بنیابنیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

بنیا دختر بی همتای من

نظرات (9)

marjan
3 بهمن 91 16:06
واسه منم رمز بده الناز جونم
مهسا مامی کیارش
3 بهمن 91 22:38
الناز جون منم میخوام اگه میشه برای من هم رمز بذار این ورود ممنوع رو بردار مرسی خانی عاشق عکساشم
عاشق علي
5 بهمن 91 0:08
آخه دختر تو كه وقت نداري چرا از اين پست ها ميذاري
مامان آراد
5 بهمن 91 8:59
سلام اگه دوست داشتی به ما سر بزن و به من هم رمز بده دوس دارم ببینمت . همیشه عکسای بنیاجون را می بینم خیلی نازه تقریبا هم سن پسر منه
مرجان مامان آران
8 بهمن 91 18:25
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|......*آپم....بدو* بيا ....|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)
ليلا
13 بهمن 91 18:28
مسخره
عمه ي آتنا
17 بهمن 91 20:01
ميتوني از يه سايت ديگه آپ كني
جشنواره بزرگ تولید صداهای صوتی
29 بهمن 91 15:47
دوست بزرگوار برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم .برای این کار، کافی است یک یا چندین کتاب مناسب کودکان و نوجوانان را انتخاب کرده، آن را بازخوانی نموه و فایل صوتی را برای ما ارسال نمائید و یا اینکه یکی از قصه ها ،داستانها و متل های محلی خود را با زبان و لهجه خود ضبط و به این جشنواره ارسال نمائید.بدین ترتیب شما علاوه بر اینکه در یک حرکت فرهنگی عظیم سهیم شده اید، بی هیچ هزینه ای جزو پدیدآورندگان کتاب کودک می شوید و همچنین در راه حفظ فرهنگ ، زبان و یا لهجه محلی خود گامی بزرگ را می پیمائید. از شما بزرگوار رسما دعوت به عمل می آید تا در اجرای این جشنواره ، درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و با اطلاع رسانی یا هرگونه اقدامی که خود صلاح می دانید، یاری مان نمائید.
راضیه
21 خرداد 92 1:52
سلام الناز جون...
من اولین روزیه که به وبلاگ شما وارد شدم...
خیلی جامعه...
یه دفتر خاطرات به تمام معناست...
بهت تبریک میگم
راستی اگه اشکال نداره رمز فایل رو بمن هم بدین

مرسی که بمن سر زید راستش نی نی وبلاک این عکس حذف کردههه