بنیابنیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

بنیا دختر بی همتای من

اخراج کردن پرستارت

1391/7/19 15:11
نویسنده : مامان الناز
947 بازدید
اشتراک گذاری

راستش  خیلی وقت بود تو یه عالمه دیگه بود شیطان

متخصص سوپ سوختن شده بود قطرها رو هم اشتباهی می دادمشغول تلفن

زن بدی نبود اما هر چی بهش می گفتی ناراحت میشد دیروز عمه مهتاب دماغش عمل کرد اومدن پیش ما بعد از اون مامان فاطی که خیلی حالش بد شده خیلی سر ما خوردگی شدید گرفت

منم بهش گفتم بهم خبر بده می تونه بیشتر بمونه تا من میام یا نه اخه ساعت 3.30 میره در کمال ناباوری زنگ نزد بعدش هم که کفتم فردا یکساعت بیشتر بمونه یه اس ام اس دادم من کار و زندگی دارم نمی تونم و ....... من زنگ زدم بهش گفتم نیاد دیکه خیلی اعصبانی شدم هر کسی رو ساپورت می کنی بدتر میشه بخدا پرو تر میشن 

بعدش بابا رضا زنگ زد شاکی گه چرا تو زمستون بیکارش کردی خلاصه حقوق کاملشم  دادم رفت .............................................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ساینا
19 مهر 91 17:24
خوب کاری کردی الناز جون آخه آدم باید کمی مسئولیت پذیر باشه. اونهم در مورد بچه ها.
تداعی
19 مهر 91 19:02
هزارررررررررررررررر الله اکبر خیلی نازه ماشالله هم خودش هم عکساش براش اسپند دود کن انگار نقاشیه خدا برات حفظش کنه از طرف من بماچش
مامان آوينا
20 مهر 91 8:13
الهي سالم باشه و يه پرستار جديد و خوب پيدا كنه. با كمال ميل بنيا جونو لينك كردم.اينم آدرس آوينا avinatopoli.niniweblog.com
سارا (مامان درسا)
21 مهر 91 16:33
به این میگن مامان خوب
چیه آدم تعارف داشته باشه
خوب کاری کردی خواهر
قربون اون عکسهات و قیافت بره خاله
یه ماچ محکم


قربونت برم من دوستم
آذین مامان آوینا
22 مهر 91 10:53
ای خواهرخودتو ناراحت نکن عزیزم .اینهم میگذرد.


اره بخدا
زهرا
27 مهر 91 9:43
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ وسيله هم برات گذاشتم بهم سر بزني منتظرتم °°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##
مامان لیلا
4 خرداد 92 17:50
سلام عزیزم من به تازگی برای پسرم وبلاگ ساختم اتفاقی وبلاگ دختر گلت رو دیدم ،از طراحی وبتون لی خوشم اومده ،اگر براتون ممکنه منو راهنمای کنید تا با عکسای پسرم وب رو طراحی کنم ...ممنون... مامان لیلا،راستی آدرس من www.littleali.niniweblog.com البته اگه دوست داشتین بهم کمک کنید.


چشم