بنیابنیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

بنیا دختر بی همتای من

12 ماهگییییییییییی شما یه دونه خانوم

1391/6/27 22:11
نویسنده : مامان الناز
2,198 بازدید
اشتراک گذاری

برام جالبه همچی می فهمی لجباز یه دندنه  دیگه رفتی تو 12 ماهگی 26 مهر تولدتهههههههههههههه 

راه نمی ری 

تلاش نمی کنی 

4 دست وپا هم تعطیل کار جدید نمی کنی جز خرابکارییییییی تمام فرشهارو داغون کردی هی وقتی من می رم حموم نمی زاری در حموم ببندم 

عاشق بابا رضایی نمی زاری هیچ کاری بکنه بیچاره 

ماهی قرمز یاد گرفتی 

رنگ سبز و صورتی رو بلدی 

اجزا و صورت هم بلدی 

راستی روز دختر مبارککککککککککککککککککک من امروز یه حسی دارم دختر دارم یه دختر ناز

 

تو وبابا رضاذکه عاشقشیییییییییی

 تو دوستت که عمه مرجان از کانادا فرستاده 

 

 

 

 

 

 تولد عمه مهتاب که رفتیم کوه نور

 

 بابا مامان بزرگ وعمه مهتابو من وشماو خاله ارغوان

 

 خلاصه که ما هنوز منظریم شما یه حرکنی بکنی امیدوارم ضبها هم بخوای راستی مامان هفته دیگه می ره لنکاوی مجبورم برم ماموریت  همش فکر میکنم تو تنها 5 روز بعد از اینکه بیام نمی دونم چی میشه خدا بهمون کمک کنه............................

 ضرفهای غذاتو شکوندی ومن مجبوری یه سری ظرف اهنی غذا بریزم که وقتی با قاضق اهنگ می زنی نشکنه 

یه دونه سفره می ندازم زیز پات هر کار دوست دااری بکنی و هر جور دوست داری غذا بخوری

  دوستتت دارم فردا هم میریم دکتررررررررر نتیجشو میام مینویسسسسسسم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان پانی
27 شهریور 91 22:27
سلام این مموشی شما چقدر نازه براش اسپند دود کنید به وبلاگ ما هم سر بزنید خوشحال میشیم


جشم حتما مرسی
نهیر
28 شهریور 91 13:12
روز دختر مبارک گلمممممممم یعنی شما هم دختری فرشته
خیلی نازی به خدا خسته شدم بس گفتم بخورمت خوشگلم دوستت دارم عاشقتونم
سفر بی خطر الناز جون امیدوارم خوش بگذره خوش به حااااااااااااااالت


مرسی عشقککم
یلدا (مامان کیان)
28 شهریور 91 13:19
خیلی نازی جیگر الهی جلو آینه چه نمکی شده
صفورا مامان آوا
28 شهریور 91 13:54
خییییییییییییییییلی خوشگل و خوش تیپ این دخترموون بخورم اون تلاشو
وااااااااااای اون عکس جلوی آینه اش عااااااااااااالیه



اره بخدا قربونت برم من صفورا
سحر مامان پرهام
28 شهریور 91 14:03
دخملت خیلی خیلی بانمکه

عاشقشم


مرسی سحر جوووووووووووون
آذین مامان آوینا
28 شهریور 91 14:06
روزت مبارک فرشته دوست داشتنی .عشق خاله.قربونت برم که داری یکساله میشی.شیطون شدی عسل من .خیلی دوستت دارم.مامان نیست پاشو بیا خونمون با آوینا بازی کنید.


مرسی خاله جونم
مامی مائده
28 شهریور 91 14:58
مبارکه مبارکککککککککک خوشگل خانم
مامانی وروجک
28 شهریور 91 23:18
سلام الناز جون.بچه این همه کار بلده چرا اول کارایی که نمیتونه رو میگی و تو ذوقش میزنی!؟سفر بخیر و خوشی مامان پر تلاش
مامانی وروجک
28 شهریور 91 23:19
وااااااااااااااای چه ناز و عشوه ای برا بابایی میاد این دختر!دختر کوچولو روزت مبارک
الهام مامان آوینا
29 شهریور 91 1:16



مرسی مامان اوینا جون
مامان سویل
29 شهریور 91 14:48
بنیا جون .خوشگلم .روزت مبارک


مرسی مامان سویل من که دنبال وبالاگک شمام اما پیداش نمی کنم
سارا (مامان درسا)
29 شهریور 91 14:50
ای جونم خاله مامان گلتو اذیت نکن گناه داره
اینو فقط ما مامانا میدنیم...



مررسسسسسسسسسسسسسسسسسیییییییییی
مامان ساینا
29 شهریور 91 16:16
عزیزم دلم روز دختر مبارک. برات آروزی بهترین ها رو دارم. الناز جون اینهمه کار بلده عزیزم. خوشگل خانومه همین کافیه دیگه. دخترها تو عصر جدید لازم نیستکار زیادی بلد باشن.
زهرا
30 شهریور 91 9:56
سلام خانومي
خوبي عزيزم بنيا جون خوبن ماشالله ديگه بزرگ شده دخترمون برام ببوسش
همه بچه ها موقع غذا خوردن دوست دارن به يه چيزي ور برن مخصوصاً اگه ظرف غذا باشه كه بهتر ...
دختر قشنگمون روزت مبارك



مرسی زهرا جونممممممممممم
شیما
30 شهریور 91 19:56
چه خانواده ناز و مهربونی و چه دختر خوشگلی ماشالا


مرسی عزیززززززززززززم
مهديه
1 مهر 91 12:40
عزيزم خانوم گل چقدره شما نانازي هستي
الي جون دلم برات تنگ شده دوست داشتم بيام نمايشگاه ببينمت اما نشد
گل دخترو ببوس
به شيما هم خيلي سلام برسون


سسسسسسسسسلام منم دلم برات یه زره شده ایشاله همو ببینیمممممممممم
سارینا مامان آرمان
2 مهر 91 1:04
روزت مبارک گلممممممم
چه خوشتیپی خاله جون
پیشاپیش تولدت هم مبارکککککککک
الناز جون تم تولد رو چی میخوایی انتخاب کنی؟


والا نمی دونم پیشنهادی داری؟ بگو