بنیابنیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

بنیا دختر بی همتای من

ماه رمضان امسال

1392/4/21 20:35
نویسنده : مامان الناز
821 بازدید
اشتراک گذاری

راستش خیلی صادقانه بگم که تا حالا تو این 32 سال زندگی و عمر ی که از خدا گرفتم 5 تا روزه هم نگرفتم .........ناراحت

اما همیشه سعی می کنم و باور دارم با خدا نزدیک بودن به روزه گرفتن نیست و تمام سال سعی می کنم که ..................... انجام ندم و سعی میکنم انسان باشم و بخشنده ان شاله همیشه بتونم در تمام عمرم همه ماها  مثل ماه رمضون باشه برام بدون غیبت و گناه و کمک به فقرا و...............

شکر خدایا بابت همه نعمتهای که بهمون دادی و مرسی بابت دخترم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

مامان آيسو وآيسا
22 تیر 92 8:52
نازززززززززززززززززززززززي بنيا خششششگله...عزيزم دل پاك وسالم چيزيه كه هميشه بايد باشه مختص يه ماه يا محدوده زمانيه مشخص نيست


مرسی عزیزمممممم
الناز
22 تیر 92 8:54
سلام خاله جون خدا رو شكر خوبي عزيزم. الناز جان من خيلي وقته وبلاگتونو ميخونم و به بنيا علاقه خاصي دارم. امسال نميتونم روزه بگيرم چون باردارم منم معتقدم آدم اگه انسان خوبي باشه برا خدا قبوله و خوب بودن مهمتر از عابد بودنه. انشااله خدا بنيارو برات سلامت نگه داره.
الناز
22 تیر 92 11:06
عزیزم خیلی هستن روزه میگیرن و زبونشون و چشماشون ..... روزه نیستن منم نتونستم روزه بگیرم یعنی بدنم ضعیفه البته تشخیص خودمه ب نظر منم روزه به گرسنگی نیست .......بوس ب بنیا بکن
متین
22 تیر 92 14:10
به روزه و نماز نیست موافقم اما اگه به تمام این کارا رو انجام میدی نماز و روزه هم اضافه بشه دیگه بی نظیر میشی عزیزم لینکت کردم گلم دوست داشتی شما هم لینک کن
مامان بهی
22 تیر 92 14:50
خوب بودن به روزه گرفتن نیست الناز جونممممم مهم اینکه دل آدم پاک باشه مثه دل توووو
فدای بنیا جون بششم من


مرسی عزیزم
مامان آرشين
22 تیر 92 15:28
به نظر من هم واقعا مهم ترين چيز انسانيته...


مرسی واقعا
hodeys
22 تیر 92 15:44
آفرین
آفرین
هیچی مثله صداقت نیست
همین که دوروغ نمی گی و غیبت نمی کنی و خیرت به بقیه می ارزه خیلی با ارزشه


اره واقعا
خاله جونی
22 تیر 92 19:11
سلام گل دختر ما تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده اگه دوست داشتین کد 600 رو به شماره 20008080200 ارسال کنید ممنون میشم
مامانی وروجک ارمیا
22 تیر 92 19:59
دوست عزیزم سلام.با ارزوی قبولی طاعات و عباداتتون.ارمیا وروجک با کد 603 در مسابقه نی نی وبلاگ نی نی شکمو شرکت کرده.اگه به ارمیا رای بدین لطف میکنید. 603 http://www.niniweblog.com/images/festival92/603.jpg
خاله نرگس
22 تیر 92 20:13
من فدای اون موهای بافتت بشم.


مرسی عشقم
مامان درسا
23 تیر 92 15:51
ای جانم چه گیس بافت نازیییییییی!


عزیزممم
mamane hilda
23 تیر 92 17:36
salam azizam cheghadr khoshhal shodam didamet dokhare naz khodaroshokr ke behari juyae ahvalet boodam az khale narges aziiiizam


قربون دوستم برم
mamane hilda
23 تیر 92 17:38
elnaz joon shomareye mobailamo vasat mizaram az ham bikhabar namunimhr]

مرسی عزیزممممم حتما خیلی لطف کردی
شيما مامان رهام
23 تیر 92 19:34
ايشالا اين ماه واسه هممون با خير و بركت و سلامتي باشه... قطعاً خدا دلهاي پاك و دستهاي بخشنده رو هميشه دوست داره


قزبونت برم عزیزم
مامان آروین (مریم)
24 تیر 92 8:45
داشتن قلبی مهربون از تمام معابد ، مساجد و کلیساهای دنیا ، مقدس تر است ......


مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
یاسی خاله هیلدا
24 تیر 92 13:19
قربون قیافه مظلوووووووومت برم نفس
الناز جون خیلی بامزه نوشتی در مورده روزه کلی خندیدم
ببوس بنیا جونو


قربونت برم
هلیا دخمل خوشگل
24 تیر 92 19:31
سلام مامانی بنیا جونم چطوره خیلی ماه شده شما درست میگین ولی روزه هم جز واجباته دینمونه منم امسال چون باردارم نتونستم روزه بگیرم و لحظه افطار که میشه خیلی دلم برا پارسال تنگ میشه هر چند کامل نتونستم بگیرم به هر حال هر کس اعتقادات خودشو داره شاد باشید


یه کم عقایدمون با هم فرق داره :-)))))))))))))))
ازاده مامان هانا
25 تیر 92 18:00
الناززززززززززز اولا عشقمو بچلون بعدشم دعا کن برام خیلیییییییییییییییی


چشمممم حتما
سهیلا مامان ارتا
26 تیر 92 9:21
عزیز دلم قربون اون شکله ماهت برمممممممم بنیا جیگر طلامییییییی


توهم عزیز منی
آذین مامان آوینا
26 تیر 92 17:23
وای چه عکس نازی مردم من.

عزیزمی با این حرفای قشنگت


قربون شما برم من
خانمی
26 تیر 92 19:49
.........خیلی با حالی....عاشق صداقتم


قربون تو برم من
جیران بخشنده
29 تیر 92 10:27
سلام من از خواننده های خاموش وبلاگ شما وخیلی وبلاگ های دیگه مثل ارمیتا و اناهیتا جون هستم وخیلی بنیا رو دوست دارم دختر خیلی نازی


مرسی عزیزممممممم چرا خاموش بیا روشن باش دوست شیم
جیران بخشنده
29 تیر 92 13:36
دوباره سلام من یادم رفت سنم رو بنویسم من 14 سالمه و بلد نیستم وبلاگ درست کنم



خیلی اسونه
شیما مامان درینا
29 تیر 92 13:48
ای جونم جوجه نارنجی من خیلی نازی خاله مامانی دل پاکت از همه چیز مهمترو مفید تره


بوس برای خاله شیما
مامان پارمیدا
29 تیر 92 15:34
ماشالله به این بنیا دختر زیبا . تازه با وب شما آشنا شدم و عاشق این دختر ناز و ملوس شدم .خوشحال میشم به ما هم سربزنید .


مرس حتما با عث افتخاره
مهسا مامان نورا
29 تیر 92 21:07
بنیا خیلی نازی خاله نکنه تو هم میخوای روزه بگیری


بوسس
مامان ایسان
30 تیر 92 8:09
خدا دل پاک رو به هممون بده این یه نعمته و البته از نظر من زبان نرم و بدون نیش رو که خیلی بده
عاشقتم کوچولوی خوردنی چقدر موهات بلند شده عزیزم


مرسی
nira
30 تیر 92 11:34
ای وای بنیا مریض شده بود شرمنده من دیر فهمیدم امیدوارم که حالش کاملا خوب شده باشه کوچولوی ناز


ان شاله همشون سالم باشن
شازده امیر و رها بانو
30 تیر 92 11:37
سلام مامانی ای جانم چه گیسهای بافته شده ای نازی داره بنیای قشنگم هزار تا بوس خیلی ماهین هم مامانی هم دختر نازش


مرس یعزیزم
ارغوان
30 تیر 92 16:35
سلام .... 5تا که خوبه الناز جان ما 1دونه هم نگرفتیم!!
ولی من هم باور دارم که به نماز و روزه گرفتن نیست درسته که ممکنه اعتقاداتمون با بعضی فرق کنه ولی خب بالاخره هرکس باورهای خودش رو داره ،فکر کنم من و شما هم اعتقاداتمون یکی باشه(شاید!) .... خداروشکر که بنیا جون حالش خوبه ببوسیدش دختر ناز رو


اره حتماااااا واقعا همین طور مرسی عزیزم
سارا (مامان درسا)
30 تیر 92 19:57
حرفت رو قبول دارم
راستش من هم دو سه سالی می شه که عناوین مختلف روزه نمی گیرم ... یعنی نمیشه
اما اینکه نمی گیرم باعث نمیشه عقایدم عوض بشه
دلم واستون تنگ شده بوس


منم بزودی همو می بینم
صبا مامان نیوشا
31 تیر 92 14:03
ماها یاد نگرفتیم به عقیده همدیگه احترام بزاریم متاسفانه.
من عاشق اخلاقتم الناز همیشه میگم مهربون صادق بی نظیر بی نظیر عاشق دست به خیر که از همه چی مهمتره و خیلی از اونایی که جای مهر رو پیشونیشونه و ادعاشون میشه ندارن.
خدا قوتت بده دوست گلم
ببوس بنیای عزیزمو

صبا خجالت نده منووووو
تداعی
31 تیر 92 14:12
خدارو شکر که خوبید
مارو هم دعا کن این روزها
چه جوری به نی نی شیر دادیییی؟؟؟؟؟؟
خوردددددد؟؟؟؟



خورد ؟بلعید
زهرا
31 تیر 92 14:26
سلام با نظرتون راجع به پاکی و صداقت و انسان بودن موافقم ولی قبول ندارید که این تکالیف الهی مثل نماز و روزه همه برای تمرین پاکی و صداقت و در یک کلام انسان بودنه؟ این بهونه رو که خیلی ها روزه میگیرن و نماز میخونن ولی انسان نیستن رو ما برای گول زدن خودمون میاریم


کمی اعتقاداتم با شما فرق می کنه :-
(این بهونه رو هم نمیارم به همه اعقاید احترام می زارم
زهرا
3 مرداد 92 12:08
سلام مرسی از جوابتون
تو نظر قبلی یادم رفت بگم منو ببخشید
دختر بسیاز زیبا و دوست داشتنی دارید خدا حفظش کنه و انشاالله که سالهای سال زیر سایه پدر و مادر موفق و سربلند باشه
بووووووووووووووس برای بنیای عزیزم

مرسی عزیزم نظر لطفتونه
مينا مامي سام
4 مرداد 92 1:43
وااااي چقدر اين خانمه ناز شده. با اون گيساي خوشگلش.
...
5 مرداد 92 11:58
سلام


سلام بر شما
علی
6 مرداد 92 11:07
سلام .خانم محترم .هیچ انسان عافلی این دو روز دنیای فانی را با بهشت جاودانه عوض نمی کند ... سی دو سال عمر کردی . مگر به اندازه یک چشم برهم زدن بیشتر بوده ؟؟؟ نهایتا هفتاد سال هم به خواست خدا عمر کنی ... تابه خود بیایی می بینی عمر ت تمام شده ... و لحظه ی دیدار معبود ... اما با چه رویی ؟؟؟ کسانی که نوشته شما را تایید کردند ، نه تنها دوست ، بلکه دشمن هستند ... تنها دوست شما متین هست ومن با نظر او مواففم ... چون ان هنگامه که انسان میمیرد وداخل خانه وحشت فبر می گذارند .اولین چیزی که سوال می شود از نماز و دوم از روزه که اگر نماز مورد فبول باشد دیگر اعمال خوب پذیرفته می شود ... خواهش میکنم این کامنت را تایید کنید شاید کسی بخواهد روی نوشته ام کمی فکر کند...
يه دوست
9 مهر 92 0:07
سلام.داشتن قلبي پاك از توجه و عنايت خداوند به ما ادما. دوست عزيز حرفتون برام قابل هضم نيست.چطور مي شه يكي و تا بي نهايت قبول داشت اما به حرفش گوش نكرد. خدا ازمون خواسته نماز بخونيم روزه بگيريم اونم نه براي اون براي خودمون.و داشتن قلبي پاك يا چشم پاك دليلي براي انجام ندادن اين دستورات نيست.من از نصيحت كردن خوشم نمياد اما بااين پستت دلم خيلي گرفت.اي كاش مي شد همه جوره خوب بود.اي كاش مي شد دينمون رو اون طوري كه هست قبول كنيم و بهش ايمان داشته باشيم نه اون طوري كه خودمون دوست داريم .