بنیابنیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

بنیا دختر بی همتای من

تولدت مبارک عشقم

1392/2/15 14:27
نویسنده : مامان الناز
1,394 بازدید
اشتراک گذاری

یک سالت شد باورم نمی شه انگار همین دیروز بود که صبح رفتم بیمارستان چه استرسی داشتم خدایا دارم مادر می شم انتظار داشت تموم میشد 

یه حس غریب داشتم نفسم نمی تونستم بکشم دیکه اینقدر توپول شده بودم شب قبلش اصلا نخوابیدم خاله شیما ارغوان ارزو دایی امین مامان بزرگ مادرجون عمه مهتاب خاله مهدیس خاله عاطفه خاله پریسا خاله ازین اوینا گلییییییی دایی مهدی خانم رضایی روشنک المیرا همه اومدن دیدنت وقتی بدنیا بودی یه دختر سفید پرمو بودی دکتر گفت جه توپول خوشکلی هیجوقت یادم نمیره لبات مثل انار قرمز بود حس مادر شدن استرس که مسولیت یه مو جود چدید با من محمد الان که دارم می نویسم سر کارم یک سال گزشته و تو داری بزرک می شی دوست دارم انسان باشی و همیشه یاد بگیری تو زندگی شاد باشی اینجا از خانوادم خاله هات تشکر می کنم اکر نبودم این یکسال  سال سختی بود اما بخاطر کمکاشون یه سال شیرین بود عشقم تولدت مبارک پارسال قدت 51 وزنت 3500خنده

 

 

این عکس و عمه مهتاب برات تو روزنامه جام جم چاپ کرده دستش در نکنه یه عالمه

 

 

اینم عکس شما بعد از تولدت 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان ساینا
26 مهر 91 16:00
تولد تولد تولدت مبارکککککککککککککککک عزیزم


مرسی عشقم
نازنین (مامان ثنا)
26 مهر 91 16:12
ای گل ناز کوچک
تولدت مبارککککککککک


مرسی عزیزم
سپیده
26 مهر 91 18:51
تولدت مبارک خوشگل خانم


مرسی عزیزم
maman zohre
26 مهر 91 22:49
azizam benia joon ro link kardam
dige doste pesmale man shodi



مرسی عشقم ممنون ادرس تو کو پس
فلوریا مامان دیانا
26 مهر 91 23:49
سلام، ماشاله خانومی خیلی ناز و ماه و خوشگلی خدا حفظت کنه. منم یه دختر نانازی مثل شما دارم اسمش دیاناست. خوشحال میشم به وبلاگش سربزنید. بازم میام به دیدنتون.


مرسی عشقمممممممممممممممممممممممممم
مریم (مامان آرینا)
28 مهر 91 3:00
عسل خانوم خوشگل خانوم تولدددت مبارک امیدوارم100000ساله بشی ودر تمام مراحل زندگی زیر سایه پدر ومادرت موفق موفق باشی خاله


مرسی عزیزم
زهرا
29 مهر 91 7:58
سلام عزيزم خوبي
بنيان جان تولدت مبارررررررررررررررررررك عزيزم قربونت بشم هزار ماشالله


مرسی عزیزم
سارا (مامان درسا)
29 مهر 91 12:49
خاله جونم ماشالا هزار ماشالا
وای که چقدر زود بزرگ میشن و ما پیر میشم
تولد مبارک خاله جون
الناز جون عکسهای تولد کو پس؟؟؟؟؟؟؟

مرسی عشقمممممممممممممم می زارم به همین زودی
صفورا مامان آوا
29 مهر 91 14:43
عزییییییییییییزم چه اخمی کرده بازم تولدت مبااااااااااااارک پس عکسای تولد کوووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟
مریم (مامان آرینا)
29 مهر 91 14:55
arinaazarirad.niniweblog.com خوشحالمون کردید بازم پیشمون بیاید
حدیث
29 مهر 91 21:34
تولدت مبارک خانم خوشگله ایشالاه جشن 120 سالگیت عزییییزم
مریم (مامان آرینا)
30 مهر 91 9:01
بابا دلمون آب شد،تورو خدا زودتر عکسای عسل خانمی و بذارید
مامان بنیتا
3 آبان 91 14:02
عزیزم تولدت مبارک.ایشالا 120 سال به سلامتی و دل خوش زیر سایه پدرو مادرت زندگی کنی من با اجازه لینکتون کردم تا بتونم راحت بیام عکسای گل دخترو ببینم.اگه دوست داشتین شماهم مارو لینک کنین
همای اسمان
4 آبان 91 19:51
جشن سالگشت تولد هدیه اسمانی زندگیتان مبارک
سهیلا
7 آبان 91 0:59
عزیزه من گله من تولدت مبارک
نیر
7 آبان 91 20:31
عزیزم تولدت مبارک خوب شد من اون روز روزنامه نخریده بودم والا روزنامه رو از ذوقم خورده بودم البته یه 2 سالی میشه روزنامه نخوندم گلمیییییییییییییییییییییییییییی
باران اردیبهشت
8 آبان 91 1:42
تولد گل دختره ناز نازیت مبارک مامان الناز .انشاالله 120 سال کنار هم 3 تای خوش بگذره بهتون . عکسای تفلد هم بزاری هااااا
مامانی وروجک
16 آبان 91 22:34
هورااااااااااااااااااااااا با کلی تاخیر تولدت مبارک بنیا جوووووووووووووووووووووووووووونم.