بنیابنیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

بنیا دختر بی همتای من

بهتر شدن مریضی بنیا

1391/8/30 22:15
نویسنده : مامان الناز
813 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان وبلاگی خوبم مرسی از تماساتون و اس ام اتون .......

خدارو شکر بنیا خیلی بهتر و اینکه هنوز انتی بیوتیک می خوره داره 4 تا دندون باهم در میاره و خیلی اذیت میشه 

بنیا به داشتن دوستان خوبی مثل شما افتخار می کنه نیر و صفوراو صبا و اذین مامان اروین و مامان ساینا و زهرا جون ..مامان اوینا مامان ارمان ..... میام با عکسهای جدید دوستتون دارم قلب

 

عکسهای 13 ماهگی بنیا 

 

 

عاشق این گوشیتی 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

سهیلا
28 آبان 91 15:41
الهی من بمیرم خبر نداشتم عزیز دلم تب داره خیلی ناراحت شدم خدا رو شکر که الان بهتره
مامان بنیتا
29 آبان 91 2:18
خدارو شکر که بهتری عزیزم.این دندون درآوردنم که چه مصیبتیه ها ..کوچولوهای معصوم خیلی زجر می کشن.
مامان فرنيا
29 آبان 91 8:12
سلام خوشحالم كه به ما سرزديد اين دختر شما چقدر خوشگل و با نمك و خوردنيه خدا را شكر كه داره بهتر ميشه ايشالله ديگه هيچوقت مريض نشه
مامان آروین
29 آبان 91 8:51
خدا رو هزار مرتبه شکر که دختر گلمون رو به بهبودیه . آدرس ما : arvin-nazi.niniweblog.com
مامان آرشين
30 آبان 91 11:38
خدارو شكر كه حال اين كوچولومونم بهتر شده به قول يكي از دوستاي خوب اگه اين ويروسارو گير بياريم قورتشون ميديم تا ديگه نتونن برن سراغ ني نيا
زینب(عمه آرتمیس)
30 آبان 91 18:04
سلام النازجون,مرسی که به وب آرتمیس اومدین دخترنازی دارین,امیدوارم همیشه شادباشین
زهرا
1 آذر 91 11:03
سلام النازجون خوبي عزيزم الهي شكر كه دخترمون حالش خوب شد. عزيزم دندونهاي جديدت هم مبارك
مامان آوينا
1 آذر 91 15:23
عزيزم خداروشكر كه حالت بهتره خانمي راه رفتنت مبارك
سارا (مامان درسا)
1 آذر 91 15:27
الهی خاله فدات بشه ... وای من نیومدم نمیدونستم .. خدا رو شکر که بهتری عشقم ماشالا به جونت من دوست دارم اینو میدونیییییییییییییییییی الناز یه سوال شما تهران زندگی میکنین؟
مامان سویل
2 آذر 91 9:02
عزیزمی خدا رو شکر که الان بهتری خوشگلم سویل هم چند روزه تب داره شب هاهم که نمی خوابه
مامان سویل
2 آذر 91 9:22
www.savel.niniweblog.comاینم ادرس بفرمایید
مامانی وروجک
7 آذر 91 18:41
خدا بد نده نانازی.خدارو شکر که بهتری.قربون اون خنده ی خوشگلت.
آنی
8 آذر 91 12:26
الهییییییییییییییییی خبر نداشتم من عزیزم شکر که الان بهتره از طرف من ببوسش
zohre,mamane kiyan
12 آذر 91 16:51
beni jonam khoda ro shokr behtar shodi khale jonam ghorbone khandat beram k kheili naz mikhandi