بنیابنیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

بنیا دختر بی همتای من

سلام برگشتم

1393/6/2 14:50
نویسنده : مامان الناز
1,294 بازدید
اشتراک گذاری

اخرین باری که مطلب نوشتم هشت دی بود 

شاید از این به بعد بنویسم مامان جان 

دخترکم 

بزرگ شدی و کامل حرف می زنی خیلی اتفاقات خوب و بد افتاده که اشاره می کنم 

ما خونموم اومده تهران 

صاحب دو تا دختر دایی شدی به اسم الیسا و الینا 

شما مهد کودک میری و.....

چقدررر مطلب باید بنوسیم حالش نیست از فردا می گم 

راستی هر وقتت اومدم ببندمش لطف دوستان عزیز مانع شد مرسی از همتوننننن

 

اینم الیسا و الینا

پسندها (4)

نظرات (15)

فاطمه & فائزه
2 شهریور 93 15:37
سلام نازی خدا حفطش کنه به وبلاگ داداشی ما امین جون سر بزنید خوشحال میشیم نظر فراموش نشه لطفا
زندگی از آ...تا...ی
2 شهریور 93 15:45
از آ...تا...ی زندگی در زندگی از آ...تا...ی وبسایت جامع آشپزی، شیرینی پزی، کودک دای، هنری، سرگرمی، مشاوره خانواده و ازدواج و ...
♥مرجان مامان آران و باران♥
2 شهریور 93 16:03
سلام الناز جون ایشالا که همیشه خوب وخوش باشید
✿ آناهیتا مامانیه آرمیتا ✿
2 شهریور 93 17:07
چه عکسای نازیییی خوبه دوباره مینوسی عزیزم ، ایشالاهمیشه ازشادیهاتون بخونیم دوستم
زهرا
2 شهریور 93 19:02
الناز جون خیلی خوشحالم که برگشتی دلم برااتون تنگ شده بود
زهرا
2 شهریور 93 19:04
عزیزم رمز وبلاگمو خصوصی نفرستادم لطفا تاییدش نکن مرسی
مامان شادي
3 شهریور 93 8:22
خوش آمديد
مريم
3 شهریور 93 18:43
خوشحال شدم دوباره اومديد
حدیث
4 شهریور 93 2:40
سلام الناز جون چقد خوبه که دوباره شما و دختر گلت رو می بینم. هر چند وقت یه بار به امید دوباره نوشتنتون سر میزدم
گلاره
4 شهریور 93 10:57
به به چه عکسای قشنگیییی
نونو
5 شهریور 93 10:39
واااااااااای نمیدونی چقدر خوشحالم باز نوشتی.عزیززززززززززززززززززززززم انقدر ذوق دارم دوس دارم اصن جیغ بکشم چه دخمل نازی شده..چه دوقلوهای نازی
لیلا مامان آوینا
6 شهریور 93 9:15
عزیزم روزت مبارک
مامان عاطی
7 شهریور 93 12:55
روز دختر مبارک عزیزم الناز جون از طرف من ببوسش
lili
7 شهریور 93 20:14
هزار بار چکتون کردم بالاخره اومدید حالام که اومدید نمینویسید..خیلی عکساتون نازه..هم خودتون خوشگلو تو دل برو هستید هم بنیا عسلی
مامان خدیجه
26 شهریور 93 12:08
سلام من از خواننده هاي خاموش وبتون بودم خيلي خوشحال شدم كه دوباره شروع به نوشتن ميكنيد بنيا جون ماشاءالله چه بزرگ شده هميشه شاد شاد شاد باشيد با اجازتون لينكتون ميكنم دوست داشتيد لينك كنيد