بنیابنیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

بنیا دختر بی همتای من

این بی خوابیهای تو

1391/6/21 13:55
نویسنده : مامان الناز
1,855 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی بدنیا اومدی قبل از اینکه زردی بگیری شب اول خوابیدی بعد دیکه من با خواب خداحافظی کردم تا همییین الان تعجب خدایا شکرت 

اصلا نمی دونم این بی خوابی چی هست تو بچهاسوال فقط یادمه که دبی رفتیم یه شب 2 بار پا شدی و همین 3 هفته پیش که 1 بار پاشدی که مثل رویا بود همین دیکه تموم .....................

همه به من می گفتن 40 روزش بشه بزار خوب میشه ........خنده بعد گفتن 2 ماه نه 6 ماه نه 8 ماه بعد از یکسال شما ماه دیکه یکساله می شی ولی خوب چی شد تو که خوب نشدی نمی خوابی درست که قهقههر 

شبها که می خوای بخوابی یه نیم ساعتی رو پام تکونت می دم و باصدای سشوار یعنی باید سشوا روشن باشه تا گریه نکنی و سعی کنی بخوای اینقدر خودتو بزور بلند نگنی عصبانی خدا می دونه یه موقعهای اینقدر ازیت میکنی نزذیک میشه گریه کنم ولی باز با مهربونی مکم بخواب دخترممممممم ای بیچاره مادرگریه

بعد که خواب رفتی من با احساس ارامش میام بشینم نیم ساعت که می گذره با جیغ پا میییییشی ور داستان شروغ می شه هر 1 ساعت نیم ساعت 2 ساعت 45 دقیقه یکبار من  رو بیدار می کنی الان که می نویسم  پاهام از خستکی گز گز می کنه ولی با این حال عاشقتم کی ذرست بخوابی نمیدونمممممممممممممممممممممممممم شماها هم این مشکل و دارید؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان ساینا
21 شهریور 91 14:12
الناز جونم ساینا هم خوابیدنش زیاد جالب نیست. البته ما داریم تلاش می کنیم بهتر بشه. گاهی شب ها ساعت به ساعت بیدار می شه. کاهی هم 2 یا نهایتا سه بار. قبل خواب حموم می بریمش بهتر می خوابه. کوچیکتر بود بهتر بود. الان هر روز یکجوره. تازه دکترها می گن تو این سن دیگه باید شب ها کامل بخوابه. خدا کمکمون کنه

وای اره خدا کمک کنه همین
elham
21 شهریور 91 14:22
سلام مامان خسته نباشی دخترمن شش ماهه است وتادوماه همین طوری بود الان هم بدمی خوابه اما بهترازقبل شده شبها میگذارمش داخل یک ملافه وبا بابا ش تکونش میدهیم اولش می خوابه اما تامیگذاریمش زمین بیدارمیشه اما موقع شیرخوردن می خوابه باز هم خسته نباشی راستی اسم دخترتون خیلی قشنگه من تصمیم داشتم همین اسم را روی دخترم بگذارم ولی ثبت قبول نکرد شما کجازندگی می کنیدکهایرادی نگرفتند


مرسی الهام جون جرا قبول نکردند من تهرانم باید قبول کنن اسم عبری اصیل ایرانیه که .......................
خاله ی بهراد کوچولو
21 شهریور 91 16:38
چه نی نی نازی....به وبلاگ نی نی ماهم سری بزنین...نظر یادتون نره ها
سمانه مامان ستایش
21 شهریور 91 17:22
سلام مامان بنیا جون.دختر من تا 10ماهگی خیلی خیلی بدخواب بود نه روز درست میخوابید نه شب،واقعا مارو خیلی اذیت کرد.الان حدود 16ماهشه،خدا روشکر خیلی بهتر شده.انگار چاره این مشکل فقط صبر کردنه تا بزرگتر بشن...
مریم مامان پندار
23 شهریور 91 16:33
کاملا همدردیم منم خواب ندارم الناز جونم
مطمئن باش یکساله هم بشه بهتر نمیشه .مگه پندار بهتر شد؟تازه بدتر هم شده


واااااااااااااااااااااااااای نه مر ییمییییییییییییییم
سارا (مامان درسا)
24 شهریور 91 21:57
سلام
ماشالا دخمل نازی دارین خدا حفظش کنه
وبلاگ شما توی خیلی از وبلاگهای دوستام بود
دوست داشتم بیام و این دخمل ناز رو خودم ببینم که دیدم ... ماشالا هزار ماشالا
با اجازه لینک شدین

مرسسسسسسسسسسسسی با اجازه منم شمار و لینک میکنم

زهرا
25 شهریور 91 8:36
سلام خانومي
خوبي عزيزم خسته نباشي.سعي كن عصر ها زياد نخوابه معمولاً وقتي بچه ها بعداز ظهر ميخوابن شب موقع خواب اذيت ميكنن.ياشر هم خدارو شكر خوابش خيلي خوبه و لي اوليش تولدش من هم همين مشكل رو داشتم ولي خوابش رو تنظيم كردم سعي كن خواش رو خودت تنظيم كني برام ببوسش


مرسی عزیزم از زاهنمایییت
آذین مامان آوینا
25 شهریور 91 10:42
حس مشترک .البته اگر مشکل غذا دادن رو در نظر بگیری ،خوابوندن به نظرت آسونتر میاد.من دارم کچل میشممممم.


بله دیدم دیروز راست می گی بخدا
منم عشقت نهیر
27 شهریور 91 1:11
ای جان که با خواب بیگانه شدی
ارین گاهی ماهی یکی یا دو بار اینطوری میشه اما قبلا یعنی تا 6 ماه هر شب و روز اینجوری بود خدا میدونه چی کشیدم الان درکت میکنم شب نخوابیم بعداز ظهر نخوابیم شما که شاغلی صبحم زود بیدار میشی تا لنگه ظهر نخوابیم پس کییییییییی بخوابیم ای خدا بیچاره ماااااااااااااااااااادر



ا ی بابا من که دارم می رم اون دنیا از بی خوابی

گلاره
27 شهریور 91 15:30
الناز بنیتا یه مدت تو خواب چند بار بیدار میشد دکترش گفت ممکنه رفلاکس داشته باشه که خودش خوب شد دیگه بلند نمیشه به دکترش بگو شاید یه چیزی داد که دیگه راحت بخوابه. بعد تو چطوری صبا میری سر کار؟


اره باید ببرمش مرسی گلاذه
مامی مائده
28 شهریور 91 15:01
پرنیا اگه خوابش بیاد وقتی بهش شیر میدم میخوره و میخوابه ولی زود به زود بیدار میشه تقریبا تو طول شب سه یا چهار بار بیدار میشه


سخته خیلی بیدار میشه بینا
مامانی وروجک
28 شهریور 91 23:26
ای مادر خسته بمیرم برات چه میکنی با این بی خوابی ها!ارمیا بعضی موقع اینجوری میشه شبها هر یه ساعت بیدار میشه شیر میخوره ولی در کل شبا معمولا سه چهار بار بیدار میشه.من شب اول هم اصلا نخوابیدم تا حالا فقط یه بار پیش اومد که تا صبح یه بار بیدار شه!من که ارمیا خیلی نق میزنی واقعا کم میارم و سرش داد میزنم افرین به صبر و حوصله ت مخصوصا که شاغل هم هستی

خحالت دادی ما روووووو