بنیابنیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

بنیا دختر بی همتای من

نی نی بازی ما و بازی نی نی ها 2 خرداد

1392/3/13 13:04
نویسنده : مامان الناز
1,844 بازدید
اشتراک گذاری

دست صفورا مامان اوا درد نکنه که باعث این مهمونی تو باغ اقا جون در درکه شد مرسی صفورا زیاد

صبح که اومدی دفتر ما بچم کلی هاج و واج همه رون نگاه می کرد یه نیم ساعتی اونجا بود همه دوست داشتن ببینش چون که از ٣ ماهگی که اومدن دیدنت خونمون دیگه جز عکسات خودتو ندیده بودن ....کلی دوستت دارن  عزیزم

بعد اومدیم خونه اقا جون بابای کباب کوبیده برات خریده بود اینقدر که دوست داری مامان جان ساعت ٣ هم رفتیم باغ خاله صفوراااا

خییلی خوب من نتونسته بودم تو این مدت تو مهمونی بچهای نی نی سایت شرکت کنم فقط تولد ١ سالگیت رفته بودم نمی دونی دوستشون دارم این بجهها رو جقدر زیاد می دونی چرا چون از اول بارداری تو یه محیط مجازی باهم بودیم از مشکلات باهم گفتیم و از خوشیامون الان ٢ سال که باهم در ارتباططیم و همیشون خیلی دوست دارم و خیلی خوب بود که همدیگر رو دیدممم

این عکسا گروهی مامانا

من و نرگس مامان باران و؟ .....خندهو انا و ارمیتا جون و شیما و دریناااااا

راستی ازاده مامان هانا اومده بود کلی خوشحال شدم دیدمش ولی هانا رو نیاورده بود چون از کرج اومده بود

پسندها (1)

نظرات (17)

آتنا مامان روشا یدونه
13 خرداد 92 14:42
همیشه خوش بگذرونید و شاد باشید . راستی الناز جون شما خودت وبلاگ من رو پیدا کردین و پیشنهاد دوستی دادین من هم عاشق بنیا جون شدم و شما رو لینک کردم و شما تند تند بهمون سر میزدید و نظر میزاشتید من هم کلی شرمنده میشدم که دیر جوابتون رو میدادم و دیر سر میزدم ولی چند وقتی میشه که خبری ازتون نیست . ؟؟؟؟؟
مامان سویل
13 خرداد 92 15:22
خوش بگذره عزیزم
مامان ايسو وايسا
13 خرداد 92 16:51
چه عكسهاي قشنگي ..چه ني ني هاي نازي خدا همه شونو حفظ كنهبراي بنيا خشگل خانم
مهسا مامان نورا
13 خرداد 92 17:38
الناز جون از خیلی خوشحالم که با دوستان نینین وبلاگی دور هم جمع شدین جای ما راه دوری ها رو هم خالی میکردین.


ان شاله شما رو هم ببینم
مامان آرادخان
16 خرداد 92 19:45
سلام از کی بهتون سر نزدم بدلیل قطع بودن اینترنته قالب جدید حسابی شیکه بوس محکم برای بنیا جون
نیر
17 خرداد 92 1:25
همیشه خوش باشین ما هم از دور به خوشی شما خوش میشیم


تو رو که عاشقم بخدا
مرمربانو
19 خرداد 92 3:18
zohre,mamane kiyan
19 خرداد 92 15:16
همیشه به شادی و گردش
خیلی کار جالبی کردید
آفرین به شما


مرسی
سارا (مامان درسا)
19 خرداد 92 16:57
خاله جون من عاشقتم باید یه سری بیای من از نزدیک کلی ماچت کنم
البته با اجازه مامانی جونتاااااااااااااا


جشم میام
پارمين
19 خرداد 92 17:23
شما به بازي وبلاگي كه در صفحه ي وب من مشاهده مي كنيد دعوت شده ايد.
تداعی
20 خرداد 92 10:19
کجایی نیستی بیا دیگه


جشم
مامان شايان و پرنيا
20 خرداد 92 10:26
به به قرار دوستانه

هميشه به خوشي و ددر


مرسییییییییییی
آناهیتا مامانیه آرمیتا
21 خرداد 92 15:56
دوستوووون دااارم


ما بیشترررررررررررررر
مامان آروین (مریم)
21 خرداد 92 16:26
ایشالاه جمع دوستانه تون پایدار و ابدی
آپم


مرسی جشم میام
زهره
22 خرداد 92 10:55
همیشه خوش باشید...


قربونت برم من
مامان درسا
23 خرداد 92 10:15
همیشه به گردش.
مامانی وروجک ارمیا
23 خرداد 92 12:51
به به چه مامانای خوشگل و ناز و نی نی های تپل و مپل و خوردنی!بووووووووووووووووس


مرسی عزیزم