بنیابنیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

بنیا دختر بی همتای من

یه روز خوب 8/2/1391

1391/2/16 23:27
نویسنده : مامان الناز
611 بازدید
اشتراک گذاری

عمو علی رضا از ترکیه اومده بود می خواست شما رو ببینه 

من مطمئن بودم که تا برسیم خونه مامان  بزرگ شما دوباره گریه رو شرو ع می کنی و  غریبگی یه جورایی من حرص می خورم تو این 6 ماه 2 هفتگی نشده  یه بار تو به عمه مهتاب مامان بزرگ بخندی یا خوابت میومده یا غریبی کردی ولی امروز عالی بودی کلی می خندیدی کلی شادی کردی بغل همه هم رفتی من کلی خوشحال شدممممممممممممممممممممممممممممخنده

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نهیر
17 اردیبهشت 91 15:12
وایییییییییییییی قربون لبات چه قنچه کردی ارین منم اینجوری میکنه
الناز جون نیم رخت قشنگههههههه


مرسی نهیر جون قربونت برم ارین تو که محشره
بهی
26 اردیبهشت 91 13:44
قربون خودش با اون لباش با اون گل زرد خوشگلش که در واقع بنیتا خانوم اونو خوشگل کرده..... وای که لپات ماچ آبدار میخواد خالهههههههههههه عاشششششششقتم