بنیابنیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

بنیا دختر بی همتای من

نظرات (9)

سپیده عمه آریانا
6 دی 93 17:42
ااااااااااااااااای جونم . نوش جونت . قربونت برم با اون عکس تبلیغاتی ات خوشمزه من .بوووووووووووووووس
مامان پانی
6 دی 93 23:08
بنیتا جونم مثل همیشه خوشگل و ماهی بوس بوس
رادین
11 دی 93 2:47
عزیزم خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
رونیکا
17 دی 93 12:43
سلام من یه نوجوان دارم که تا مدتی پیش باهاش خیلی مشکل داشتم. از یکی از دوستانم شنیدم که یه جایی هست که میشه این مشکل رو حل کرد و من هم رفتم و شرکت کردم. الان وضعیتمون خیلی بهتر شده. این جایی که من رفتم یه موسسه است که یه سری کلاس های متفاوت داره که به نظر من برای ایجاد یه زندگی خوب بی تاثیر نیست. بهتون پیشنهاد می‌کنم که برای آسودگی بیشتر توی این کلاس‌ها شرکت کنید. من اسامی بعضی از این کلاس ها رو براتون می نویسم رفتار با نوجوان ، بازی و پرورش کودک ، آموزش پیش از ازدواج ، رفتار با کودک ، ارتباط همسران ، ارتباط کلامی ، مدیریت بر خشم ، قصه گویی و کتاب‌خوانی، مدیریت بر استرس ، رفتار با کودک دبستانی ، مدیریت بر خود شماره تلفن و سایتش رو هم براتون می‌نویسم تلفن: 88728317- 021 و 88715651- 021 سایت: www.madaraneemrooz.com
طاق بستان/بیستون/تکیه معاون الملک
24 دی 93 21:55
در ساحل درياي زندگي قدم ميزدم همه جا دو رد پا ديدم جاي پاي من وخدا به سخترين لحظه ها كه رسيدم فقط يك جاي پا ديدم گفتم خدايا مرا در سخترين لحظه هاي زندگي رها كردي؟؟ او گفت: (تو را در سخت ترين لحظه ها به دوش كشيدم.) kermanshahan20.blogfa.com (وبلاگ دیدنیهای کرمانشاهان) kermanshah29.blogfa.com (وبلاگ کرمانشـاه گهواره تمـدن) kermanshah39.blogfa.com (وبلاگ اخبار کلانشهر کرمانشـاه)
neda1349
1 بهمن 93 13:51
بنيا جونم خيلي ماهي وخوشگل هزار تا بوس خدانگهدارت باشه ئزيزم
مادر بزرگ
2 بهمن 93 23:18
عزیزم خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
فاطمه
24 فروردین 94 19:50
چرا مامان اوا دیگه پست نمیازه کجاست ؟
ĸoѕαr
24 اردیبهشت 94 9:52
سلام خاله جون....چه کوشولوی خوشگلی دارید...خوشحال میشم بهم سربزنید...