدید
اشتراک گذاری

این کفشا رو خاله اذین جون خریده برای تو اوینا با هم این کفش راه افتادی دستش درد نکنه قلب 

 

خونه خودمون همراه با مامان بزرگها عمه دایی خاله خیلی خوش گذشت عکس نمیشه گذاشت بعدا تو البومت ببین دخترم 

درحال اذیت بابا رضا گاز می گیری و کتک می زنی نمی دونم چراگریه

درحال پیدا کردن مورچه تو رستوران

رستوران ملل

دیگه ازت نمیشه عکس گرفت اینقدر که شیطون شدی و عکسا خوب نشدن فقط یادگارین فرشته دست مامان و بابای من درد نکنه که باعث راه رفتن تو شدن چون تو همش توی روروک بودی و اصلا 4 دست و پا نمی رفتی

اینم داستانهای راه رفتن بنیا و مهمونی اش دخترم به هر مناسبتی کلی مهمونی داره...........قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

زینب(عمه آرتمیس)
8 آذر 91 13:44
سلام مامانی بنیا,تبریک میگم راه رفتن بنیاجون رو دوست دارم بنیای عزیزم به دوستای آرتمیس اضافه کنم,اگه موافق بودیدبهم خبربدید شادباشید
زینب(عمه آرتمیس)
8 آذر 91 14:41
النازجون این آدرس ماست: www.artemisasal.niniweblog.com
صفورا مامان آوا
8 آذر 91 15:16
به به به خانومی شده برای خودش هااااااااااااااااااا خوش به حالش چقدر مو داره ما شا ا...
مامان آروین (مریم)
8 آذر 91 17:08
الهی قربونش برم که هر موقع نگاش میکنم دلم ضعف میره . حالا هم که موهاشو دم اسبی میبنده . بنیا جونم قدردان مامان بزرگ و بابابزرگت باش.
سارا (مامان درسا)
8 آذر 91 17:31
قربون این قیافت و شیطونی هات الناز جونم شرمنده دیر جواب دادم ما تهرانیم و دو تا خواهر شوشو هام کرج هستن و ما خیلی کرج میایم میخواستم این گل دختر نازت رو از نزدیک ببینم واسه همین پرسیدم کجا زندگی میکنین عزیزم ببوس گل دخملمو
مامان آرشين
8 آذر 91 17:37
عكسا قشنگن النازيخيلي دوست دارم آرشينم موهاش زودتر بلند شه براش ببندم..
م
8 آذر 91 20:20
وای خدا لباسشو ببین چه نازه...خاله چرا انقدر تو ناز و خوردنی هستی آخه؟؟خدا حفظت کنه
زهرا مامان مه سما
9 آذر 91 10:12
وایییییییییییییی بنیا خانم راه میره فدات بشم من همیشه به مهمونی عزیزم
گلاره
9 آذر 91 10:39
عزیز خاله راه رفتنت مبارکککک. من فدای اون موهای خوشگلت بشممممم
شيما
10 آذر 91 12:01
چقدر ماه شدي با اون موهاي دم اسبيت... مبارك باشه راه رفتنت عزيزم
مامانی وروجک
10 آذر 91 21:33
مبارک باشه عزیزم.میدونستی مثل مامانی خوش ژست و خوش عکس و با سیاستی خانم!
مامان ساینا
10 آذر 91 23:04
ماشاله بهت خاله هر چی بزرگتر می شن عکس گرفتن هم سخت تر می شه. چه خوشگلی شده با اون موهای نازش.
ازاده مامانه هانا
11 آذر 91 0:20
النااااااااااااااااااااااااااااااااااز مردم واسه موهای این دختررررررررررررررررررررر خدا جونم ببوسش خیلی موهاش به خودت رفته ماشالله راستی خوانوادگی خوش قیافه ایداااا راه رفتنت مبارک عشق نازممممممم
آنی
11 آذر 91 9:33
قربون بنیای نازم با اون موهای مشکی کمندش بشمممممممممممم....مبارکه ....منم همینطور الناز جون
مامان آرشين
11 آذر 91 9:35
الناز جون اسم آرشين رو اشتباه تايپ كردي عزيزم اگه امكانش هست لطفا درستش كن ممنون
زهرا
11 آذر 91 10:00
سلام عزيزم الهي قربونت بشم با اين راه رفتنت عزيزم مبارك باشه
زهرا
11 آذر 91 10:02
سلام خانومي خوبي گلم ممنونم كه بهمون سر زدين وجوياي حالمون شدين ما خوبيم ولي متاسفانه خيلي سرم شلوغه كلاسهام از طرفي و كار اداره از طرف ديگر و به آقا ياشار رسيدن هم از طرفي ديگر متاسفانه ديگه وقتي نمي مونه....
آذین مامان آوینا
11 آذر 91 10:07
من قربون شکل ماهت برمممم.میری تو رستوران مورچه پیدا میکنی ای خداااا.وای که شما چه دنیای قشنگی دارین.دست مامان بزرگو بابا بزرگتم درد نکنهخدا حفظشون کنه .


مرسی خاله
مریم مامان پندار
11 آذر 91 12:37
وایییییییییی خدا جونم
دم اسبی بسته موهاشو ماشالله دست راستت رو سر پندار کچله هنوز هههه
فدای دختر نازنینم بشم من


مرسی خاله
مامان آرشين
11 آذر 91 13:35
مرسي عزيزم
حدیث
11 آذر 91 14:02
الهی قربونت برم که موهای خوشگلت و دم اسبی می بندی جیگرررر
ملوسم نانازم فدای قدم های کوچولو و کج و کولت بشم من
عششششقمی


مرسی عزیزمممممم
تارامامان پرتو
11 آذر 91 17:54
وووووووووووووواااااااااااااااااااااااااااای خاله جونی موش بخوره تور
و انشااله بختتم مثل صورت ماهت زیبا باشهمامانش ماه دخترتو


مرسی تارا جونم
مامان نيروانا
12 آذر 91 8:50
نازي الناز و بنياي عزيزم،‌مباركه جشن قدمش. قدماش هميشه سبز و پويا باشه بنياي نازنين ! ببوس عزيزم رو الناز جان روي ماهتو ديدم النازم، خوشحالم. خيلي خيلي. راستي اين جواب سؤاليه كه در مورد زادگاه نيروانام پرسيده بودي : http://nirvana.niniweblog.com/post158.php فدات
zohre,mamane kiyan
12 آذر 91 16:53
azizam dige bozorg shodi k mohato dome asbi mibandi khanomam,
hamishe shad bashi azizam


مرسی خاله چون
سحر مامان ارشاک
14 آذر 91 13:48
عزیز دلم خیلی خواستنی هستی قربون لبای خوشگلت برم غنچه می کنی شون بوس
نازنین (مامان ثنا)
22 آذر 91 0:09
بنیا جونم راه رفتنت مبارک عزیزم. مثل فرشته هایی کوچولوی خوردنی
فاطمه مامان سهیل
28 فروردین 92 23:59
سلام الناز جون دخترت ماشالله روز ب روزنازتر میشه من نمیدونم چی جوری عکسای سهیل وبزارم تو وبلاگش از کامپیوتر میشه ی توضیح بهم بدی
مرتضی
18 خرداد 93 14:04
سلام رمز مطالبتون چیه؟