بنیابنیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

بنیا دختر بی همتای من

راه افتادن بنیا جونم جمعه 3/9/1391 و پنجمین دوندون

1391/9/6 12:16
نویسنده : مامان الناز
757 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه صبح که پا شدم سریع 3 تا غذا درست کردم .... اخه شب جفت مامان بزر گ را با خاله ها دایی وعمه خونه ما دعوت بودن شب قبلش که دوستام اومده بودن کلی خندیده بودیم  پیتزا گرفتم از بیرون

.......

ولی تو مگه می زاشتی زنگ زدم به مامانم گفتم بیا بنیا رو ببر تا بتونم کار کنم مامان اومد دنبالت من مثل جت تمام کار و کردم و رفتم حموم خوابیدم نیشخند محمد که  اومد من بهش گفتم برو بنیا رو بیار از خونه مامانی وقتی رسیدی مامانم سریع زنک زد گفت باید شیرینی بدی اخه بنیا کامل راه افتاده منم فکر کردم مثل همیشه است دستو  گرفتم ول کردم دیدم مثل یه عروسک راه میری اره مامان جون راه افتادی خیال باطل

دست مامان بزرک بابا رضا درد نکنه اونا باعث راه رفتن شما شدن فردا شب شام می ریم بیرون ما دعوتشون کردیم رستوران به مناسبت راه رفتن شما و زحمت کشیدن زیاد اونا فردا عکساشو می زارممممممممممممممممممم بوس قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

lمامان طلا
6 آذر 91 12:43
سلام عزیزم جوجه شما خیلی نازه خدا براتون نگهش داره
مامان آرشين
6 آذر 91 13:56
ميبينم كه اين روزا حسابي خوش گذروندين و... پست قبلي رو يادته الناز جون ؟ هميشه شاد باشي


اره ولی بازم نظرم همونه
مامان نيروانا
6 آذر 91 15:43
سلام الناز جان،‌محبت كردي به ما سر زدي،‌نظر پرمهر گذاشتي و افتخار دادي به پيوستوندن. آدرس دختر من اينه:
http://nirvanamahdavi.com
منم با افتخار به جمع دوستامون ميپيوندمتون. عزيزم، دخترت نازنينه. خدا محكم توي دستاي خودش نگهش داره. معني اسمش چيه ؟


سحر صبگاه دختر بی همتای من
مامان طلا
6 آذر 91 16:36
http://donyayemamanobaba.niniweblog.com/ مرسی عزیزم من هم شما رو لینک کردم
مامان طلا
6 آذر 91 16:41
نه عزیزم من یه دونه اقا طاها دارم
مامان بنیتا
6 آذر 91 17:19
تنهایی راه رفتنت مبارک بنیا جونم...ایشالا
همیشه تو زندگی قدمهات استوار باشه عزیزم.


مرسی عشقم
zohre,mamane kiyan
6 آذر 91 18:04
Bania dokhtare naz nazakam,azize khale zohre,
MOBARAKE****
dige rastaki bozorg shodi




اره دیکه عاشق کیانتم
سارا (مامان درسا)
6 آذر 91 22:02
الهی قربونت برم که راه افتادی خاله
آخی نازی شما هم داری دندون در میاری عشق خاله
فدات بشم من
مامان عکس بذار که دلم واسه خوشگل خانمت یه عامله تنگ شده


جشم چشم فردا می زارم
آذین مامان آوینا
7 آذر 91 11:27
راه رفتنت مبارک عزیز دلممممم.همین روزا بیاین خونمون با آوینا برین پیشی ها رو دنبال کنید.ای جونمممم از ذوق مردم که.


مرسی خاله جونم میاممممممممممم
مامان آروین (مریم)
7 آذر 91 13:51
خیلی خوشحال شدم که عروسک ما رو پاهای خودش راه میره . امیدوارم هر روز با هر قدم تو زندگی به سوی خوبی ها ، موفقیت ها ، سلامتی ها ، بهترین ها قدم برداری . دوست دارم میبوسمت .
مامان ساینا
7 آذر 91 14:55
راه رفتنت مبارک عزیزم. قدمهات استوار باشن انشاله. دندون پنجمی هم مبارک به سلامتی. عزیزم خصوصی داری
صفورا مامان آوا
7 آذر 91 15:44
به به مباااااااااااارکه بزن دست قشنگروووووووو
حدیث
7 آذر 91 15:53
هوراااااااا هوراااااااا حالا بدو برو خونه رو بهم بریز عشششقم
مامان سویل
7 آذر 91 16:00
راه رفتنت مبارک عزیزم
سهیلا مامان ارتا
7 آذر 91 16:31
پس شیرینی ما چی میشه کلک اولین قدمات مبارک خوشگل خاله قدمهات استوار
نازنین (مامان ثنا)
7 آذر 91 17:25
راه رفتنت مبارک عزیزم.
مامانی وروجک
7 آذر 91 18:35
سلام عزیزم مبارک باشه بنیای خوشگل.الناز از این به بعد کارات بیشتر میشه چون دیگه اروم نمیمونه و میخواد همه چی رو کشف کنه.
صبا مامان نیوشا
7 آذر 91 21:09
عزیز دلم....راه رفتنت مبارک خانوم طلا.... قدمهات استوار... ایشالا تو راه علم و تحصیل و موفقیت قدم برداری عروسک خوشکل
گلاره
8 آذر 91 0:10
راه رفتنت مبارک باشه عشقممممم
آنی
8 آذر 91 12:21
مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککه به سلامتی الناز جون راه رفتن نینی ها واقعا لذت داره انقدر کیف میده دستشو تو دستت بزاره و راه بره خوشحالم که تو هم این حسو تجربه خواهی کرد