بنیابنیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

بنیا دختر بی همتای من

داستانهای تولد بنیا خانوم

1392/2/15 14:27
نویسنده : مامان الناز
3,610 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه از خدا ممنونم که یه دختر عین تو بهم داده و ازخوشحالی کلی خوشحالمخنده

اول تصمیم داشتیم که تولد 100 نفری برات بگیرم اما بعدش به این نتیجه رسیدیم که بزاریم وقتی خودت فهمیدی و کلی ذوق کنی چون مامان فاطی همیشه برای ما تولد می گرفت که خیلی ذوق می کردیمفرشته یادش بخیر همه خونه رو برامون تزیین میکرد با چه سیلقه ای شام درست می کرد اونم چند رقم..... خیلی باسلیقه است حتی همین الان تشویقهمه فامیلو دعوت می کرد یادم چه ذوقی داشتم واسه کادوها بابام فیلم بردار هم می گفت از اون تولد هاااااااچشمکمی شد برای همهون می گرفت هم امین من ارغوان ارزوووو خنثیدستش درد نکنه نمی دونم جه جوری محبتاشون جبران کنم واقعا

حال نوبته من اره نوبت من که برای دختر م تولد بگیرم شادش کنم ایشاله بتونم وظیفه خودمو خوب انجام بدم مثل مادرم برات بگم که یه تولد گرفتیم دوستای صمیمون گفتیم تو خیلی بچه خوبی بدی خیلی مهمونی خوبی شد کلی بزن برقص کردیم تو ساعت 9.30 خوابیدی تا 11 بعد بیدار شدی شیطونیییییییییی....

از اوینا برات بگم الهی قربونش برم با چه تیپی اومده بود جیگر خاله  قربون اون کیف دستش برم من دوستش دارممممممممممممممممممممممم عکسای رو بخاطر اینکه بی حجاب تو وبلاک نمی شه گزاشت فقط از خودت برات می زارممممم عشقم

تولد تو خونه خودمون

 

اینم تو با اوینا عشقمممممممممممم وتمام عروسکات که خاله ها برات تو حامگی من برات خریدم گزاشتم برات یادگاری باشه 

 

 

اینم که کیکت که سفارش دادم ولی کوچلو از کار در اومد کلی خندیدیییییم با خاله ارغوان و ارزو

 

 

اینم عشق من 

 

 

 

 

 

 

 

بعد خونه بابای بابا تولد گرفتیم کلی کادو گرفتیییی و کلی خوش گزشت که فقط می تونم عکس کیکتو بزارم .......

 

 

بعد رفتیم شمال با خانواده اونجا به مناسب تولدت کنار دریا 2 فانوس فرستادیم هوا و تولد بابا رضا تو رو با هم گرفتیم خیلی شمال خوبی بود خیلی خوش گذشت

تو با رورورکت کنار دریا چمن می رفتی کلی نی نی دیدی برای همشون ذوق کردی قربونت برم که دیگه میفهمی 

 

این کیک تو و بابا رضا

 

عکس دست جمعی کنار دریااا 

 

با کلاه خاله ارغوان عکس گرفتی 

 

اینم عکسای شما تو راه پایییزی شمال

 

اولین باری که سوار وسایل بازی شدی کلی می ترسیدی

 

ا

 

 

اینم دوست تو به اسم النا که عاشقش بودی

 

 

از دریا می ترسی

می خواستی فرار کنی

بعد رفتی بغل بابا خوشحال شدی 

 

 

عاشق بابامی نمی دونم چرا دست و پات براش می لرزه یه حس عاشق عجیب باهاش بیرون می ری تراس می شینی عشق واقعی 

 

 

همش همرو گاز میگیرییییی

 

بعد هم بوسش می کنی 

 

 ا

 

اینم داستان چند شبانه روز تولد دخترم 

پسندها (1)

نظرات (27)

آذین مامان آوینا
8 آبان 91 13:22
بنیا عسل تولدت خیلی بهمون خوش گذشت عزیز دلم.وای که هر شب فیلمشو با آوینا نگاه میکنیم و من کلی قربونتون میرم .چقدر زود میگذره.دوستتون دارمممممم نمیتونید اندازشو درک کنید ولی ته دلم تکون میخوره وقتی میبینمتوننننن.
خاله الناز شما خیلی خیلی مامان خوبی هستی .دخترت اینو میدونه و ممنونه.بازم بخاطره اون شب خوب تولدی ممنونیم.بوسسس
راستی چه عکسای خوبی داری .به منم بده
واما شما

قربونت برم عزیزم منم همین طور بخدا عاشق اوینام خواهش می کنم بیام برات می ارم بزودی عشقم
صفورا مامان آوا
8 آبان 91 13:40
بنیا جووووووووووونم تولدت مبااااااااااااااارک عزییییییییییییییزم ای واااااااااااای من عاااااااااشق این دخترک خوشگلم خوشحالم که به زودی از نزدیک میبینمت دست مامان جوون درد نکنه با اینهمه تولدی که برات گرفته


قربونت برم من اره من هم خوشحالم بخدا
نیر
8 آبان 91 13:46
تولدت مبارک عشقم تولد بابا رضاتم مبارک خدا براهم حفظتون کنه
عزیزم از بس قربون صدقت رفتم الان که ارین خوابیده بیدار میشه بچه اخه مجبوری اینهمه ناز باشی اون فورم صورتتو دوست دارم عزیزم یه روز وقتی ببینمت اونقد فشارت میدم به خودم تا بری تو دلم خدا از چشم حسود و بد از 100 تا بلا حفظت کنه


خوب بیا زودتر منو فشار بده خاله نیر
تداعی
8 آبان 91 13:51
هزار ماشاللهههههههه به بنیا جونم خیلی دوستش دارم
تولدشم مبارکککککککککککککک ایشالله عروسیش


مرسی ممنونم
شیما
8 آبان 91 14:20
ای جوووووونمممم.... چقدر خوشگله عکسات
تولدت مبارک
عاشق عکسیم که بابا رضات رو بوس میکنی


مرسی عزیزم
مینا
8 آبان 91 14:29
هزار ماسااله چه دخمل نازی خدا حفظش کنه تولدش مبارک باشه عزیزم 120 سالگیشو جشن بگیری


مرسی عشقشممممممممم
مریم مامان پندار
8 آبان 91 14:52
امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید
گویی بساط عیش مداوم به من رسید
نور ستاره ای در شب تولدت
انگار که فرشته ای از ازل رسید
فرشته ی من تولدت مبارک



مرسی عزیزمم
زینب مامان زهرا ناز
9 آبان 91 0:17
سبد سبد گلهای سرخ و میخک عزیزم دوست دارم تولدت مبارک=(
( راستی میتونم بپرسم کلاه ناز دخترتو از کجا خریدی؟


راستش مال عکاسی هستش ولی می خوام بدم ببافن برام
ازاده مامانه هانا
9 آبان 91 1:42
وااااااااااااااااای الناز نمیدونی چقد حال کردم با عکسات
تولد گلم مبارک باشه
عکس اخریا اخرشهههههههههه
اون که تو گلاس مث کارت پستاله
و صورت بابای مهربونت وقتی گازش میگیره و بوسش میکنه همیشه تو خاطرم میمونه


مرسی ازاده قربونت برم عزیزم از این همه لطف

آی تک(مامان نیایش)
9 آبان 91 8:21
مبارک مبارک تولدت مبارک
هرروز داری جیگر تر میشی با اون لبا و صروت خوشگلت دستم بهت برسه خوردمت
مامان جون دستت درد نکنه چند تا چند تا تولد خوشگل گرفتی واسه عشششششششششششششق من

تولد بابارضا هم مبارک ایشالا تا 100 سال سایه اش رو سرتون باشه و توهم هی بوسش کنی اونجوری ناااااااااااااااز


مرسی ای تک یه عکس از دخملیت بزار بخدا

آنی
9 آبان 91 9:06
عسلم تولدت مبارک ایشالا هزارساله شی


مرسی فربونت برم
مامان بهی
9 آبان 91 10:14
تولدت مبارککککککک عزیززززززز خالههههههههههههه معلومه که خیلی خوش گذشته بهتون واقعا کیکااااااااا عالییییییییییی بودنننننننننننننننن مرسیییییی الناززز جونم با این همه سلیقههه


مرسی عزیزمممممممم
سارا (مامان درسا)
9 آبان 91 11:56
وای الناز جونم مرسی که کلی عکس گذاشتی
وایییییی کیکش خیلی باحال و خوشگل شده بود مهم نیست که کوچیگ شده بود
وای خاله عاشقتم با اون موهات
راستی الناز جون تا به حال موهای بنیا رو کوتاه کردی یه خورده؟


موهاش و کوچلو تر بود کوتاه می کردم اما الان باباش دوست نداره اصلا
مامان ساینا
9 آبان 91 23:06
عزیزدلم بازم تولدت مبارک. انشاله 120 ساله بشی گلم. خیلی عکسات خوشگلن. مخصوصا اونی که میون گلهایی. آخه تو خودت گلی عسلم. می بوسمتون
مامان نخودی
10 آبان 91 10:49
تولد مبارک خاله جون ایشالا تولد 120 سالگیت چقد تولد داشتییییییییییییییییییییییییی دست مامانت درد نکنه
باران اردیبهشت
10 آبان 91 18:41
بازم تولد گل دخترت مبارک الناز جون خیلی تولدای باحالی گرفته بودی . راستی من دخترکمو آتلیه سها بردم از کاراش هم راضیم
یاسمن مامان رادین
11 آبان 91 9:58
عسلــــم تولدت مبارک. وااااااای من عاشقتم که اینقدر تو نازی... چه عکس نازیه که بعد از گزیه و ترس از دریا بغل باباش خوشحاله
hodeys
11 آبان 91 22:14
امکااان نداره من نظر نذاشته باشمممممم فکر کنم تایید نکردی الناز جون در هر صورت، من قربون این دختر کوچولوی خوشگل میشم که الان یه سال از عمرش می گذره امیدوارم بنیای عزیزم همیشه شاد و خوشبخت باشه
ziba
12 آبان 91 16:13
بنیا جونم تولدت مبارک پرنسسم
سارینا مامان آرمان
13 آبان 91 0:02
ببخشید با تاخیر اومدم تولدت رو تبریک بگم گلممممممم منم مسافرت بودم ماشالله خیلی ناز شدی عسلمممم
مامان بنیتا
14 آبان 91 0:11
بنیا خوشگله تولدت مبارک عزیزم..
زهرا
14 آبان 91 9:47
سلام عزيزم وايييييييييي عزيزم تولدت مبارك قربونت بشم چقدر ناز شدي ايشالا هزارساله بشي عزيزم
سارا (مامان درسا)
14 آبان 91 19:44
مرسی الناز جونم راستش من و دو بار موهای درسا رو کوتاه کردم دیگه دلم نمیخواد کوتاش کنم واسه همین پرسیدم مرسی عزیزم
مامانی وروجک
16 آبان 91 22:32
خسته نباشی الناز عزیزم.هرسه تا جشن تولدت مبارککککککککککککک.وااااااااااااااااااااای من کشته مرده ی این عکسای نازت هستم.قربونت برم عکس توی گلها محشرن.این غرور خانمی توی عکسات یه چیز دیگه ست که هر بچه ای نداره!
مامان آوينا
17 آبان 91 16:14
تولت مبارك عزيزم خيلي ناز شدي ماشالا
نازنین (مامان ثنا)
28 آبان 91 15:27
ااایییی جانم با این عکسای قشنگت بنیا جونم من آخر سر شما رو یه لقمه می کنم انقدر که بانمکی ماشالله. الناز جون براش اسپند دود کن
عمه ي آتنا
11 آذر 91 19:13
مبارك باشههههه :-* خيلي خوردنيههههبووووووس