بنیابنیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

بنیا دختر بی همتای من

ورود شما به 14 ماهگی و مریضی بد و اولین روز ی که راه رفتی 27/8/91

1391/8/24 14:37
نویسنده : مامان الناز
706 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی 

چی بگم که تب کردی شدید گریه شکمت کار نمی کنه هیجی نمی خوری هیچی ... دیروز مرخصی گرفتم بردیم بیمارستان کودکان ازت ازمایش خون گرفتم من دیونه شدم از 2 تا دستت خون گرفتن من تو راهرو زار زار گریه می کردم با بابای هم دعوا کردم اینقدر حالم بد که الان مثل مریضام 

2 تا دکتر بردم دکتر نیک جو گفت مریضی ویروسی گرفتی گریهگریه 4 روز تب داری اساسی هیچی نمی خوری انتی بیوتکیک هم داده wbc خونت 17000 دکتر گفت خیلی بالاست فردا صبح گفت 7.45 صبح ببرمت دوباره من از دلهره دارم میمرم مجبورم بیام سرکار به همه سپردمت اومدم ببخش منو 

داری را ه می ری کم کم روروک رو گزاشتیم کنار دیشب با حالت بد خودت شروع کردی راه رفتن ساعت 9 شب  

راه رفتنت مبارک مامانی اولین قدمات مبارک 

خیلی شیطون شدی به موجو د خیالی شیر می دی خیلی بامزه است 

به عروسکات غزا می دی 

مهتاب نکن بیا برو بده مامان به به دد میگی 

عاشق بیرون رفتی منو بابا از سرکا که میام می زارمت تو کالسکه که عاشقشی می بریمت دد 

باهات رنگ ها رو کار می کنیم بلدی نشون بدی 

عاشق لاک زدنی لاک میاری که بزنیم 

عاشق بچه های رفتیم خونه عمو احسان به خاطر اوینا شب خوابت نمی برد از ذوق 

بردیمت شهر کتاب برات کتاب خریدم 

برات مداد رنگی شمعی مخصوص خریدم باد فتر نقاشی قربون نقاشی کردنت

میگم دختر خوبی باش دست به سینه میشینی

نیست هم یاد گرفتی

راستی اوینا یاد گرفته بکه حسن بزرگ شدی برات تعریف میکنم اسم خواننده ها رو بلده 

  خیلی دوست دارم عاشقتم دیونه وارررررررررر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
24 آبان 91 14:28
ایشالازودخوب بشه دخترناز.
مامانی گذاشتم غذا


مرسی عزیزم
zohre,mamane kiyan
24 آبان 91 14:47
benia azizam khale jonam zodi khob sho k looooooopaie khoshgeletnare to
b omide khoda zod khob beshi
mano kiyan vasat doa mikonim khale joon


چرا ادرس کیان جون برام نمی زاری ندارم مرسییییییییی
مامان نخودی
24 آبان 91 21:55
بنیا جون ایشالا زود خوب شی راه رفتنت هم مبارک خاله جون
زهرا
25 آبان 91 11:03
سلام عزيزم ايشالله بنيان جون زود خوب بشه خيلي ناراحت شدم الههههههههههههههههههي قربونش برم راه رفتنت مبارك عزيزم مواظب دخملمون باش مامان مهربون بنيان رو برام ببوس
مامان آرشين
26 آبان 91 19:31
سلام الناز جون. اميدوارم حال بنياي عزيز خوب شده باشه. و اولين قدم هاش رو بهت تبريك ميگم... اميدوارم قدم هاي بزرگ به سوي خوشبختي داشته باشه...
مامان ساینا
26 آبان 91 21:59
عزیزم انشاله زود زود خوب بشی. راه رفتنتم مبارک. قدمهات استوار
مامان بنیتا
27 آبان 91 1:15
آخی عزیزم خیلی ناراحت شدم گل دختر مریض شده ..ایشالا تا الان بهتر شده باشه
مامان آروین
27 آبان 91 11:52
سلام ، به خاطر مریضی اش خیلی ناراحت شدم . من عاشق بنیاجون هستم و هر روز بهش سر میزنم . زیباترین دختر بچه ای که تو عمرم دیدم . دوست خوبم نگران نباش بیماریش ویروسی است و تقریبا 7 روز طول میکشه . داروهاشو به موقع بده و مایعات زیاد بده بخوره . در ضمن قدم برداشتنش رو تبریک میگم . از طرف من حتما ببوسش . عشقمه .


مرسی عزیزم قربونت برم
مامان آروین
28 آبان 91 14:13
حال نازگلم بهتر شده؟ نگرانشم .
آذین مامان آوینا
30 آبان 91 14:11
آخه موشه خاله من قربون موهای چتریت بشم .قربون اداهات برم.قربون قدمات برم.قربونت برم 1000 بار .مبارکه راه رفتنت گل من.تا میتونی خونرو بهم بریز .آفرین
مامان سپیده
27 دی 91 13:14
سلام خانومی هزارماشالا چه دختره خوشگلی داری مرسی ازاینکه به وبلاگ ما سر زدی
با این شماره تماس بگیر برات وقت تعین میکنند : 88286886


مرسی عزیزم